Lambertseter Legesenter AS

Tlf: 22 74 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Ser ikke pasienten sin

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har han lagt seg opp en mening om deg endres den ikke, hører ikke på pasienten sin eller tar smerter og problemer på alvor. Vanskelig å kommunisere med, og jeg fikk ikke den hjelpen jeg trenger hos han. Fikk det derimot på kort tid fra annen behandler som tok meg seriøst.

Dårlig

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Svært rask og overfladisk undersøkelse av skaden min. Han viste liten forståelse av smerten han påførte meg ved undersøkelsen. Han forsvant uten å informere meg om medisinen han skrev ut, og jeg måtte be sykepleien om å be han om bedre smertestillende. Hilste ikke da han kom og forsvant uten å si adieu. Jeg måtte kontakte en annen lege dagen etter.

Dyktig, kunnskapsrik og tålmodig lege

Lege: Satish Arora Skrevet

Jeg har hatt Dr Arora som fastlege i 2 år og er superfornøyd med hans kunnskap og evne til å vurdere forskjellige symptomer samt forklare ting på en forståelig måte. Han har vist stor interesse for mine bekymringer og har stått på for at jeg skal bli utredet på sykehuset for en komplisert sykdom. Han er ikke en lege som lett skriver sykemeldinger eller vanedannende medisiner - det er veldig positivt. Jeg kunne aldri tenkt meg en bedre fastlege.

Trygg, hjelpsom og lyttende

Lege: Josiane Elisabeth Marie Cunen Skrevet

Har hatt Cunen siden hun begynte og jeg er meget fornøyd. Hun er hjelpsom og er flink til å sende videre.

litt for alternativ

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Føles som en blanding av lege og alternativ behandler.

Selv om Parveen virker å ha helt grei oversikt over faget sitt, så foretrekker han i stor grad å anbefale alternativer som yoga, meditasjon, økologisk kosthold og naturmedisin og indisk tradisjon, fremfor vitenskapelig basert medisin.

Dette blir feil fokus for en lege, og man føler ikke at man kan stole på at man får de beste medisinske rådene.

Imøtekommende

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har en fin blanding av vestlig og indisk medisin. Opptatt av mindfullnes og alternativer, samtidig som han benytter vestlig medisin når det er påkrevd. Jeg sliter med en psykisk lidelse og er fornøyd med Ham. Slenger seg ikke på motebildet om hvilke medisiner som er farligen og hvilke som er de nyeste vidunder-pillene(som ofte etter en tid viser seg å være rene rottegiften), men bruker sin erfaring.

jeg bytter fastlege!

Lege: Satish Arora Skrevet

Når du ønsker at Dr. Arora skal ringe deg, får du beskjed av resepsjonisten : "han har ikke ringe tid, pga. han skal hjem til sine små barn"`
Derfor må man bestille time, betale penger for at han skal høre på deg i 2 minutter noe man kunne ta på telefon.

Har slitt med et problem i over ett år, men så lenge blodprøver er ok, bryr han seg ikke, her må man "følge opp seg selv" Helt til man sier sin mening til Dr. Arora, da henviser han deg til spesialist, noe som jeg trengte for over 12 mnd. siden, dette er for dårligt!!!

helt ok lege men sekretærene hans er lite service innstilt

Lege: Satish Arora Skrevet

helt ok lege men sekretærene er helt udugelig. Dette trekker legekontoret ned.
Føler at jeg må krangler med sekretærene hver gang jeg ringer, alt fra timebestilling til diverse resultater.

Fantastisk fastlege

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Dyktig og hyggelig lege, som er av den jordnære typen, lett å snakke med og tar deg på alvor og vil pasientens beste. Grundig og faglig sikker. Kjenner sin egen begrensning, og henviser deg videre der hun ikke har kompetanse eller du selv ønsker det. Anbefales :)

Verste legen jeg har møtt

Lege: Josiane Elisabeth Marie Cunen Skrevet

Fikk henne da min egen fastlege ikke var tilgjengelig. Jeg er redd for legen og sa klart og tydelig i fra med engang hun ropte meg opp. Hun fantes ikke sympatisk og skremte meg mer enn hun hjalp meg. Jeg har vært borti flere leger på Lambertseter og likt alle, den dama skal ALDRI røre meg igjen.

