Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Dyktig lege😊

Lege: Odd Bøyesen Skrevet

Han er utrolig dyktig, grei og medmenneskelig! Han har vært fastlegen min i 25 år. Er veldig fornøyd. Han er rett og slett beste legen jeg har sett og hørt om😊

Lite hjelpsom

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Oppfattet vedkommende som belærende og lite hjelpsom med henvisning til spesialist. En kunne nesten anta at motstanden bunnet i at jeg hadde vært hos privat praksis først. Vedkommende kunne jobbet med å være litt mer imøtekommende i tilnærmingen til pasient.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Marianne er en veldig hyggelig, engasjert og tillitsfull lege. Hun viser omsorg og er profesjonell. Jeg har vært pasient på legesenteret i 20 år, og Marianne er desidert grunnen til at jeg blir der etter jeg har flyttet bort fra Grunerløkka.

Dessverre...

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Jeg hadde inntrykk av at hun ønsket å være flinkis og effektiv på tastaturet, men at hun egentlig ikke så pasienten hun hadde framfor seg. Her opplevde jeg både slurv, og at jeg og mine sykdommer ikke ble tatt på alvor. Det merkelige er at hun spurte hva jeg syntes om henne, og jeg lurte på om hun fisket etter kommentarer, og om det var meningen at jeg skulle si noe pent om henne. Dessverre, så følte jeg meg ikke godt nok ivaretatt og trygg på henne, og har ingen tillit til denne fastlegen.

Det var stort sett opp til en times ventetid på venterommet.

Dyktig, men sakte

Lege: Øystein Pihlstrøm Skrevet

Veldig dyktig lege men det blir ofte mye venting. Jeg har endt opp med å vente lange stunder før. Selv om han bruker lang tid ender jeg alltid opp grundig undersøkt.