Satish Arora

Mellombølgen 47 1157 Oslo
Tlf: 22 74 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Satish Arora er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Satish Arora

Dyktig, kunnskapsrik og tålmodig lege

Jeg har hatt Dr Arora som fastlege i 2 år og er superfornøyd med hans kunnskap og evne til å vurdere forskjellige symptomer samt forklare ting på en forståelig måte. Han har vist stor interesse for mine bekymringer og har stått på for at jeg skal bli utredet på sykehuset for en komplisert sykdom. Han er ikke en lege som lett skriver sykemeldinger eller vanedannende medisiner - det er veldig positivt. Jeg kunne aldri tenkt meg en bedre fastlege.

jeg bytter fastlege!

Når du ønsker at Dr. Arora skal ringe deg, får du beskjed av resepsjonisten : "han har ikke ringe tid, pga. han skal hjem til sine små barn"`
Derfor må man bestille time, betale penger for at han skal høre på deg i 2 minutter noe man kunne ta på telefon.

Har slitt med et problem i over ett år, men så lenge blodprøver er ok, bryr han seg ikke, her må man "følge opp seg selv" Helt til man sier sin mening til Dr. Arora, da henviser han deg til spesialist, noe som jeg trengte for over 12 mnd. siden, dette er for dårligt!!!

helt ok lege men sekretærene hans er lite service innstilt

helt ok lege men sekretærene er helt udugelig. Dette trekker legekontoret ned.
Føler at jeg må krangler med sekretærene hver gang jeg ringer, alt fra timebestilling til diverse resultater.

Rolig og tillitsvekkende

Jeg fikk gå til Satish da min fastlege ikke hadde tid, og jeg har sjeldent følt meg så sett og hørt hos en lege som hos han. Han tok seg god tid, viste oppriktig interesse og var svært tillitsvekkende. Han sitter på en enorm mengde kunnskap, som også gir trygghet. Jeg har nå byttet fastlege for å få gå til han fast.

Kunnskapsrik og lyttende

Jeg har nylig byttet fastlege til Satish Arora og er imponert av hans kunnskap og empati. Han tar seg god tid til å sette seg inn i mine plager og ga en veldig logisk forklaring og hadde en klar utredning og behandlingsplan. Følte meg veldig betrygget etter konsultasjonen og vil anbefale ham på det sterkeste.

Sender deg videre sammen med regningen

De tre gangene jeg har vært hos han har jeg blir sendt videre til "spesialister" siden han ikke visste hva det kunne være uten å gjøre noen sjekker på meg.
Nesten 500,- koster det deg å møte Arora i 2 minutter sånn at han får sendt deg til en annen lege.
Du hører fra han etter omtrent to uker, så er det 3 - 4 uker til timen din hos spesialisten.
Jeg bytter fastlege.

Kunnskapsrik, Men kanskje ikke helt i sitt rette element.

Jeg har hatt Satish som fastlege i flere år. Det klart positive er at han åpenbart er en veldig kunnskapsrik lege, og jeg tror han personlig har stor interesse for medisin faget og holder seg oppdatert også utover det helt nødvendige. Min subjektive oppfatning er at han er en "skoleflink" lege og veldig Analytisk. Dette er bra, Men jeg tror han hadde passet bedre innen forskning eller avansert medisinsk behandling.

Problemet oppstår nemlig når jeg som pasient skal kommunisere mine problemer til han, om jeg ikke er helt presis med hva det er som plager meg pga. manglende ord/evner til å uttrykke de spesifikke plager føles det nesten som jeg tastet inn feil koder i en datamaskin, du får til svar "Error, does not compute" Dette betyr at symptomene du oppga ikke passer over ens med noen av de kjente symptomer/sykdommer som finnes i databasen. Da er det viktig at legen er flink til å snakke med pasienten og grave litt, og det er her Satish skulle vært bedre, han tar seg rett og for lite tid og snakker for lite. Dette vill nok helst være et problem i litt spesielle saker/pasienter, men noe man bør være klar over for å kunne gjøre et godt valg av fastlege. På den andre siden, visst du selv er utdannet innen medisin, eller bare kan veldig mye og samtidig er veldig konkret i talen, da er han nok en veldig god sparring's partner.

Potensielt en meget dyktig lege, men ikke å anbefale om du er en "dårlig" pasient...

God lytter

Alltid godt forberedt og rask. Enkelt å merke at han er spesialist.

Saklig, lyttene og faglig flink

Ung - men veldig saklig- gir ikke sykmeldning som første løsning hvilket jeg mener er veldig bra! Lytter og er løsningsorientert.

Flink og godt oppdatert lege!

Jobber selv i helsebransjen og kan si at jeg opplever Satish Arora som en veldig dyktig lege. Han har en sterk teoretisk bakgrunn, med blant annet forskning og foredrag i utlandet. Han har også internasjonal erfaring, som hjelper å tenke utenfor boksen. Han er flink til å forklare, og klar i sin fremgangsmåte. Jobber effektiv og presis. Kan anbefales!

Dyktig lege.

Hyggelig lege med god kompetanse. Enkelt å prate med. Hører på pasienten.
God tone med pasienten. Veldig fornøyd.

Lite snakkesalig

Hadde Satish som lege for fire år siden, så mulig ting har blitt bedre nå som han har fått mer erfaring. Jeg opplevde han som veldig fåmælt og vanskelig å kommunisere med.

Han henviste videre ved flere anledning og var sånn sett hjelpsom.

Han er den beste jeg har hatt

Han er snil og hyggelig han hører på hva som du sier feiler deg .Han er en venn det føles slik ut

Slik som det skal være.

Dyktig og veldig bra i kommunikasjon. Får alle svar man trenger.

God lege

Arora har vært min fastlege i noen år, og når jeg i løpet av dette året har hatt en del behov for lege, er jeg glad for at Arora har vært min fastlege. Trygg og fin i dialog, og forstår behovet.

Kjempe bra .

En fantastisk lege å gå til som forstår deg og er slltid bli og hyggelig å lytter til hva man har og si =) Ett fantastisk menneske =)

En fantastisk lege!

Et medmenneske!!med høy kompetanse! Har alltid tid og omsorg!

Arora er dyktig!

Min erfaring tilsier at Arora tar hensyn, er nøye i oppfølging, samt at han er flink til å lytte til hva pasienten har å si. Han er også rask til å ringe tilbake hvis det skulle være noe du ønsker snakke med han om. Personlig har jeg aldri møtt Arora med annet enn et blidt ansikt.

Flink

Kort og konsis. Gjør det han skal.
Hvis det en henvisning man trenger, så bruker han ikke lang tid på å konkludere.

En kjempeflott lege

Han er en meget dyktig lege. Gir seg god tid med pasientene og er alltid hyggelig og hjelsom