Markveien Legesenter

Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av Markveien Legesenter

Grundig og hyggelig

Lege: Svein Sandblost Skrevet

Svært hyggelig lege som lytter, engasjerer seg og ser hele deg. Tar seg god tid og er varm. Stiller utdypende spørsmål på en behagelig måte for å forstå og er ikke redd for å henvise videre.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull men....

Lege: Marianne Natvik Skrevet

Kanskje den beste legen jeg har vært hos. Tar seg tid til pasientene sine og er dyktig. Hun forsøker å finne ut av problemene og lar deg ikke gå ut døra utrygg. Som pasient er det viktig å føle at legen hører etter og ikke bare insinuerer.
Eneste utfordringen er at man må vente opp til nesten en time. Det er mye forsinkelser men Natvik er så snill at man glemmer fort at man var sur.

Håpløst

Lege: Øystein Pihlstrøm Skrevet

Sist jeg hadde time hos ham var for 4 år siden. Da gikk jeg etter 1 times venting og lovet å ikke komme tilbake. Likevel bestilte jeg nå en ny time. Men hva skjedde? Jo, etter 45 minutter over avtalt tid så satt jeg fortsatt på venterommet. Så da gikk jeg igjen med uforrettet sak. Er det mulig? Ser av andre tilbakemeldinger at mange har opplevd det samme. Markveien som legesenter må jo ta disse tilbakemeldingene seriøs? Eller ikke? Nok er nok. Bytter.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Svein Sandblost Skrevet

Hatt Svein som lege i 4 år nå - og har ingenting å klage på med han. Får raskt time, han tar seg god tid og tar meg alltid på alvor. Da jeg startet hos Svein var jeg inne i en vanskelig periode, han var veldig nøye og gjorde en god utredning på tilstanden min. Siden dette spør han alltid hvordan det går og viser at han bryr seg/ser meg. Jeg skal dessverre flytte fra Oslo og må bytte lege.. Håper jeg kan finne en ny lege som kan gjøre en god jobb, men vil nok ikke måle seg med Svein.

Hyggelig og flink

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med å ha Anne som min fastlege, i over 15 år. Hun er kunnskapsrik, tar seg tid, tar deg allvorlig samt sender deg videre til spesialist når det er nødvendig.
Sms "time på dagen" har fungert bra og det er skjeldent jeg har måttet vente noen lengre tider.
Er superfornøyd!