Per Ola Hogner Jahr

Holbergs gate 6 3717 Skien
Per Ola Hogner Jahr er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Ola Hogner Jahr

Flink og hyggelig

Jahr er en utrolig dyktig og menneskelig lege. Føler jeg er ekstremt heldig som har fått en så flink lege ! Tar deg på alvor og har en flott humoristisk sans. Beste legen jeg noen gang har hatt!!

Trygg og kunnskapsrik

Jahr er en svært kompetent lege med menneskelige trekk. Han er forståelsesfull og støttende i krevende situasjoner. Han er ikke redd for å være tydelig i kommunikasjonen. Han er god kjent med andre spesialist funksjoner og er rask til henvise deg videre i hjelpeapparatet. Anbefales

En av de sjeldne!

Er du så heldig og får Dr. Jahr som fastlege har du vunnet i lotto.

Føler meg alltid trygg hos, Jahr. Har alltid et smil og gjerne en vittig kommentar som får igang praten.
Oppdatert på medisiner og strekker seg ekstremt langt for at du skal få den hjelpen du trenger.

Eneste man kan utsette på Dr. Jahr er at du må bestille i god tid, men det sier seg selv når han holder den kvaliteten han gjør.

Veldig hyggelige sykesøstre på telefon og laboratorium på Holbergsgate legesenter også.

Trygg, kunnskapsrik, empatisk og kul lege!

Min familie og jeg er så heldige å ha Dr. Jahr som familielege da vi opplever han som en trygg og empatisk lege: lytter og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Han er meget kunnskapsrik og føler meg alltid ivaretatt. I tillegg så er han alltid i godt humør. Super oppfølging av meg og min familie. Anbefales!

Beste fastlegen jeg har hatt !

Svært faglig dyktig og meget godt oppdatert på den nyeste kunnskapen innen medisinsk forskning. Kombinert med godt humør & empati blir dette i sum en usedvanlig bra fastlege.