Stig Wilhelm Asplin

Skøyen Helsesenter AS
Hovfaret 17a 0275 Oslo
Stig Wilhelm Asplin er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Wilhelm Asplin

Kjempeflink og hyggelig lege.

Har hatt Stig Asplin i 3-4 år, og har bare positive ting å si om han. Mange ganger når jeg ikke har hatt penger til å betale for timen, har han bare sagt det er greit det, og ikke tatt et rødt øre for konsultasjonen. Når det er sagt, kan han virke litt distansert og frakoblet av og til.

Jeg er utrolig takknemlig for all den medisinske hjelpa jeg har fått til å håndtere alvorlig lammende nerveskader grunnet nesten 20 år med hard amfetaminmisbruk. Er veldig
lei meg for at jeg har mista han som fastlege, nå står jeg uten.

Han er så snill og god

Har hatt Stig Aspelin som fastlege i ca tre år og han alltid lett å få tak i,han ringer deg opp igjen hvis du legger igjen beskjed på telefonen hans. Han vil da ofte gjerne sette opp en time samme dag eller dagen etter ettersom det er hastende eller ikke! Når vi snakker sammen så lytter han og stiller riktige spørsmål.Han er veldig kunnskapsrik,smart og jeg blir Alltid fornøyd med det han bestemmer seg for å skrive ut for å hjelpe meg.Dette er en lege jeg trygt kan anbefale andre.

HAN PRØVER Å HJELPE FOLK SÅ GODT HAN KAN

HAN HAR VÆRT LEGE I MANGE ÅR OG JEG HAR HATT HAN I OVER 10 ÅR OG HAN TAR SEG TID TIL Å HØRE PÅ PROBLEMER OG TAR SEG TID TIL Å FØLGE OPP OG VÆRE MED PÅ MØTER HVIS DET TRENGS HAN ER EN ÅLREIT LEGE SOM PRØVER Å FORSTÅ HVA HAN KAN GJØRE FOR Å HJELPE TIL MED

glimrende lege

Det er første gang jeg har møtt en lege som lytter til deg og ikke lar seg styre av andre,slik at du føler deg trygg og at du blir tatt vare på.
Han samarbeider godt med meg som pasient og gir meg håp slik at jeg kan begynne og se frem over og ikke (står på stede hvil) i ett helsevesen som fungerer dårlig generelt

Faglig dyktig

Faglig dyktig og lyttende når han gis tillit. Metodisk og strukturert samtidig som han også er empatisk.