Malin Aasprong Holberg

Autorisasjon (2010)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Malin Aasprong Holberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Malin Aasprong Holberg

Trygg, omsorgsfull med en snert av humor

Har hatt Malin som fastlege siden hun begynte på Risvollan. Malin tar seg alltid tid til å lytte, stiller ofte oppfølgingsspørsmål som er oppklarende. Føler meg sett og hørt ved alle anledninger. Sender henvisning videre og følger opp når det trengs. Bedre fastlege skal du lete lenge etter.

Tafatt og lite tilgjengeleg

Har Malin som fastlege, men vurderer å bytte. Veldig hyggelig og smilende, men det hjelper ikke når hun sjelden er tilgjengelig. Jeg får ofte en annen lege når jeg bestiller time, og når jeg ber om resepter får jeg ALDRI svar, men må purre på hver eneste gang. Får heller aldri den type smertestillende jeg ber om til tross for at den funker mye bedre, og jeg får aldri noen forklaring eller begrunnelse. Synd, for hun virker veldig trivelig og imøtekommende.

Trygg, imøtekommende og behagelig.

Malin gav meg umiddelbart en følelse av tillit og respekt. Har alltid opplevd hun som rolig og hun tar seg god tid til å lytte når jeg kommer på timer. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, samtidig bestemt og trygg som lege. Har flere ganger blitt imponert over tilgjengelighet, gjennomføringsevne og oppfølging!

Fantastisk fastlege

Malin Holberg er en meget god og dyktig fastlege for meg og familien. Flink til å følge opp, lett å snakke med,

Makeløs bra!

Malin er solid, kunnskapsrik, alltid vennlig, ikke en eneste gang har jeg sett eller hørt henne stresset. Ser meg hele tiden, og har en ro som er fantastisk.