Bente Skram

Autorisasjon (2000)

Grimstad Legesenter Telefonnummer37 25 81 0037 25 81 ...
Bark Silas' vei 7 4876 Grimstad
Bente Skram er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Bente Skram

Empatisk, kunnskapsrik og grundig.

Jeg har hatt Bente i over 10 år og hun er enestående. Lytter og tar meg alltid på alvor. Hun har også mye kunnskap gir gode råd og oppfølging. Er veldig takknemlig for at jeg har henne som fastlege. Vil også skryte av øvrig personal i resepsjonen som også er utrolig vennlig og service innstilt.

Trygg og kunskapsrik

Min fastlege Bente Skram er en Engel forståelse og snill kunne ikke være heldigere som har henne til Faslege ♥️

Lytter og er svært seriøs

Jeg har brukt Bente i mange år og er svært svært fornøyd. Jeg blir tatt på største alvor, hun lytter og hjelper med å finne rett medisin og gode løsninger. Anbefales på det varmeste.

Anbefales til alle og en hver

Gått til Bente i mange år og er meget fornøyd. Dyktig og grundig. Dersom du kommer med bekymringer eller ett problem, tas dette på alvor, og alt skal undersøkes og sjekkes, noe som er veldig betryggende.

Når jeg trengte det mest, var Bente på hele tiden. Kjempe god oppfølging.

Medmenneskelighet og empati har hun nok av.

Hun er også forberedt i forkant av konsultasjons timen. (Noe jeg ikke er vandt med fra tidligere lege). Det merket jeg fort når jeg skulle ta opp ett tema som var noe ?sjeldent? og da hadde hun lest på dette i forkant. Da ble jeg rett og slett en veldig fornøyd som pasient!

Litt vanskelig med å få "vanlige" timer fort, men det går helt fint. Det er verdt det. Ellers får jeg som regel akutt time den dagen jeg ringer, dersom det er behov for det.

Dyktig og vennlig lege.

Har vært hos Bente noen ganger og hver gang har hun tatt meg godt imot, smiler, alltid hyggelig. Ser meg som person samt er dyktig faglig samt grundig.
Hun har hjulpet meg med flere ting og kan virkelig anbefale henne.