Malin Aasprong Holberg

Autorisasjon (2010)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Malin Aasprong Holberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Malin Aasprong Holberg

Trygg og kunnskapsrik

Etter jeg flyttet var det vanskelig "å gi slipp" på Malin. Det er noe eget ved henne. Jeg valgte å ha henne som fastlege i flere måneder etter at jeg flyttet for å ha kontakt med henne på Helsenorge.no (Gjennom digital dialog/chat). Hun svarer ofte samme kveld som hun fikk meldingen. Det betyr at resepten er klar "i en fei!"

Hun ser løsninger ikke andre leger ser, en kan si at hun "leser mellom linjene". Når jeg er på kontoret og får møte henne får jeg en følelse av at det vil ordne seg og at vi sammen finner løsningene.

Når jeg leser i dialogen hun har med eksterne samarbeidspartnere merker jeg på ordlyden at hun bryr seg, som foreksempel da hun henviste meg til røntgen.

Jeg kjenner meg som "et helt menneske" med henne. Hun får meg til å kjenne meg sterkere!

Den perfekte fastlegen

Malin, er vår familielege. Hun er den mest omsorgsfulle og lyttende legen som sammen med pasienten prøver å finne den beste løsningen. Hun er svært kunnskapsrik, og er det noe hun ønsker og mener hun trenger å utrede henviser hun til spesialist. Hun er makalaus og ser hele deg som personen.
Måten hun er med barn og eldre pasienter vitner om at hun har omsorg og bryr seg oppriktig om sine pasienter. Jeg tør påstå at vi mangler fastleger som henne i Norge.
Alle som får Malin som lege svært heldige

Tillitvekkende!

Malin er alltid imøtekommende og forståelsesfull. Hun lytter til hva som "plager" meg, og etter diagnostisering og foreskriving av behandling, avslutter hun gjerne med "Hvordan har du det ellers?". Jeg føler at hun er opptatt av "hele meg"!

Hyggelig og behjelpelig

Malin er ei smilende, hyggelig og hjelpsom dame. Som lytter og som virkelig ønsker å hjelpe deg.
Ingenting føles dumt å spør om og man føler seg trygg rundt henne. Kunnskapsrik og dyktig.
Hatt henne i flere år både for meg selv og min datter.

Håper Malin holder seg på senteret i mange år til! ;)

Unik, Trygg, faglig sterk,

Aldri i min levetid har jeg opplevd en Lege av hennes kaliber. Aldri før har jeg følt meg så sett og forstått. Hun lytter til deg, bruker den tiden du trenger, uten at du føler du må skynde deg. Hun tar tak i det du trenger hjelp til og er meget effektiv. Hun er Gjenomført behagelig, empatisk og skjønn. Hadde alle Leger vært som henne❤️ Hun har en kontakt ned sine pasienter jeg aldri har opplevd.. alle skryter av henne.