Malin Aasprong Holberg

Risvollan Legesenter AS

2010

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Malin Aasprong Holberg er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Malin Aasprong Holberg

Et omsorgsfullt medmenneske!

Særdeles fornøyd med min lege igjennom mange år. Du føler deg godt ivaretatt og i trygge hender. Hun har innsikt i hva det vil si å være et menneske, tar seg god tid, lytter anerkjennende og ønsker virkelig å hjelpe. kort oppsummert; kunnskapsrik, tillitsfull og omsorgsfull. Leter du etter en flott lege, så finner du henne på Risvollan.

I ypperste klasse!

Alltid blid og rolig. Faglig dyktig, og har et vesen som gir tillit og respekt. Jeg er ferdig med min første ungdom og har møtt noen leger i årenes løp, men ingen kommer opp mot Malin, rett og slett en fantastisk lege og medmenneske!

Bedre lege skal du lete lenge etter!

Hun tar seg virkelig tid til å høre og prøve å finne årsaker, diagnose osv. Det er den eneste legen (av mange) som jeg har vært bortig som jeg føler bryr seg. Spør alltid om tidligere problemer når jeg kommer på legetime for andre ting.

Malin er omsorgsfull, tolmodig og dyktig. Lar seg ikke stresse og er kjempeflink med barna! Absolutt den beste legen jeg har hatt til meg selv og til mine barn.

Helt fantastisk

Jeg endte opp med Malin som fastlege ved en tilfeldighet, snakk om å være heldig. Hun tar seg tid til å høre hvordan du har det, spør om familie osv. Medisinsk dyktig og henviser videre når det er behov for det. Syns Malin alltid gjør det lille ekstra som ikke kan forventes av en fastlege. Lang venteliste, men virkelig verdt det.