Kishananth Velauthapillai

Autorisasjon (2013)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Kishananth Velauthapillai er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Kishananth Velauthapillai

Kjempebra!

Legen kommuniserer meget bra med pasienten og fremstår som kunnskapsrik. Om det er noe som er negativt, er det selve legekontoret. Må betale med kontanter..

OK ung lege

Ung lege med lite arbeidserfaring. men han prøver. helt ok lege men som en lyttende lege vil jeg gi han ett minus.. det jeg ikke liker med plassen raufoss legesenter er laaang ventetid. de absolutte fleste ganger har jeg ventet fra 30 minutt til 1.5 time over timen. dette er altfor drøyt. er også veldig lang ventetid for time. alt fra 1-4 uker ender opp med att en ikke gidder og ikke får tilstreklig hjelp i tide gjør att man må oppsøke annen hjelp. også. legesenteret er meget gammelt og antikk. må også betale med kontanter. noe som gjør att man må ta ut penger hver gang man skal ha time der. det er på tide med forbedringer mener jeg når vi er i 2015.

Bra lege, gammeldags senter

En rolig og helt ok lege, har ikke brukt ham så mye men han ga et godt inntrykk. Dessverre for ham er det ingenting annet som funker. Legesenterets lokaler er gamle og utslitte, 40 min venting når du er den eneste på venterommet og pasienten før deg ikke møtte opp er alt for mye. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon, man må komme tilbake en annen dag for å ta en enkel blodprøve, og ikke minst: MAN MÅ BETALE KONTANT. Jeg har ikke opplevd noe annet sted i helsenorge at de ikke vil bruke kortleser, det er 2015 tross alt. Å betale kontant, til legen ikke resepsjonsdama, uten å få noen kvittering, er unødvendig gammeldags og tungvint.

Liten tillit.....

Når legen søker etter sykdomstegn / symptomer på nett etter å ha fått vite hva det ønskes hjelp med (i legetimen), reduserer det min tillit til vedkommende lege. Når man får en utskrift fra nettet (som like gjerne kunne blitt lest hjemmefra), stiller man seg spørsmål om hvor trygg / sikker legen er i sin faglige vurdering. I tillegg søk etter hvilke blodprøver / hvilke undersøkelser videre.....Godt mulig dette ble gjort for ikke å glemme noe (leger er også mennesker...), men virket ikke spesielt betryggende.

Kjempe koselig lege

Dyktig og koselig lege. Tar seg god tid til pasienter og ikke så veldig forsinket. Tar pasienten på alvor ..