Guro Ek Skarnes

Autorisasjon (2009)

Guro Ek Skarnes er en av 19 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Guro Ek Skarnes

Dyktig,Presis og Ordentlig

Er veldig fornøyd med Guro. Hun tar meg alltid alvorlig. Hun er svært dyktig i jobben sin. Er hun usikker søker hun råd. Å det er det en dyktig lege skal gjøre. Hun er som regel alltid presis når man kommer til time hvis ikke noe akutt har oppstått for henne. Hun svarer nesten alltid ut meldinger i pasientsky samme dag hvis det er viktig melding, selv om hun egentlig har mye lenger frist på det.
Hun tar min datter ekstremt alvorlig og har tatt seg ekstremt god tid med henne. Så timene med henne er satt opp som siste på dagen så vi kan ha sittet inne på samtale med henne i over en hel time. Å det syntes jeg er helt utrolig flott. Hun er helt fantastisk flott og min datter er også meget fornøyd etter timene hos Guro. Å da ser man at det fungerer.
Tusen takk for all den jobben du legger ned. Du er en fantastisk dyktig lege som tar pasientene dine på alvor, og du har empati og bryr deg om dem. Takk for at du er du. Glad for at vi har deg som lege.

Beste legen som finnes!

Enormt glad for at jeg byttet til Guro Ek Skarnes. En lege som tar seg god tid , lytter og hører på deg! Svarer også raskt på pasientsky.
Alle leger skulle vært som Guro!

Besta legen som finns

Tyvärr är jag inte kvar hos dig efter flytten. Du är en helt underbar lege trygg o ser til hela patienten. Den bästa jag haft. Fler skulle vara som dig. 🤗💖🐱

Engasjert og lyttende

Flink lege som tar seg tid til deg, som hører på deg og finner løsninger.
Hyggelig, blid og imøtekommende

Nøye og faglig dyktig lege

Hadde hørt kun positive omtaler om legen fra tidligere pasienter og var glad da hun ble min fastlege!
Hun er lyttende, oppmerksom og oppfølgende.
Nøler ikke med å henvise til spesialister for videre undersøkelser/tester.
Er trygg på å bli ivaretatt av legen som er veldig tilstede i "stunden".