Giti Sabalani

Romsås Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Romsås Legesenter
Romsås senter 1 0970 Oslo
Tlf: 21 61 96 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Giti Sabalani er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Giti Sabalani

Rolig og behagelig dame

Fornøyd med Giti. Har vært hos mange forskjellige leger, og hun er en av de jeg har likt godt. Hun har ikke vært forsinket, sett mer på meg enn dataen, hatt tid til meg og vært en rolig og tillitsfull lege.

Dyktig lege

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun har mye erfaringer og hun vet hvordan kan behandle pasienten. Nøyaktig, dyktig, snill og rolig.

Beste fastlege..

Lege som jeg stoler på og tar meg alvorlig. En som gjør alt som kan gjøres og tar seg tid til å lytte. legen forstår pasientene sine og vil dem det beste.

Strålende lege

Utrolig fornøyd med lege Sabalani. Enkelt og raskt å få time hos henne. Alltid blid og i god humør. Føler hun tar meg på alvor og tar hensyn til mine problemer og behov.

Anbefaler ikke.

Dessverre er Giti en uerfaren lege som ikke har vist noe særlig interesse. Uhøflig og uengasjert. Viser liten forståelse, og tar andre telefoner mens du er der inne for din egen hjelp. Hatt ingen nytte hittil av henne. Håper hun tar seg tid til å lese denne kommentaren, for det finnes folk der ute som er avhengig av henne.

Litt uinteressert.

Sabalani er min fastlege og har vært det i 6, 7 år. I det siste mener jeg hun er blitt uinteressert i meg og mine problemer. Jeg er ikke ofte hos min fastlege og mener at det ikke er for mye forlangt å kunne få kommunisere ansikt til ansikt og ikke til ryggen til legen.
Jeg vurderer å bytte lege.

Min beste lege noen sinne!

Må bytte lege pga flytting, dette gjør jeg ikke med lett hjerte. Hun har empati og forståelse. Sms tjeneste med time på dagen.

Utrolig lang venteliste

Veldig flink og erfaren lege, med dessverre utrolig lang venteliste. Anbefales ikke hvis du har kroniske sykdommer og bør gå til lege oftere.

Beste legen!!!

Jeg er kjempefornøyd med henne! Synes hun er en god lytter, tar meg på alvor.
Hun er grundig. Føler meg veldig trygg på henne. Har ikke hatt noe problem med å få time hos henne.
Jeg er så glad som har henne som fastlege! Kan trygt anbefales!

Hadde rost Dr. Sabalani opp i skyene hvis det gikk an.

For en som meg, med legeskrekk,er hun en fryd å gå til. Herlig godt humør, og for all del hun ser på meg mer enn på PC. Første legen i mitt liv jeg gleder meg til å møte opp hos. Blir skikkelig lei meg de gangene jeg ikke klarer det. Håper du er der for alltid.

FLOTT

Giti er virkelig en lege man føler seg trygg hos, hun hører på deg og er veldig forståelsesfull.

En veldig god lege

Samvittighetsfull, lydhør, innsiktsfull og flink. Gjør sitt beste for å forstå og hjelpe. Godt humør!

Tillitsvekkende

Denne legen ønsker virkelig å hjelpe pasienten og oser av autoritet og trygghet. En god lege og et godt menneske.

Den beste legen.

Giti var presis og tokk meg inn i tiden. Hun tokk god tid og lytta til hva jeg hadde å si. Hun henviste meg til en veldig bra lege. Hun er en utrolig god og hyggelig lege og vill gjerne anbefale henne til andre også. håper på at denne ikke var den siste besøken.

fastlege

Jeg ser av en annen vurdering , litt av det samme som jeg kan slutte meg til ..

Men !! på et noe provoserende spørsmål (som ikke hjalt henne ! ) Så gikk hun øyebliklig i forsvar for fastleger generelt , de måtte ta vare på seg og sitt !!

Det var ikke spesielt tillittvekkende

Ubehagelig oppførsel

Negativ og ubehagelig oppførsel ved en akutt-time. Tok inn presis på klokkeslettet og var kun opptatt av å avslutte timen så fort som mulig. Kverulerende i måten hun kommuniserte på. Det var første og siste besøk hos denne legen.