Tommy Alexander Valio

Autorisasjon (2003)

Tommy Alexander Valio er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tommy Alexander Valio

Bra fastlege!

Tommy er jeg veldig fornøyd med! Han er min og barnas fastlege og han gir oss veldig bra service. Brukte han til svangerskapskontroll i stedet for helsestasjon og er kjempefornøyd. Er ikke så mye hos legen, men vi får alltid komme raskt til konsultasjon når det er noe. Flink med barn!

Grei lege

Jeg opplever ham som veldig "menneskelig" og han tar seg tid til å lytte og stille spørsmål. Avfeier eller bagatelliserer ikke. Generelt hjelpsom og imøtekommende. Rolig og stødig person som tilsynelatende liker jobben sin (eller hvertfall ikke hater den, slik det virker som mange leger gjør). Kanskje ikke veldig fremoverlent for å dyptgående finne ut av helhetlig sykdomsbilde, men henviser videre ved behov.

Nedlatende

Jeg følte meg dårlig mottatt, og ble behandlet på en nedlatende måte. Mye uvesentlig utenom snakk/belæring.

Vil ikke bruke han som lege igjen

Lite hjelpsom

Oppfattet vedkommende som belærende og lite hjelpsom med henvisning til spesialist. En kunne nesten anta at motstanden bunnet i at jeg hadde vært hos privat praksis først. Vedkommende kunne jobbet med å være litt mer imøtekommende i tilnærmingen til pasient.

Imøtekommende, lyttende og dyktig

Har bare gode erfaringer med denne legen. Tar seg god tid til å høre etter hva som blir fortalt og snakker gjerne høyt om faglige vurderinger, noe som vekker tillit. Anbefales.