Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Superfornøyd

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Alltid lett å komme til, tar seg god tid, kunnskapsrik, føler meg sett og hørt hos Tommy. Flink med barn!

Veldig fornøyd!

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Før Øystein Pettersen har jeg kun hatt én fastlege hele livet, og han var fantastisk, men måtte som alle til slutt pensjonerte seg. Var litt bekymret for å få ny fastlege, men er veldig fornøyd med Øysten Pettersen. Han er hyggelig, lyttende, behjelpelig, henviser lett videre og rådfører seg med sykehus etc. om nødvendig. Øystein er også immøtekommende, lytter til pasientens ønsker og er serviceinnstilt. Føles godt å vite at man har en lege man kan regne med. Han er litt distré, men passer bra, for det er jeg også!

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Hele familien har fått denne nye legen, og vi kan absolutt anbefale han. Han tar seg tid og lytter og virker iteressert i pasienten. Anbefales på det sterkeste

Uprofesjonell

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Etter min tidligere fastlege jeg hadde 30 år måtte velfortjent pensjonere seg, fikk jeg Øystein pettersen som ny fastlege. Må si at det var ekstremt forskjell på behandling. Oppfattet han som veldig sta. Han står fast for sine egene meninger. Jeg har hatt han som fastlege i 9 mnd. Han har ikke en eneste gang oppfulgt meg av min kols eller tatt blodtrykk måling. Han var hun opptatt å kutte av medesiner. Jeg hadde sagt ifra om at jeg syntes det var veldig ukomfortabelt at han er slik. Han brydde seg lite og sa at jeg kunne bære bytte fastlege. Noe jeg måtte gjøre til slutt selvfølgelig.

Tillitsfull og tar seg tid

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Beste legen jeg har hatt, bruker god tid, ser og lytter til sine pasienter, ekstra god oppfølging. Håper han aldri bytter kontor🙏🏼