Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Hører ikke på pasientens behov

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Bryr seg ikke om pasientens behov og er veldig vanskelig å få tak i. Blir ikke tatt seriøst når man prøver å fortelle hva som er galt

Bra

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Andreas er en bra fastlege, kanskje til og med meget bra. Desverre så drev han antageligvis å etterutdannet seg og/eller var i ferd med å flytte da han var min fastlege, noe som gjorde at jeg fikk mange vikarer som ikke var like bra. Mitt inntrykk er at han virket dyktig og kompetent. Det virker også som han var en god lytter og oppriktig forstod hvilke problemer jeg slet med pga av langvarig kronisk sykdom, Andreas anbefales.

Veldig god til å lytte til pasienten

Lege: Marius Gaarder Almgren Skrevet

Denne legen er empatisk og tar deg på alvor. Gir deg tid og er genuint interessert i å være til hjelp. Samvittighetsfull og dyktig lege.

Fremstår med lite empati, varme og interesse

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Fremstår med lite empati, varme og interesse. Alle i vår familie, inkludert barna, opplever henne som kald og lite interessert. Lite oppfølging ved evt diagnoser eller henvisning til spesialist. Det hadde hjulpet med et smil, øyekontakt og å se opp fra pc. Vi står på venteliste til annen fastlege. De gangene vi har vært hos vikarer/turnuslege eller andre fastleger på samme kontor, har vært en veldig fin og god opplevelse, og helsesekretærer og de som tar blodprøver etc er veldig hyggelige.
Anbefales dessverre ikke.

Flink og direkte

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Har hatt Tommy som fastlege i 2 år nå, og er veldig fornøyd. Han er direkte, men på en god måte. Han har tatt taki ting ingen av mine fastleger har gjort tidligere (kreft i familien) og henvist meg videre hvis det har vært behov. Kan ikke gjøre noe annet enn å anbefale han videre.