Jean Claude Bishikwabo

Storgata 12 1771 Halden
Jean Claude Bishikwabo er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jean Claude Bishikwabo

Beste legen jeg har hatt overde siste 10 år

Endelig en lege som lytter til pasienten og som vil hjelpe pasienten. Han har god fagkunnskap og forklarer ting på en tydelig måte. I motsetning til noen andre fastleger jeg har hatt vet han at det er ikke mulig å spesialist på alt og henviser til riktig spesialist hvis nødvendig.

Ikke bruk denne legen

For det første snakker han meget dårlig norsk. Skjønner ikke hva du sier og dermed skjønner jeg ikke at slike for bevilgning til å jobbe i Norge. Videre tar det lang tid før man kommer inn til han. Ofte sitter man mer enn en halv time å vente på venterommet. Han vil helle ikke skrive ut års resepter på medisiner som man bruker til daglig og som man har behov for over lang tid. Man får bare for 3 måneder og må derfor hele tiden ringe og bestille ny. Da forrige legekontoret sendte over journalen klarte kontoret å rote bort disse. Vi er meget misfornøyd med en slik legekontor.

Beste legen Ever

En lege som tar seg veldig god tid til sine pasienter. Veldig nøye å en god lytter. Han er en av de få som gidder å bry seg. Skulle vært flere av slike som han. En lege skal elske sin jobb å like de menneskene han pleier å slik er han. Anbefaler han på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt😊

Han tar meg på allvor å er interessert i å høre på hva jeg har å si å bruker god tid😊 jeg er veldig fornøyd😊

Den tregeste legen

Han er veldig treg, må regne med og vente opptill 1 time på og komme inn til avtale tid. Mye og gjøre. glemmer fort ting. Men en veldig trivelig person. Hyggelig og snakke med. Men regn med ventetid når det gjelder han.Var en periode med og få tak i dem på telefon. kunne stå i gå helt til du legger på.