Lambertseter Legesenter AS

Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Surrete

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Den mest surrete og sære legen eg har møtt. Det har gått 4 mnd siden jeg bestillte legeerklæring og jeg har fremdeles ikke fått det. Avlyser timer uten å gi beskjed.

Flink lege

Lege: Satish Arora Skrevet

Har hatt legen som fastlege i noen år. Jeg er godt fornøyd med oppfølgingen jeg har fått fra ham. Han tar tar seg tid til å lytte til deg og er flink til å være ærlig og beroligende

Følger ikke opp

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Byttet til Parveen for ikke lenge siden etter å ha hatt en super dyktig lege på Storo legesenter i mange år. Parveen er en årleit fyr men han følger ikke opp hva det gjelder henvisinger eller svarresultater, må alltid purre. Dessutten baserer han legetimen litt vel mye på det alternative. Yoga og mindfullness er SUPERT, men det hjelper ikke mot ALT.

Er han lege i det hele tatt

Lege: Espen Finsand Skrevet

Vikar, dr. Kiyani er uprofesjonelt. Jeg har ventet på ham i en halv time. Beklager ikke. Har vært veldig lite interresert til å høre på meg og mine plager. Henter ikke frem anamnese fra meg.
Bagatelliserer mine symptomer. Svarer på privat telefon mens jeg er på kontoret. Må veiledes i stegene videre. Manglende kunnskap og kommunikasjonsevner.

Kunne like gjerne tatt det over skype

Lege: Satish Arora Skrevet

Når du kommer til han, hører han på hva du sier mens han skriver og skriver. Så blir du bare sendt til å ta prøver og timen er over. Uten at han har undersøkt deg eller noe. Og i tillegg er han flink til å ta betalt for alt som er "ekstra".