Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Grundig, kunnskapsrik og ærlig

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Susanne som fastlege. Jeg har ikke gått mye til legen tidligere, men i perioden da jeg prøvde å bli gravid og under graviditet har jeg fått fantastisk oppfølging. Jeg liker at hun er så kunnskapsrik og faglig sterk. For meg er det det viktigste med en fastlege. Hun er ofte veldig travel, men jeg opplever henne fortsatt som Grundig og jeg stoler på henne.

Selve legekontoret kan være litt uorganisert til tider og vanskelig å kommunisere med, men etter man kunne bastille og velge time selv på nettet har ikke det plaget meg.

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Marius Gaarder Almgren Skrevet

Marius er hyggelig, pålitelig og tålmodig, lytter og noterer når jeg forteller hvorfor jeg er der, virker oppriktig interessert og spør alltid hvordan det går med barnet mitt. Han har god kunnskap om problemstillingene jeg tar opp, følger opp tidligere besøk og gir alltid beskjed om resultatene når de kommer.

Når det er sagt, er selve legekontoret ofte vanskelig å få kontakt med på telefon, noe som kan gjøre det vanskelig å få time når man trenger det eller stille spørsmål. De har hatt en intrikat sms-løsning uten fleksibilitet og mulighet til dialog. Nå har de heldigvis åpnet for timebestilling via helsenorge, noe som fungerer bedre.

Fantastisk lege

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Man blir møtt av en vennlig og trygg lege som inngir tillit og klokhet. Han skjønner fort problemet og finner alltid en god løsning. Han er en verdig arvtaker etter Sandblost som jeg hadde før, de har samme høye nivå. Man blir sett og forstått, anbefales på det varmeste!

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Marius Gaarder Almgren Skrevet

Imøtekommende, hyggelig og empatisk lege. Jeg har fått god hjelp de gangene jeg har tatt kontakt, både på legekontoret og over telefon.

Fantastisk lege

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Andreas er kunnskapsrik, klok og ser meg som pasient. Har fått fantastisk oppfølging, han tar seg god tid og er trygg og rolig. Beste fastlegen jeg har hatt!