Bente Skram

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad
Tlf: 37 25 81 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bente Skram er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Bente Skram

Anbefales til alle og en hver

Gått til Bente i mange år og er meget fornøyd. Dyktig og grundig. Dersom du kommer med bekymringer eller ett problem, tas dette på alvor, og alt skal undersøkes og sjekkes, noe som er veldig betryggende.

Når jeg trengte det mest, var Bente på hele tiden. Kjempe god oppfølging.

Medmenneskelighet og empati har hun nok av.

Hun er også forberedt i forkant av konsultasjons timen. (Noe jeg ikke er vandt med fra tidligere lege). Det merket jeg fort når jeg skulle ta opp ett tema som var noe ?sjeldent? og da hadde hun lest på dette i forkant. Da ble jeg rett og slett en veldig fornøyd som pasient!

Litt vanskelig med å få "vanlige" timer fort, men det går helt fint. Det er verdt det. Ellers får jeg som regel akutt time den dagen jeg ringer, dersom det er behov for det.

Dyktig og vennlig lege.

Har vært hos Bente noen ganger og hver gang har hun tatt meg godt imot, smiler, alltid hyggelig. Ser meg som person samt er dyktig faglig samt grundig.
Hun har hjulpet meg med flere ting og kan virkelig anbefale henne.

Dyktig lege

Jeg og barna har gått itl Bente i mange år og er fantastisk godt fornøyd på alle måter.
Vanskelig å komme gjennom på tlf men når man kommer gjennom er de utrolig vennlige og hjelpsomme.
Nå virker endelig bookingsystement så vi kan bestille online og det er skikkelig bra.
Kan anbefales!

Ikke god erfaring med lege

Føler hun ikke hører på hva jeg sier ang min situasjon og mine symptomer.
LITE interessert i å høre på meg og faktisk tro på meg.
Legen virker ofte utålmodig og vil avslutte samtalen så fort som mulig. Mange ganger fikk jeg bare beskjeden at det var "ikke noe å gjøre med, jeg kan hjelpe ikke deg" . Noen ganger hun er uvennlig og stresset. Selv om hun har kunnskap og lang erfaring, så virker hun ikke villig til å lytte og ofte har jeg gått fra legekontoret og følte at jeg nesten forstyrret med mine "uviktige helseplager".