Satish Arora

Lambertseter Legesenter AS

2003

1 person

Lambertseter Legesenter AS Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo
Satish Arora er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Satish Arora

Flink lege

Har hatt legen som fastlege i noen år. Jeg er godt fornøyd med oppfølgingen jeg har fått fra ham. Han tar tar seg tid til å lytte til deg og er flink til å være ærlig og beroligende

Kunne like gjerne tatt det over skype

Når du kommer til han, hører han på hva du sier mens han skriver og skriver. Så blir du bare sendt til å ta prøver og timen er over. Uten at han har undersøkt deg eller noe. Og i tillegg er han flink til å ta betalt for alt som er "ekstra".

Dyktig, kunnskapsrik og tålmodig lege

Jeg har hatt Dr Arora som fastlege i 2 år og er superfornøyd med hans kunnskap og evne til å vurdere forskjellige symptomer samt forklare ting på en forståelig måte. Han har vist stor interesse for mine bekymringer og har stått på for at jeg skal bli utredet på sykehuset for en komplisert sykdom. Han er ikke en lege som lett skriver sykemeldinger eller vanedannende medisiner - det er veldig positivt. Jeg kunne aldri tenkt meg en bedre fastlege.

jeg bytter fastlege!

Når du ønsker at Dr. Arora skal ringe deg, får du beskjed av resepsjonisten : "han har ikke ringe tid, pga. han skal hjem til sine små barn"`
Derfor må man bestille time, betale penger for at han skal høre på deg i 2 minutter noe man kunne ta på telefon.

Har slitt med et problem i over ett år, men så lenge blodprøver er ok, bryr han seg ikke, her må man "følge opp seg selv" Helt til man sier sin mening til Dr. Arora, da henviser han deg til spesialist, noe som jeg trengte for over 12 mnd. siden, dette er for dårligt!!!

helt ok lege men sekretærene hans er lite service innstilt

helt ok lege men sekretærene er helt udugelig. Dette trekker legekontoret ned.
Føler at jeg må krangler med sekretærene hver gang jeg ringer, alt fra timebestilling til diverse resultater.