Per Ola Hogner Jahr

Autorisasjon (2011)

Per Ola Hogner Jahr er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Ola Hogner Jahr

Trygg, kunnskapsrik, empatisk og kul lege!

Min familie og jeg er så heldige å ha Dr. Jahr som familielege da vi opplever han som en trygg og empatisk lege: lytter og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Han er meget kunnskapsrik og føler meg alltid ivaretatt. I tillegg så er han alltid i godt humør. Super oppfølging av meg og min familie. Anbefales!

Beste fastlegen jeg har hatt !

Svært faglig dyktig og meget godt oppdatert på den nyeste kunnskapen innen medisinsk forskning. Kombinert med godt humør & empati blir dette i sum en usedvanlig bra fastlege.

fantastisk flink og omsorgsfull

Han er God til å lytte, Faglig flink, Omsorgsfull, Lærevillig, og Trygg. Føler ejg kan spørre.om alt jeg lurer på og blir henvist vidre ved behov..

meget dyktig og å lyttenende lege

har raske løsniger.hører hva du du har som problem.meget behaglig lege som jeg føler meg trygg på og ivaretatt

En meget dyktig og omsorgsfull lege

Dr. Jahr er til stede og dyktig! Han er humoristisk og vittig! Han viser stor forståelse og genuint interessert! Lyttende og løsningsorientert. Faglig oppdatert kombinert med empati og et behagelig vesen.

Dette er en lege jeg vil anbefale om du får muligheten til å få han som fastlege. Som pasient blir du sett og ivaretatt på en meget god måte. Føler meg heldig som har han som fastlege. Den beste legen som finnes!