Giti Sabalani

Romsås Legesenter

2009

Ingen på venteliste

Romsås Legesenter Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo
Giti Sabalani er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Giti Sabalani

Hele familiens fastlege

Hele familien har denne fastlegen, og vi er veldig fornøyd. Blir alltid tatt på alvor og hun har alltid tid til å lytte. Finner gode løsninger og tar hensyn til pasientenes ønsker og bekymringer. Å komme til Giti er som å komme til en venn. Hun var min avdøde mors fastlege og nå er hun lege for meg og min sønn, trygt og godt å ha en lege som kjenner familiens helsehistorikk.

En fastlege bør ha medfølelse med pasienter

Idag var jeg hos denne damen med mine to barn. Hvis jeg kunne velge hadde jeg selvfølgelig dratt til min fastlege Kevin Winkler , men han hadde ferie, og jeg ble plassert hos denne. Jeg håper jeg ALDRI får time hos denne damen igjen, makan til frekkhet og arroganse! Hun snakker veldig nedlatende og da jeg sa rett ut til henne at jeg synes hun ikke bør snakke sånn til pasienter, og at jeg selv jobber i helsevesen og det er ikke slik jeg ville snakket til pasienter, freste hun tilbake å sa jeg bare kunne ta begge ungene mine å dra derfra.

Lite betryggende og stoler ikke på pasient.

Veldig ubehagelig oppførsel fra denne legen. Føler meg dårlig hver gang jeg drar fra henne. Vil etter min mening beskrevet henne som veldig frekk og direkte. Hun stoler ikke på det jeg har å si og dette er veldig viktig at din egen fastlege gjør tenker jeg.

Dyktig lege

Har hatt denne fastlegen i mange år, har flyttet men beholdt lege. Utrolig fleksibel og dyktig, gjør alt for å hjelpe.

Rolig og behagelig dame

Fornøyd med Giti. Har vært hos mange forskjellige leger, og hun er en av de jeg har likt godt. Hun har ikke vært forsinket, sett mer på meg enn dataen, hatt tid til meg og vært en rolig og tillitsfull lege.