Giti Sabalani

Romsås senter 1 0970 Oslo
Giti Sabalani er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Giti Sabalani

Strålende lege

Utrolig fornøyd med lege Sabalani. Enkelt og raskt å få time hos henne. Alltid blid og i god humør. Føler hun tar meg på alvor og tar hensyn til mine problemer og behov.

Anbefaler ikke.

Dessverre er Giti en uerfaren lege som ikke har vist noe særlig interesse. Uhøflig og uengasjert. Viser liten forståelse, og tar andre telefoner mens du er der inne for din egen hjelp. Hatt ingen nytte hittil av henne. Håper hun tar seg tid til å lese denne kommentaren, for det finnes folk der ute som er avhengig av henne.

Litt uinteressert.

Sabalani er min fastlege og har vært det i 6, 7 år. I det siste mener jeg hun er blitt uinteressert i meg og mine problemer. Jeg er ikke ofte hos min fastlege og mener at det ikke er for mye forlangt å kunne få kommunisere ansikt til ansikt og ikke til ryggen til legen.
Jeg vurderer å bytte lege.

Min beste lege noen sinne!

Må bytte lege pga flytting, dette gjør jeg ikke med lett hjerte. Hun har empati og forståelse. Sms tjeneste med time på dagen.

Utrolig lang venteliste

Veldig flink og erfaren lege, med dessverre utrolig lang venteliste. Anbefales ikke hvis du har kroniske sykdommer og bør gå til lege oftere.