Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Nedlatende

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Jeg følte meg dårlig mottatt, og ble behandlet på en nedlatende måte. Mye uvesentlig utenom snakk/belæring.

Vil ikke bruke han som lege igjen

Den beste❤

Lege: Odd Bøyesen Skrevet

En lege som har betydd utrolig mye for meg. Alle som er i avga mi, er bare så imponert over hvor heldig jeg er som har fulgt meg på godt og vondt siden 2002.
Ingen kan ta over plassen din. Du er unik ❤

Beste legen .

Lege: Odd Bøyesen Skrevet

Jeg har hatt Dr Bøyesen som fastlege i 25år.En meget dyktig lege .Han møter deg altid med ett smil,og håndhilser høflig .Altid blid,imøtekommer alltid mine synspunkter med sin faglige ekspertise .jeg føler meg aldri avvist og blir alltid ivaretatt. .Veldig omtenksom,empatisk,tar seg tid til og lytte. masse humor,Serviseinstilt.Hver gang jeg går fra legekontoret,så blir jeg i så godt humør.Han tar deg på alvor,Tar de eventl prøver som trengs,må man feks ta røntgen etc. Så tar han en tlf med engang ,til de forskj instanser.mens jeg er der. Det blir utrolig vemodig nå som han går av med pensjon. Det blir en sorgfull dag.Det tror jeg samtlige av hans pasienter syns.
. Det fins ingen over og ingen under.Slike leger som Dr Bøyesen.Takk for at jeg har vært så heldig og få hatt deg som min fastlege i så mange år.Er både spent og samtidlig gruer meg til og få en helt ny lege.Som man må begynne helt på nytt igjen med og fortelle hele livshistorien og sykehistorien sin. Lykke til med pensonstilværelsen din Dr Bøyesen.

Superbra og lyttende lege.

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Jeg har gått til Andreas under litt mer enn 1år og han lytter alltid til meg og kommer med gode råd. Han har hjulpet meg mye og har mye respekt og er en ydmyk lege.

Er veldig glad jeg ble tildelt han når min egne fastlege blitt pensjonert. Anbefaler virkelig!!

Grundig og vennlig

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Susanne har vært fastlegen min i 6 år, har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos henne. Hun skriver ikke ut medisiner eller sykemeldinger uten kritisk resonnering, noe jeg syns er betryggende. Hun har henvist meg til dyktige spesialister ved flere anledninger.