Anette Maria Kopperud

Tlf: 23 16 83 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anette Maria Kopperud er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anette Maria Kopperud

Flink og forståelsesfull lege

Synes legen tar meg seriøst når jeg kommer med mine problemer, både store og små. Føler hun lytter og er imøtekommende. Lett å få time her både ved å ringe og å sende melding - får ofte legetime innen 1 uke. Alt i alt en hyggelig og flink lege, og et hyggelig legekontor.

Hyggelig lege

Jeg oppfatter Anette som grundig og som en som vil til bunns i sykdommen. Jeg har lavt stoffskifte og det er det mange leger som strever med, også Annette så her har jeg søkt privat klinikk.
Dette legekontoret har elektronisk kommunikasjon og det gir god kontakt mellom lege og pasient siden man ikke må ringe eller møte opp alltid.

En grundig omsorgsfull lege!

Anette er en lege jeg trygt kan anbefale. Hun ser deg som pasient, er omsorgsfull. Hun får tak i problemstillinger og følger grundig opp. Jeg er på grunn av kronisk sykdom avhengig av fastlegen min og kunne ikke hatt en bedre lege enn Anette!

Legen er totalt fraværende i dialog,

Min er faring med legen er at
- Hun er totalt fraværende i
dialog med pasienten
-Mangler evne til å sette seg inn i psientens problematikk
-Viser en arrogant holdning når hun blir forklart dette

Umulig å komme til ordet

Jeg blir stadig avbrutt når jeg forsøker å forklare hva som er galt, hun er mest interessert i å prate selv. Jeg føler at hun bagatelliserer problemer, er lite empatisk og prater til meg som om jeg skulle vært mindre intelligent. Jeg har gitt henne nok av min tid, nå er det nok.

Profesjonell, trivelig og gode vurderinger

Jeg føler meg alltid godt tatt imot når jeg har vært hos Anette. Flink til å lytte og har gode forklaringer.
Kan trygt anbefale Anette.

Dyktig, profesjonell og omtenksom

Anette har vært min fastlege i litt over 20 år og jeg har vært fornøyd i alle disse årene. Hun er dyktig fordi i forhold til mine problemer har hun gitt riktig diagnose. Profesjonell med tanke på at hun bruker passe med tid for å lytte til deg, og er effektiv når det kommer til måter hun kan hjelpe deg på. Jeg liker at hun er effektiv og profesjonell, men i alle år med Anette som fastlege har jeg følt omtenksomhet og omsorg.

Skremmende bagatelliserende

Jeg er en av de som har relativt hyppig behov for time hos fastlege. Jeg har vært borti flere fastleger og vikarer som ikke tar seg tid til pasienten og ser hver enkelt sin individuelle situasjon. Jeg hadde håpet å møte en dyktig fastlege når jeg byttet til Kopperud. Jeg må dessverre si at jeg ikke opplever å bli møtt av denne legen. Jeg går fra hver legetime og opplever å ha blitt overkjørt og bagatellisert. Jeg opplever å bli sett på som en hypokonder og absolutt generalisert. Legen ser ikke min situasjon, hører lite på hva jeg faktisk sier og har behov for. Jeg blir avfeid når jeg ytrer min bekymring eller ønske om grundigere undersøkelser. Det eneste som gjøres er blodprøvetaking, noe som ikke er tilstrekkelig i mitt tilfelle. Jeg får ikke gode nok forklaringer av denne legen. De enkleste og minst tidkrevende løsningene velges framfor å faktisk søke forebyggende løsninger. Videre blir jeg ofte møtt av en særs lite hyggelig legesekretær ved dette legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Har brukt henne i over 20 år. Kan ikke få fullgodt henne. Alltid blid og imøtekommende.

Dårlig tid og overkjørende

Opplever at hun har dårlig tid og er mer opptatt av at jeg skal komme meg ut døren enn å lytte til hva jeg har å si. Føleler heller ikke at jeg kan ta opp alt jeg ønsker med henne, da hun ikke er åpen eller i møtekommende.

Dyktig lege

Endelig en lege som tar meg seriøst, og er utrolig hyggelig! Veldig glad for at hun er min fastlege og kommer ikke til å bytte før jeg må.

Elendig

Denne legen passer kun for små barn og eldre personer. Har aldri opplevd å bli tatt alvorlig av denne legen og går alltid derfra med en følelse av å bli overkjørt, ikke ha blitt lyttet til og at de plagene jeg har kommet dit med har blitt bagatalisert. Vanskelig å komme gjennom på telefon, sender regninger selv om det er registrert frikort.

Beste legen jeg har hatt

Hun tar seg god tid (så derfor kan det være litt forsinkelser)
Ser hele menneske og er en god lytter