Satish Arora

Mellombølgen 47 1157 Oslo
Satish Arora er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Satish Arora

Rolig og tillitsvekkende

Jeg fikk gå til Satish da min fastlege ikke hadde tid, og jeg har sjeldent følt meg så sett og hørt hos en lege som hos han. Han tok seg god tid, viste oppriktig interesse og var svært tillitsvekkende. Han sitter på en enorm mengde kunnskap, som også gir trygghet. Jeg har nå byttet fastlege for å få gå til han fast.

Kunnskapsrik og lyttende

Jeg har nylig byttet fastlege til Satish Arora og er imponert av hans kunnskap og empati. Han tar seg god tid til å sette seg inn i mine plager og ga en veldig logisk forklaring og hadde en klar utredning og behandlingsplan. Følte meg veldig betrygget etter konsultasjonen og vil anbefale ham på det sterkeste.

Sender deg videre sammen med regningen

De tre gangene jeg har vært hos han har jeg blir sendt videre til "spesialister" siden han ikke visste hva det kunne være uten å gjøre noen sjekker på meg.
Nesten 500,- koster det deg å møte Arora i 2 minutter sånn at han får sendt deg til en annen lege.
Du hører fra han etter omtrent to uker, så er det 3 - 4 uker til timen din hos spesialisten.
Jeg bytter fastlege.

Kunnskapsrik, Men kanskje ikke helt i sitt rette element.

Jeg har hatt Satish som fastlege i flere år. Det klart positive er at han åpenbart er en veldig kunnskapsrik lege, og jeg tror han personlig har stor interesse for medisin faget og holder seg oppdatert også utover det helt nødvendige. Min subjektive oppfatning er at han er en "skoleflink" lege og veldig Analytisk. Dette er bra, Men jeg tror han hadde passet bedre innen forskning eller avansert medisinsk behandling.

Problemet oppstår nemlig når jeg som pasient skal kommunisere mine problemer til han, om jeg ikke er helt presis med hva det er som plager meg pga. manglende ord/evner til å uttrykke de spesifikke plager føles det nesten som jeg tastet inn feil koder i en datamaskin, du får til svar "Error, does not compute" Dette betyr at symptomene du oppga ikke passer over ens med noen av de kjente symptomer/sykdommer som finnes i databasen. Da er det viktig at legen er flink til å snakke med pasienten og grave litt, og det er her Satish skulle vært bedre, han tar seg rett og for lite tid og snakker for lite. Dette vill nok helst være et problem i litt spesielle saker/pasienter, men noe man bør være klar over for å kunne gjøre et godt valg av fastlege. På den andre siden, visst du selv er utdannet innen medisin, eller bare kan veldig mye og samtidig er veldig konkret i talen, da er han nok en veldig god sparring's partner.

Potensielt en meget dyktig lege, men ikke å anbefale om du er en "dårlig" pasient...

God lytter

Alltid godt forberedt og rask. Enkelt å merke at han er spesialist.