Christian Ulsten Sælen

Saglia Legesenter

2010

Saglia Legesenter Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 31 1541 Vestby
Christian Ulsten Sælen er en av 15 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Christian Ulsten Sælen

Fantastisk!

Vi er så glad for at vi valgte å bytte til Christian da han ble fastlege, ble kjent med han som lege da han var turnuslege. Han tar meg og datteren min alltid på alvor, lytter og forklarer ting på gode måter. Han strekker seg det lille ekstra, og tar seg tid og lytter!

Nja!

Var veldig imponert over Christian da han startet som fastlege, dessverre er det ikke sånn lenger. Han virker mye mer stresset nå. Hvis han er forsinket bruker han nesten hele timen på å fortelle om hvor forsinket han er og man må gå med uforrettet sak. Han glemmer henvisninger og dårlig oppfølging. Nå skjønner jeg også hva flere sier om "arrogant", spesielt hvis han er stresset. Han er sikkert ikke verre enn andre leger, han var bare mye bedre før.

Veldig fornøyd!

Christian er en lege som er effektiv samtidig som han er en god lytter og tar deg som pas på alvor. Opplever Christian som en jordnær lege med humor, og som ikke minst er faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd og har stor tillit til denne legen.

Faglig dyktig

Byttet til Christian da jeg ikke var fornøyd med den fastlegen jeg hadde.(han så jeg forresten aldri noe til)
Faglig god og veldig flink til å se pasienten og dennes behov/plager. Tillitsvekkende.
Samme gode egenskaper som min tidligere lege oven annen del av Akershus.
Har aldri ventet mer enn 10 min. ofte kommet inn før tiden.

Beste legen i Vestby!!

Byttet til Christian for ca 4 år siden. Christian er meget dyktig på å følge opp! Skjønner at leger har travel hverdag. Vi som pasienter kan ikke forvente at en lege ringer opp for oppfølging når legen mener at det ikke trengs. Det sitter da pasienter hele dagen! Vet at han prioriterer pasienter som kommer på time, ikke at man forventer at legen skal ringe deg opp hvis resultater er normale. Legen tar den vurderingen, ikke pasienter! På senteret jobber det 5 leger og da blir det så klart mye. Han hjelper også de andre legene som alltid er forsinket. Jeg og familien er veldig fornøyd med Christian!! Han reddet livet til sjefen min, derfor byttet vi! Han ser hele mennesket og er superflink med pasienter!!