Malin Aasprong Holberg

Risvollan Legesenter AS

2010

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Malin Aasprong Holberg er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Malin Aasprong Holberg

Bedre lege skal du lete lenge etter!

Hun tar seg virkelig tid til å høre og prøve å finne årsaker, diagnose osv. Det er den eneste legen (av mange) som jeg har vært bortig som jeg føler bryr seg. Spør alltid om tidligere problemer når jeg kommer på legetime for andre ting.

Malin er omsorgsfull, tolmodig og dyktig. Lar seg ikke stresse og er kjempeflink med barna! Absolutt den beste legen jeg har hatt til meg selv og til mine barn.

Helt fantastisk

Jeg endte opp med Malin som fastlege ved en tilfeldighet, snakk om å være heldig. Hun tar seg tid til å høre hvordan du har det, spør om familie osv. Medisinsk dyktig og henviser videre når det er behov for det. Syns Malin alltid gjør det lille ekstra som ikke kan forventes av en fastlege. Lang venteliste, men virkelig verdt det.

Fantastisk !

Fantastisk lege som gjør en flott jobb.
Hun tar seg tid å gjør seg ferdig, føler ikke at du ikke får fremført det du kommer for. Hun ser på deg å prater med deg. Hun tar deg på alvor ! Glad dette ble min fastlege.

Flott og trygg lege

Har hatt Malin som fastlege i snart fem år og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar seg alltid nok tid til å lytte og man blir tatt på alvor. Stort pluss at legesenteret også tilbyr time- og reseptbestilling på app. Anbefales!