Jean Claude Bishikwabo

Autorisasjon (2011)

Jean Claude Bishikwabo er en av 26 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jean Claude Bishikwabo

Bra

Har et godt inntrykk av denne legen. Ingenting å klage på. Jeg fikk hjelp med det jeg hadde behov for og fikk henvisning videre.

Veldig hyggelig

God og omtenksom, bryr seg om pasientene sine. Hyggelig å snakke med. Veldig behagelig og rolig person, god oppfølging. Alltid blid når man møter han.

Vanskelig tilgjengelig lege

Jeg byttet til denne legen for noen år siden, da min tidligere fastlege var umulig og få kontakt med. Ikke var det svar på telefonen og ikke mail eller noen dataløsning for bestilling av time. Hos lege Jean Claude Bishikwabo var det Pasietsky datasystem som har fungert bra. Nå er det telefonen som gjelder for denne lege også. Og når du da kommer frem på telefonen så får du kjeft av en ubehagelig kundemottager, som sikkert er ganske lei etter minst en time i telefon med pasienter. Dette er ikke holdbart, når vi i en pandemi ikke skal møte opp hos fastlegen for legetime men ringe eller bruke data som legen ikke har i 2020. Jeg vurderer og sette meg opp for bytte av fastlege.

Trygghet.

En fantastisk lege på alle måter.Han lytter til det du har å si,og gjør en grundige undersøkelse.Han tar seg god tid så en får svar på det en spør om.Følte meg trygg og veldig fornøyd .Helt unik.👍😁🙋‍♀️

Flott lege!

Tar seg tid til deg som pasient, lytter og beskriver hvordan han mener du bør behandles. Han har god humor, noe som er viktig for meg, samtidig tar han tilstanden din svært seriøst.