Jean Claude Bishikwabo

Centrum Legekontor Mann, 42 år

Autorisert2011
Ledige plasser 13 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Centrum Legekontor

Storgata 12 1771 Halden
Jean Claude Bishikwabo er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jean Claude Bishikwabo

Beste legen Ever

En lege som tar seg veldig god tid til sine pasienter. Veldig nøye å en god lytter. Han er en av de få som gidder å bry seg. Skulle vært flere av slike som han. En lege skal elske sin jobb å like de menneskene han pleier å slik er han. Anbefaler han på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt😊

Han tar meg på allvor å er interessert i å høre på hva jeg har å si å bruker god tid😊 jeg er veldig fornøyd😊

Den tregeste legen

Han er veldig treg, må regne med og vente opptill 1 time på og komme inn til avtale tid. Mye og gjøre. glemmer fort ting. Men en veldig trivelig person. Hyggelig og snakke med. Men regn med ventetid når det gjelder han.Var en periode med og få tak i dem på telefon. kunne stå i gå helt til du legger på.

Meget fornøyd.

Meget godt fornøyd. Han tar seg god tid med hver pasient. Meget pliktoppfyllende, hyggelig og tillitvekkende.

Kjempefornøyd med vår nye lege

Har ikke hatt denne legen lenge,men vi,mine barn og jeg er veldig glad for å ha fått denne legen.Han er en forsiktig og rolig person,som passer til mine forsiktige og sjenerte barn.Barna fikk tillit til han allerede ved første besøk,-og det er kjempeviktig når barn er av den sjenerte sorten.Opplever selv å bli tatt på alvor,sender deg videre med sånt som han ikke kan bistå med.Det forteller meg ganske mye om en lege,han sender deg til noen som kan dette bedre enn han selv-ikke alle leger gjør dette i første omgang-prøver selv en god stund og det eneste som skjer er at du må gå der enda lenger med plagene.Sist vil jeg jeg bare si at jeg synes det er så hyggelig med en lege som er så blid,man må jo bare bli på godt humør selv når man kommer til timen sin,uansett hvor dårlig man er.Det hjelper med en lege som skinner som sola:) Hilsen fra ei som er veldig glad for å ha fått denne legen til vår nye fastlege.