Lambertseter Legesenter AS

Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Dyktig, kunnskapsrik og tålmodig lege

Lege: Satish Arora Skrevet

Jeg har hatt Dr Arora som fastlege i 2 år og er superfornøyd med hans kunnskap og evne til å vurdere forskjellige symptomer samt forklare ting på en forståelig måte. Han har vist stor interesse for mine bekymringer og har stått på for at jeg skal bli utredet på sykehuset for en komplisert sykdom. Han er ikke en lege som lett skriver sykemeldinger eller vanedannende medisiner - det er veldig positivt. Jeg kunne aldri tenkt meg en bedre fastlege.

Trygg, hjelpsom og lyttende

Lege: Josiane Elisabeth Marie Cunen Skrevet

Har hatt Cunen siden hun begynte og jeg er meget fornøyd. Hun er hjelpsom og er flink til å sende videre.

litt for alternativ

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Føles som en blanding av lege og alternativ behandler.

Selv om Parveen virker å ha helt grei oversikt over faget sitt, så foretrekker han i stor grad å anbefale alternativer som yoga, meditasjon, økologisk kosthold og naturmedisin og indisk tradisjon, fremfor vitenskapelig basert medisin.

Dette blir feil fokus for en lege, og man føler ikke at man kan stole på at man får de beste medisinske rådene.

Imøtekommende

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har en fin blanding av vestlig og indisk medisin. Opptatt av mindfullnes og alternativer, samtidig som han benytter vestlig medisin når det er påkrevd. Jeg sliter med en psykisk lidelse og er fornøyd med Ham. Slenger seg ikke på motebildet om hvilke medisiner som er farligen og hvilke som er de nyeste vidunder-pillene(som ofte etter en tid viser seg å være rene rottegiften), men bruker sin erfaring.

jeg bytter fastlege!

Lege: Satish Arora Skrevet

Når du ønsker at Dr. Arora skal ringe deg, får du beskjed av resepsjonisten : "han har ikke ringe tid, pga. han skal hjem til sine små barn"`
Derfor må man bestille time, betale penger for at han skal høre på deg i 2 minutter noe man kunne ta på telefon.

Har slitt med et problem i over ett år, men så lenge blodprøver er ok, bryr han seg ikke, her må man "følge opp seg selv" Helt til man sier sin mening til Dr. Arora, da henviser han deg til spesialist, noe som jeg trengte for over 12 mnd. siden, dette er for dårligt!!!