Lambertseter Legesenter AS

Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Topp lege!

Lege: Espen Finsand Skrevet

Hjalp meg med alt jeg hadde behov for i en problematisk periode på 6 måneder i 2019 med sykdom og arbeid, dette var en stor hjelp.

En real dame på pasientens side av saken

Lege: Maida Ilic Skrevet

Det sitter langt inne å bytte fastlege etter å ha funnet Maida. Hun er en forståelsesfull og ansvarsfull person som tar pasienten på alvor, og som gjør sitt beste for at pasienten skal ha det så bra som mulig i sykdomstiden. Hun jobber ikke i mot deg, men er på samme lag, og oppleves som en stor støtte i en vanskelig tid. Hun viser stor medfølelse, og bryr seg virkelig om deg. Hun er absolutt en fastlege du skal lete lenge etter!

Omsorgsfull

Lege: Swaira Fahad Skrevet

Omsorgsfull, lytter og tar seg tid til pasienten. Stiller oppfølgingsspørsmål for å få et bedre bilde av situasjonen og pasientens meninger. Kommer med alternativer. Holder øyekontakt, informerer og tar hensyn til pasienten. Man føler seg respektert og anerkjent

Dyktig

Lege: Maida Ilic Skrevet

Maida Ilic er en dyktig lege. Rolig, empatisk, lytter og kommer med gode råd. Man føler virkelig at man blir sett og hørt. Anbefales.

Trygg og lyttende

Lege: Maida Ilic Skrevet

Maida er en trygg og lyttende lege som tar seg tid til å høre på mine plager. Hun tar meg på alvor og avfeier aldri det som plager meg. Jeg får følelsen av at hun ønsker meg det beste og spør gjerne om jeg har forslag til tiltak. Maida er en rolig og vennlig dame - anbefales på det sterkeste!