Satish Arora

Mellombølgen 47 1157 Oslo
Satish Arora er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Satish Arora

jeg bytter fastlege!

Når du ønsker at Dr. Arora skal ringe deg, får du beskjed av resepsjonisten : "han har ikke ringe tid, pga. han skal hjem til sine små barn"`
Derfor må man bestille time, betale penger for at han skal høre på deg i 2 minutter noe man kunne ta på telefon.

Har slitt med et problem i over ett år, men så lenge blodprøver er ok, bryr han seg ikke, her må man "følge opp seg selv" Helt til man sier sin mening til Dr. Arora, da henviser han deg til spesialist, noe som jeg trengte for over 12 mnd. siden, dette er for dårligt!!!

helt ok lege men sekretærene hans er lite service innstilt

helt ok lege men sekretærene er helt udugelig. Dette trekker legekontoret ned.
Føler at jeg må krangler med sekretærene hver gang jeg ringer, alt fra timebestilling til diverse resultater.

Rolig og tillitsvekkende

Jeg fikk gå til Satish da min fastlege ikke hadde tid, og jeg har sjeldent følt meg så sett og hørt hos en lege som hos han. Han tok seg god tid, viste oppriktig interesse og var svært tillitsvekkende. Han sitter på en enorm mengde kunnskap, som også gir trygghet. Jeg har nå byttet fastlege for å få gå til han fast.

Kunnskapsrik og lyttende

Jeg har nylig byttet fastlege til Satish Arora og er imponert av hans kunnskap og empati. Han tar seg god tid til å sette seg inn i mine plager og ga en veldig logisk forklaring og hadde en klar utredning og behandlingsplan. Følte meg veldig betrygget etter konsultasjonen og vil anbefale ham på det sterkeste.

Sender deg videre sammen med regningen

De tre gangene jeg har vært hos han har jeg blir sendt videre til "spesialister" siden han ikke visste hva det kunne være uten å gjøre noen sjekker på meg.
Nesten 500,- koster det deg å møte Arora i 2 minutter sånn at han får sendt deg til en annen lege.
Du hører fra han etter omtrent to uker, så er det 3 - 4 uker til timen din hos spesialisten.
Jeg bytter fastlege.