Lambertseter Legesenter AS

Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Glemte å henvise meg i 1 år

Lege: Maida Ilic Skrevet

Denne legen skulle henvise meg til spesialist, og jeg hørte aldri noe mer. Da jeg spurte 1 år senere hvor det ble av timen hos spesialist, fikk jeg endelig en henvisning. Da måtte jeg selvsagt vente 6 mnd på time, som er vanlig i spesialisthelsetjenesten. Ergo tok det 1,5 år før jeg fikk time. Fikk ikke noe unnskyldning eller beklagelse. Anbefaler ikke denne legen.

Dyktig lege

Lege: Espen Finsand Skrevet

Finsand er en erfaren lege som tar deg på alvor. Lytter og fremstår medfølende. Anbefales på det sterkeste!

Veldig dårlig til å se pasienten

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Denne mannen møtte meg på legevakten i Bærum. Jeg kom inn med kraftige magesmerter og vred meg i smerte. Denne mannen hevdet at jeg hadde menstruasjonsmerter siden magen var "bløt" og kjentes fin ut. Jeg hadde ikke mensen, og skulle heller ikke få det på en stund...

Viste seg at jeg hadde blindtarmbetennelse og i tillegg hadde endometriose etter behandling av en annen lege.

Veldig flink og snill

Lege: Maida Ilic Skrevet

Hun er veldig flink og snill . Alltid får jeg hjelpen som jeg trenger . Ikke lett å få time hos henne . Jeg anbefaler Maida

Bra

Lege: Espen Finsand Skrevet

God behandling - blir tatt seriøst.
Han lytter og jeg får det jeg behøver. Enkelt å bestille time på nett.