Lambertseter Legesenter AS

Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Forståelse og empati.

Lege: Espen Finsand Skrevet

God fastlege.

Anbefales da han har erfaring med mange ting.

Lytter og tar saker på alvor.
Både mamma og jeg er pasienter og begge er fornøyde.

Detaljert,dyktig,blir,erfart,ansvarlig...

Lege: Maida Ilic Skrevet

Maida er dyktig lege som anbefsles sterk.For ti år siden hadde jeg besøkt lege -Maida og har ikke behov å bytte henne.

Flott Lege

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Lege er en person som utøver faget medisin, eller mer spesifikt humanmedisin, det vil si har som yrke å forebygge, diagnostisere og behandle sykdommer hos mennesker. Dette gjør Dr Parvven Chopra i aller høyeste grad.

Mange leger er raske med å gi ut medisiner, uten å sette seg sikkelig inn i situasjonen. Uten å vurdere bivirkningene det måtte gi, eller om det faktisk kan løses på en naturlig måte.

Dr Parveen lytter til meg,henviser meg til spesialister om nødvendig. I tillegg til å følge opp min medisinering, tilbyr /opplyser han meg om alternative behandlinger, som ikke kommer på resept. Behandlinger /øvelser som forebygger og healer.

Jeg har aldri før klart å følge opp min sykdom som er en autoimmun sykdom som kreves oppfølging minst hver 3mnd. Sammen med Dr Parveen Chopra har jeg klart å følge opp dette,med blod prøver og justeringer. Jeg er på bedringens vei etter ti år med ustabile verdier. Det har gitt meg håp om at jeg kommer til å bli frisk igjen.

Utrolig flink

Lege: Maida Ilic Skrevet

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Maida er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs. Noe jeg trenger etter et langt og bredt sykdomsbilde. Kommunikasjon synes jeg er noe av det viktigste og det føles ikke ubehagelig å snakke vanskelige helseproblemer her. Reiseveien er verdt det. Har bare fint å si om Maida.

Mindfullnes skal løse alle problemer?

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Legen ga uttrykk for at min gamle mor som hadde fått slag og er veldig handikappet ikke trengte antidepressiv behandling for hun kunne klare seg med mindfullness! Det er hennes familie som skal håndtere henne når hun er depressiv og det er ikke greit.