Christian Ulsten Sælen

Vestheimveien 31 1540 Vestby
Christian Ulsten Sælen er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Christian Ulsten Sælen

Faglig dyktig

Byttet til Christian da jeg ikke var fornøyd med den fastlegen jeg hadde.(han så jeg forresten aldri noe til)
Faglig god og veldig flink til å se pasienten og dennes behov/plager. Tillitsvekkende.
Samme gode egenskaper som min tidligere lege oven annen del av Akershus.
Har aldri ventet mer enn 10 min. ofte kommet inn før tiden.

Beste legen i Vestby!!

Byttet til Christian for ca 4 år siden. Christian er meget dyktig på å følge opp! Skjønner at leger har travel hverdag. Vi som pasienter kan ikke forvente at en lege ringer opp for oppfølging når legen mener at det ikke trengs. Det sitter da pasienter hele dagen! Vet at han prioriterer pasienter som kommer på time, ikke at man forventer at legen skal ringe deg opp hvis resultater er normale. Legen tar den vurderingen, ikke pasienter! På senteret jobber det 5 leger og da blir det så klart mye. Han hjelper også de andre legene som alltid er forsinket. Jeg og familien er veldig fornøyd med Christian!! Han reddet livet til sjefen min, derfor byttet vi! Han ser hele mennesket og er superflink med pasienter!!

Upersonlig

Stressa type.
Upersonlig oppfølging.
Sure resepsjonister!!!
Ingen mulighet til telefontid med lege for å svare på enkle spørsmål, og om man etterspør svar fra resepsjonistene kan man i bestefall få en sms med utilstrekkelig informasjon fra lege- om man da får noe i det hele tatt!

Nei, jeg har ingenting til overs for dette legesenteret og byttet fastlege etter elendig service og tilgjengelighet.

Lege med stor L og Hjerte

Christian Sælen er den Komplette lege og jeg har ikke superlativer som dekker godt nok! Mange leger skriver ut medisiner "rund baut" uten dessverre å finne årsaken til "problemet" Her er Christian helt enestående, noe som beviser at han lytter, bryr seg om HELE deg og kommer med gode innspill som ikke nødvendigvis fører til en kølapp hos Boots ! Jeg har vært knyttet til Saglia hele mitt voksne liv og hatt en fastlege her inntil for 5 år siden da jeg, i fravær av min daværende fastlege, kom til turnuslegen Christian og takk for det! Den tilliten jeg fikk til han fra første stund, resulterte i at jeg byttet til han som fastlege og jeg er evig takknemlig for det. Måtte alle leger være som han, da hadde verden vært et bedre sted. Tusen takk for at du er fastlegen min!

Veldig fin lege!

Jeg har bare vært hos Christian Ulsten Sælen en gang, men det var en veldig god opplevelse! Han var vennlig og hyggelig å prate med, hadde god tid, og gav gode svar på spørsmålene mine. Anbefales som fastlege!