Per Ola Hogner Jahr

Holbergsgate Legesenter

2011

Holbergsgate Legesenter Telefonnummer35 58 70 9035 58 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holbergsgate 6 3717 Skien
Per Ola Hogner Jahr er en av 47 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Ola Hogner Jahr

sløv

Glemmer å gi svar på blodprøver og følger ikke opp henvisninger eller epikriser. Tungvint når du tror du kan stole på legen din. Det er jo en grunn til at du går til legen.

Dårlig til å følge opp

Han lytter og har innsikt og gjør det du ber han om (tar blodprøver, og henviser videre)
Men du må be om det du trenger. Ingenting kommer fra ham. Husker deg ikke igjen med ditt problem selv om det var 3 dager siden sist du var hos ham.. Han leser seg ikke opp om pasientene før de kommer inn. Det gir en følelse av at han ikke bryr seg :(

Beste fastlegen jeg har hatt !

Svært faglig dyktig og meget godt oppdatert på den nyeste kunnskapen innen medisinsk forskning. Kombinert med godt humør & empati blir dette i sum en usedvanlig bra fastlege.

fantastisk flink og omsorgsfull

Han er God til å lytte, Faglig flink, Omsorgsfull, Lærevillig, og Trygg. Føler ejg kan spørre.om alt jeg lurer på og blir henvist vidre ved behov..

meget dyktig og å lyttenende lege

har raske løsniger.hører hva du du har som problem.meget behaglig lege som jeg føler meg trygg på og ivaretatt