Giti Sabalani

Romsås senter 1 0970 Oslo
Giti Sabalani er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Giti Sabalani

Dyktig lege

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun har mye erfaringer og hun vet hvordan kan behandle pasienten. Nøyaktig, dyktig, snill og rolig.

Beste fastlege..

Lege som jeg stoler på og tar meg alvorlig. En som gjør alt som kan gjøres og tar seg tid til å lytte. legen forstår pasientene sine og vil dem det beste.

Strålende lege

Utrolig fornøyd med lege Sabalani. Enkelt og raskt å få time hos henne. Alltid blid og i god humør. Føler hun tar meg på alvor og tar hensyn til mine problemer og behov.

Anbefaler ikke.

Dessverre er Giti en uerfaren lege som ikke har vist noe særlig interesse. Uhøflig og uengasjert. Viser liten forståelse, og tar andre telefoner mens du er der inne for din egen hjelp. Hatt ingen nytte hittil av henne. Håper hun tar seg tid til å lese denne kommentaren, for det finnes folk der ute som er avhengig av henne.

Litt uinteressert.

Sabalani er min fastlege og har vært det i 6, 7 år. I det siste mener jeg hun er blitt uinteressert i meg og mine problemer. Jeg er ikke ofte hos min fastlege og mener at det ikke er for mye forlangt å kunne få kommunisere ansikt til ansikt og ikke til ryggen til legen.
Jeg vurderer å bytte lege.