Elendig

Lege: Espen Finsand Skrevet

Fikk beskjed om å ta smertestillende, uten at han å orket å undersøke mer. Lat og udugelig.Anbefaler han overhodet ikke.

Særdeles alternativ med business på siden

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Han er veldig holistisk og prater om mindfulness og økologisk mat etc, så hvis du liker dette passer han for deg. Hvis du ønsker vestlig medisinering / behandling så vil du kanskje se et annet sted.

Hvert eneste legebesøk har vært slik:
1. Halveis oppmerksom på problemet mitt
2. Viser meg en nettbutikk med urter og oljer til noen hundre kroner
3. Ber meg prøve det først, og deretter benytte en resept fra han hvis det feiler.

Ikke noe særlig.

Lege: Espen Finsand Skrevet

Jeg opplevde legen som lite lyttende og i tillegg tok han seg svært liten tid. Synes han var på grensen til å være uhøflig.

Ikke faglig dyktig

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Svært dårlig til å foreta en klinisk vurdering av pasienten. Kommer fort med sine egene alternative meninger. Han tegnet opp de ulike dyrene i indisk medisin, noe jeg syntes var irellevant for situasjonen. Henviste videre til alternative terapeuter som virket særdeles lite dyktige. Hyggelig nok, men skummelt å trekke konlusjoner uten tilstrekkelig nok informasjon.

God lege

Lege: Josiane Elisabeth Marie Cunen Skrevet

Jeg har hatt Cunen siden 2001 og er velidg fornøyd. Hun er flink, omsorgsfull og lyttende. Mulig hun kan ha bestemte meninger om ting, som noen påpeker, men hun bestreber seg for å hjelpe. Desverre jobber hun deltid og det kan ta litt tid å få time hos henne.

Tommel opp

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Fantastisk lege! Hun er veldig tilstedeværende og veldig hyggelig og lett å prate med, sitter ikke å stirrer på skjermen når hun snakker med deg!:)
Anbefaler på det sterkeste!!

dårlig lege

Lege: Espen Finsand Skrevet

Oppfatter han som lite interessert, mumler og virker avvisende.
Sikkert flink på "vanlige" sykdommer, men er det litt utenom det vanlige så er han ikke "med".
Får litt følese av å være hypokonder etter et besøk hos han.

Rolig og tillitsvekkende

Lege: Satish Arora Skrevet

Jeg fikk gå til Satish da min fastlege ikke hadde tid, og jeg har sjeldent følt meg så sett og hørt hos en lege som hos han. Han tok seg god tid, viste oppriktig interesse og var svært tillitsvekkende. Han sitter på en enorm mengde kunnskap, som også gir trygghet. Jeg har nå byttet fastlege for å få gå til han fast.

Anbefales :)

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull lege. Virker oppriktig interessert i pasienten og det er lett å føle seg trygg på henne.

Dette er den første fastlegen jeg har hatt som jeg liker og føler meg komfortabel med.

Anbefales :)

Min kjære fastlege!

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har vært hos Parveen så lenge jeg kan huske, og fått tett oppfølging i alle år. Henvises alltid til spesialist ved behov, blir møtt som et menneske, blir tatt seriøst, og føler meg alltid litt roligere når jeg drar derfra. Yter alltid ekstra for å hjelpe så godt han kan. Superflink lege som virkelig kan faget sitt, og som tar deg på alvor, uansett om det gjelder fysisk eller psykisk sykdom. Håper han jobber til han er 100, for jeg vil ikke skifte fastlege!