Aygul Bjerknesli

Mosjøen Legesenter AS

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mosjøen Legesenter AS
C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen
Aygul Bjerknesli er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Aygul Bjerknesli

Lege burde ikke si sånt

Mamma ble akutt syk, Ringte 113 da hun følte smerter i hodet. kom på legevakten hun var ustødig i beina, legen spurte henne om hun hadde drukket. Ambulansen hadde rengjort kjøretøyet. Så spurte hun henne gjentatte ganger om hun ville dø. Søster oppgitt, jeg oppgitt. Virker som hun har problemer med folk som røyker og stigmatiserer. Likte ikke dette, å si sånt til en eldre kvinne er ikke særlig fint gjort.

Helt topp fastlege

Har hatt mange fastleger . Ingen har vært i klasse med Aygul Bjerknesli. Flink samvittighetsfull og har meget god kompetanse. Hun har kontaktet meg på lørdag og søndag dersom min helse tilsa hurtig kontakt. Hvilken fastlege informerer sine pasienter på sin fritid? Hun har sørget for at jeg og min kone har kommet til sykehus som har kompetanse når småsykehusene har glimtet med sin inkompetanse ,rot og sendrektighet. Synd det ikke finnes flere av hennes støpning

Fornøyd

Jeg synes hun virket som en dyktig og forståelsesfull dame. Hun var direkte, og jeg fikk god hjelp av henne!

Hyggeleg og dyktig lege

Etter å ha prøvd fleire lega i Mosjøen som ikkje ein gong gidda å sjekka deg men berre skriver sjukemelding, so var det godt å komma til Aygul. Ho var Hyggeleg og imøtekommende, testa og sjekka meg, og fann ut kva som feilte meg. Fekk medisinen eg trengte, og ho forklare alt på ein slik måte at sjølv eg som knapt nok veit kva Paracet er, kunne forstå. Fekk ein følelse av at vi var sammen om dette, og at vi sammen fann ut av ting. Dyktig, kompetent, imøtekommende, hyggeleg, og reint ut proffesjonel!

Presis og direkte

Var innom for konsultasjon her oppe i forbindelse med ferie.
Legen framsto som profesjonell, konkret, presis og direkte.