Christian Ulsten Sælen

Saglia Legesenter

Autorisasjon (2010)

Saglia Legesenter Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ...
Vestheimveien 31 1541 Vestby
Christian Ulsten Sælen er en av 16 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Christian Ulsten Sælen

Dyktig

Dyktig, seriøs, tålmodig, grundig. Han ser hele mennesket. Det han ikke kan behandle, sender han hurtig til rett behandlingssted. Veldig fornøyd Sælen, og de som jobber i resepsjonen.

Strålende fastlege!

Christian er en kunnskapsrik lege som er genuint interessert i å høre på deg og hjelpe deg!
Han tar seg tid og det er det ikke alle som gjør!
Kan definitivt anbefale Christian U Sælen til alle.

Fantastisk!

Vi er så glad for at vi valgte å bytte til Christian da han ble fastlege, ble kjent med han som lege da han var turnuslege. Han tar meg og datteren min alltid på alvor, lytter og forklarer ting på gode måter. Han strekker seg det lille ekstra, og tar seg tid og lytter!

Nja!

Var veldig imponert over Christian da han startet som fastlege, dessverre er det ikke sånn lenger. Han virker mye mer stresset nå. Hvis han er forsinket bruker han nesten hele timen på å fortelle om hvor forsinket han er og man må gå med uforrettet sak. Han glemmer henvisninger og dårlig oppfølging. Nå skjønner jeg også hva flere sier om "arrogant", spesielt hvis han er stresset. Han er sikkert ikke verre enn andre leger, han var bare mye bedre før.

Veldig fornøyd!

Christian er en lege som er effektiv samtidig som han er en god lytter og tar deg som pas på alvor. Opplever Christian som en jordnær lege med humor, og som ikke minst er faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd og har stor tillit til denne legen.