Lambertseter Legesenter AS

Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Byttet lege i 2018 etter stor frustrasjon for ikke å ha kommet noen vei med langvarige plager. Ruchika tok tak i det fra dag 1, og har hjulpet meg mye!
Her blir du møtt med forståelse, men også autoritet.
Det blir leit å bytte fastlege.
Om det er noe jeg skal sette fingeren på, så er det at det noen ganger kan føles som at tiden ikke strekker til, og at timen blir litt forhastet.

Ubrukelig

Lege: Espen Finsand Skrevet

Tar ikke smerter og plager på alvor i det hele tatt. Tar blodprøver og er dem fine er du frisk uavhengig av smertene eller plagene du har. Han gjør ikke mye for finne ut av problemene dine. Jeg byttet lege rimelig fort og veldig glad for det da han tok meg på alvor fra første stund!

Anbefaler ikke denne legen!!!

Trygg og omsorgsfull

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Utrolig koselig dame, som er lett å prate med, og ikke dyktig til få meg til slappe av om jeg kommer med noe ubehagelig/pinlig!
Fikk raskt time, og måtte bare vente et par minutter på å komme inn. Ros

Glemte å henvise meg i 1 år

Lege: Maida Ilic Skrevet

Denne legen skulle henvise meg til spesialist, og jeg hørte aldri noe mer. Da jeg spurte 1 år senere hvor det ble av timen hos spesialist, fikk jeg endelig en henvisning. Da måtte jeg selvsagt vente 6 mnd på time, som er vanlig i spesialisthelsetjenesten. Ergo tok det 1,5 år før jeg fikk time. Fikk ikke noe unnskyldning eller beklagelse. Anbefaler ikke denne legen.

Dyktig lege

Lege: Espen Finsand Skrevet

Finsand er en erfaren lege som tar deg på alvor. Lytter og fremstår medfølende. Anbefales på det sterkeste!