Markveien Legesenter

Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Dessverre...

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Jeg hadde inntrykk av at hun ønsket å være flinkis og effektiv på tastaturet, men at hun egentlig ikke så pasienten hun hadde framfor seg. Her opplevde jeg både slurv, og at jeg og mine sykdommer ikke ble tatt på alvor. Det merkelige er at hun spurte hva jeg syntes om henne, og jeg lurte på om hun fisket etter kommentarer, og om det var meningen at jeg skulle si noe pent om henne. Dessverre, så følte jeg meg ikke godt nok ivaretatt og trygg på henne, og har ingen tillit til denne fastlegen.

Det var stort sett opp til en times ventetid på venterommet.

Dyktig, men sakte

Lege: Øystein Pihlstrøm Skrevet

Veldig dyktig lege men det blir ofte mye venting. Jeg har endt opp med å vente lange stunder før. Selv om han bruker lang tid ender jeg alltid opp grundig undersøkt.

Skulle gjerne ha hatt Gotteberg med på flyttelasset

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Har hatt Susanne som fastlege i flere år, men har generelt vært frisk og vært veldig lite hos lege. Det var først da jeg ble gravid at jeg virkelig fikk behov for fastlege. Da var jeg glad jeg havnet hos Susanne. Susanne strekker seg for å gjøre ting enkelt og praktisk, hun sutrer ikke med, men er ærlig, samtidig som hun er faglig flink (som jo til syvende og sist er det eneste som er viktig). Er nå i prosess med å flytte til ny by. Skulle ønske jeg kunne ta Gotteberg med på flyttelasset.

Grundig og hyggelig

Lege: Svein Sandblost Skrevet

Svært hyggelig lege som lytter, engasjerer seg og ser hele deg. Tar seg god tid og er varm. Stiller utdypende spørsmål på en behagelig måte for å forstå og er ikke redd for å henvise videre.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull men....

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Kanskje den beste legen jeg har vært hos. Tar seg tid til pasientene sine og er dyktig. Hun forsøker å finne ut av problemene og lar deg ikke gå ut døra utrygg. Som pasient er det viktig å føle at legen hører etter og ikke bare insinuerer.
Eneste utfordringen er at man må vente opp til nesten en time. Det er mye forsinkelser men Natvik er så snill at man glemmer fort at man var sur.