Lambertseter Legesenter AS

Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Legesenter AS

Utrolig flink

Lege: Maida Ilic Skrevet

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Maida er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs. Noe jeg trenger etter et langt og bredt sykdomsbilde. Kommunikasjon synes jeg er noe av det viktigste og det føles ikke ubehagelig å snakke vanskelige helseproblemer her. Reiseveien er verdt det. Har bare fint å si om Maida.

Mindfullnes skal løse alle problemer?

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Legen ga uttrykk for at min gamle mor som hadde fått slag og er veldig handikappet ikke trengte antidepressiv behandling for hun kunne klare seg med mindfullness! Det er hennes familie som skal håndtere henne når hun er depressiv og det er ikke greit.

Surrete

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Den mest surrete og sære legen eg har møtt. Det har gått 4 mnd siden jeg bestillte legeerklæring og jeg har fremdeles ikke fått det. Avlyser timer uten å gi beskjed.

Flink lege

Lege: Satish Arora Skrevet

Har hatt legen som fastlege i noen år. Jeg er godt fornøyd med oppfølgingen jeg har fått fra ham. Han tar tar seg tid til å lytte til deg og er flink til å være ærlig og beroligende

Følger ikke opp

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Byttet til Parveen for ikke lenge siden etter å ha hatt en super dyktig lege på Storo legesenter i mange år. Parveen er en årleit fyr men han følger ikke opp hva det gjelder henvisinger eller svarresultater, må alltid purre. Dessutten baserer han legetimen litt vel mye på det alternative. Yoga og mindfullness er SUPERT, men det hjelper ikke mot ALT.