Rune Aasbø Lystad

Autorisasjon (2013)

Rune Aasbø Lystad er en av 6 fastleger i Risør

Siste vurderinger av Rune Aasbø Lystad

Dyktig kunnskapsrik.

Har pasienten i fokus. Bagatelliserer ikke problemstillinger. Tar pasienten på alvor. Beste lege jeg har vært borti.

Dyktig, tålmodig og imøtekommende

Rune Aasbø Lystad har vært min fastlege i noen år nå og jeg har siden første møte vært positivt overrasket over hvor flink han faktisk er i jobben. Han tar seg tid til å høre på hva du har å si, han setter seg godt inn i problemstillinger og følger opp på en veldig god måte.

Jeg føler jeg alltid får god og dyktig hjelp, blir tatt på alvor og hørt. Jeg har en del helse problemer som har blitt godt håndtert av Lystad og jeg har merket en tydelig bedring på hverdagen takket være det.

Jeg får også raskt svar på meldinger, hurtig endring og oppdatering av resepter og timer når jeg har behov for det. Jeg har heller aldri måtte vente lenge over møtetiden satt.

Jeg kan anbefale Lystad på det høyeste.

Fantastisk lege!

Rune er en fantastisk flink og kompetent lege, som ikke er redd for å henvise dersom det skulle være nødvendig. Lytter til pasienten og er forståelsesfull. Ingen klimpring på PC’en da han tar fram notatblokk å setter seg forran deg, noe som gjør at man føler seg både hørt og sett.
Han tar pasientene på alvor og virker til å faktisk bry seg om pasientene sine. I forkant av timene har han på forhånd gått igjennom journal og er godt forberedt. Han er også meget profesjonell.

Den som bryr seg.

Lege som er forståelses full, kompetent, har innsikt og tålmodighet. Jeg er heldig å ha ham som min fastlege.