Giti Sabalani

Romsås senter 1 0970 Oslo
Giti Sabalani er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Giti Sabalani

Ikke tillitvekkende

Giti Sabalani var vikar for min fastlege en periode, og jeg var hos henne et par ganger. Jeg lider av flere somatiske sykdommer og har dessuten en tilbakevendende depresjonslidelse, som behandles godt med vanlig antidepressiva, som jeg alltid har fått utskrevet hos fastlegen uten problemer. Jeg var hos henne for å fornye resepter samt sjekke blodtrykket. Hun anbefalte meg å få barn, for det ville gjøre meg frisk av depresjonen. I tillegg til at det å få barn ikke er noen anbefalt behandlingsmetode for depresjon, er det slik at jeg ikke KAN få barn. Det kunne hun ha funnet ut ved å lese journalen min, eller i det minste kaste et blikk på listen over hvilke sykdommer jeg har.

I tillegg ville hun gjøre endringer medikasjonen for de andre sykdommene mine, selv om dette ikke var nødvendig, men gadd ikke informere meg om bivirkninger av eventuelle nye medisiner, dette mente hun jeg selv skulle søke etter på internett. Jeg har så mange forskjellige sykdommer at endring av medikasjon for en av dem kan påvirke behandlingen av de andre. Derfor skal ikke en fastlege begynne å forandre på medikasjon som i første omgang ble igangsatt av spesialister, og hun skal definitivt ikke overlate til pasienten selv å Google indikasjoner, kontraindikasjoner og bivirkninger.

Anbefaler ikke.

Dessverre er Giti en uerfaren lege som ikke har vist noe særlig interesse. Uhøflig og uengasjert. Viser liten forståelse, og tar andre telefoner mens du er der inne for din egen hjelp. Hatt ingen nytte hittil av henne. Håper hun tar seg tid til å lese denne kommentaren, for det finnes folk der ute som er avhengig av henne.

Litt uinteressert.

Sabalani er min fastlege og har vært det i 6, 7 år. I det siste mener jeg hun er blitt uinteressert i meg og mine problemer. Jeg er ikke ofte hos min fastlege og mener at det ikke er for mye forlangt å kunne få kommunisere ansikt til ansikt og ikke til ryggen til legen.
Jeg vurderer å bytte lege.

Min beste lege noen sinne!

Må bytte lege pga flytting, dette gjør jeg ikke med lett hjerte. Hun har empati og forståelse. Sms tjeneste med time på dagen.

Utrolig lang venteliste

Veldig flink og erfaren lege, med dessverre utrolig lang venteliste. Anbefales ikke hvis du har kroniske sykdommer og bør gå til lege oftere.