Markveien Legesenter

Tlf: 23 40 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Flott lege!

Lege: Øystein Pihlstrøm Skrevet

Philstrøm er en dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Han er den beste legen jeg har hatt. God oppfølging og full forståelse for hva enn man skulle ha problemer med. En lege som faktisk tar seg tid til pasientene sine og er engasjert 😊😊

Burde ikke jobbe som lege

Lege: Svein Sandblost Skrevet

Alltid stressa, tror ikke at man er syk, at det bare er psykisk. Tar en aldri på alvor og ler iblant av at man har problem.

Trygg, tilstede og kunnskapsrik

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Hyggelig, og forsåtelsesfull.
Dyktig og kunnskapsrik. Godt medmenneske.
Kort ventetid, og som regel tilgjengelig.

En absolutt helt fantastisk lege.

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Marianne Natvik er tillitvekkende, engasjert, ryddig, dyktig, omsorgsfull og støttende. Hun har et godt vesen. Hvis det er noe hun ikke vet/kan er hun åpen på dette og undersøker. Jeg føler meg særs sett og ivaretatt. Måtte alle ha en fastlege som henne.

Markveien legesenter er sentralt, rent og ryddig. De har hyggelige resepsjonister og ansatte på laben. Et gjennomført godt senter som det er trygt og fint å tilhøre.

Trygg og empatisk

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Hyggelig og trygg lege som tar meg på alvor, og som ikke later som om hun kan alt. Bruker gjerne medisinske kilder under konsultasjonen og er åpen for muligheter. Det er svært betryggende, det motsatte er det ikke.
Fra å være litt skeptisk i starten som en "overført pasient" fra en som sluttet, har jeg nå full tillit til henne.