Per Ola Hogner Jahr

Holbergsgate Legesenter
Holbergsgate 6 3717 Skien
Per Ola Hogner Jahr er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Ola Hogner Jahr

Beste fastlegen jeg har hatt !

Svært faglig dyktig og meget godt oppdatert på den nyeste kunnskapen innen medisinsk forskning. Kombinert med godt humør & empati blir dette i sum en usedvanlig bra fastlege.

fantastisk flink og omsorgsfull

Han er God til å lytte, Faglig flink, Omsorgsfull, Lærevillig, og Trygg. Føler ejg kan spørre.om alt jeg lurer på og blir henvist vidre ved behov..

meget dyktig og å lyttenende lege

har raske løsniger.hører hva du du har som problem.meget behaglig lege som jeg føler meg trygg på og ivaretatt

En meget dyktig og omsorgsfull lege

Dr. Jahr er til stede og dyktig! Han er humoristisk og vittig! Han viser stor forståelse og genuint interessert! Lyttende og løsningsorientert. Faglig oppdatert kombinert med empati og et behagelig vesen.

Dette er en lege jeg vil anbefale om du får muligheten til å få han som fastlege. Som pasient blir du sett og ivaretatt på en meget god måte. Føler meg heldig som har han som fastlege. Den beste legen som finnes!

Du skal lete lenge før du finner bedre lege!!

Har hatt problemer med ryggen over veldig lang tid. Har vært på undersøkelse på sykehuset uten noe særlig hjelp. Kun med beskjed om å ta tiden til hjelp. Dr. Jahr derimot syntes ikke dette var godt nok svar og begynte derfor å lete i andre fylker etter spesialister han kunne sende meg til. Utrolig godt å ha en lege som kjemper for deg så du slipper bruke resten av kreftene dine på det når man er syk. Verdens beste lege!!