Per Ola Hogner Jahr

Autorisasjon (2011)

Per Ola Hogner Jahr er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Ola Hogner Jahr

Verdens beste lege

Meget flink og dyktig, hører på deg og hva du sier. Veldig tilgjengelig. God på kommunikasjon. Er rett og slett den beste legen jeg har vært borti, veldig dyktig i faget. Og er rett og slett veldig hyggelig og allright.

Kunnskapsrik

Sender pasienten til alle undersøkelser som er nødvendig. Tar alle blodprøver som er viktige.
Hører på meg.
Vil gjerne beholde denne legen.

Styr unna

Veldig flink hvis det er noe lett fysisk han kan behandle. Sliter du mer mer uforklarlige smerter er ikke dette riktig lege.

Effektiv, hyggelig og kunnskapsrik

Har bare godt å si om Jahr. Han er dyktig i jobben sin, og det oppleves at han holder seg godt oppdatert på nye ting i feltet. Jeg opplever å bli tatt seriøst, og han bruker tiden sin veldig effektivt. Beste fastlegen noen kan ha!
Også veldig fornøyd med sykepleierne jeg har vært i kontakt med!

Jeg har derimot mindre gode opplevelser med enkelte helsesekretærer i resepsjonen. Jeg har opplevd at beskjeder stopper i skranken, at det blir tatt vurderinger som egentlig burde vært opp til legen og at det noen ganger kan være alt for vanskelig å få komme til legen.

Kunnskapsrik, kjempe hyggelig og effektiv

Uten å overdrive så er dette verdens beste fastlege og hyggeligste fyr! Kan utrolig mye, tar deg på alvor og er super effektiv! Har ikke noe negativt å si, stoler 100% på at han gjør det beste for meg som pasient!