Markveien Legesenter

Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Svein Sandblost Skrevet

Hatt Svein som lege i 4 år nå - og har ingenting å klage på med han. Får raskt time, han tar seg god tid og tar meg alltid på alvor. Da jeg startet hos Svein var jeg inne i en vanskelig periode, han var veldig nøye og gjorde en god utredning på tilstanden min. Siden dette spør han alltid hvordan det går og viser at han bryr seg/ser meg. Jeg skal dessverre flytte fra Oslo og må bytte lege.. Håper jeg kan finne en ny lege som kan gjøre en god jobb, men vil nok ikke måle seg med Svein.

Hyggelig og flink

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med å ha Anne som min fastlege, i over 15 år. Hun er kunnskapsrik, tar seg tid, tar deg allvorlig samt sender deg videre til spesialist når det er nødvendig.
Sms "time på dagen" har fungert bra og det er skjeldent jeg har måttet vente noen lengre tider.
Er superfornøyd!

Beste du får

Lege: Odd Bøyesen Skrevet

Jeg har hatt Odd som lege i alle mine 30 leveår. Mannen er et funn av en lege - blid, har humor, veldig serviceinnstilt, lytter og imøtekommer alltid mine synspunkter med sin faglige ekspertise - jeg føler meg aldri avvist og alltid ivaretatt. Å ha Odd som fastlege oppleves som å arbeide i et team på to. Jeg må av ulike grunner ofte innom legen, og hver gang jeg går derfra føler jeg meg alltid lettere til sinns - føler jeg har blitt tatt på alvor, blitt lyttet til, fått tatt nødvendige prøver, fått resepter o.l. Veldig synd han pensjonerer seg om et år.

Trygg, god samtalepartner og lege

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Dette er en lege som jeg har hatt i mange år nå! Og jeg må si det at jeg har nok ikke vært den letteste pasienten han hadde ønsket seg. Men det skal sies, Når det har stormet som værdt, så har han vært der!😂 Og i dag så vil jeg nok velge å Tro at jeg har blitt frisk nok til å si at jeg har blitt noe lettere å jobbe med!! Så thumbs up!!!

Utrulig dyktig!

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Marianne er utrulig dyktig og faglig sterk samtidig som hun er varm og omsorgsfull. Hun er engasjert, motiverende og følger deg godt opp! Kunne ikke bedt om en bedre fastlege:-)