Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Beste fastlegen

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Endelig en fastlege jeg føler meg trygg på å ta kontakt med. Jeg skryter til alle mine venner som skal velge fastlege, Susanne møter meg alltid med et smil, er profesjonell, lytter til mine innspill og er veldig effektiv- noe jeg setter stor pris på.

Bra fastlege!

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Tommy er jeg veldig fornøyd med! Han er min og barnas fastlege og han gir oss veldig bra service. Brukte han til svangerskapskontroll i stedet for helsestasjon og er kjempefornøyd. Er ikke så mye hos legen, men vi får alltid komme raskt til konsultasjon når det er noe. Flink med barn!

Imøtekommende og lyttende

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Jeg fikk Wedervang-resell som fastlege etter min forrige lege gikk av med pensjon. Er veldig fornøyd. Jeg opplever han alltid som hyggelig, imøtekommende og profesjonell.

Ikke så bra

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Han sa jo ingen ting,sitter bare og ser på deg,jeg bestilte Zytex ,men var på apoteket igår,der var det ikke annet en det som er billigist ,og jeg har jo gitt beskjed om at jeg ikke skal bytte,det sto vel på den siden som var før ham,Apoteket fikk dette iorden med Sandblomst

Travel

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Har hatt henne som lege i mange år. Grei med enkle plager og konkrete "bestillinger". Virker ikke opptatt av å se mennesker helhetlig, spør sjelden eller aldri hvordan det går. Tar ikke hensyn til eller spør om psykisk helse selv der det bør være åpenlyst. Virker uinteressert og travel. Dersom man ønsker å bli møtt med empati og omsorg anbefales det å gå til noen andre.