Stig Wilhelm Asplin

Hovfaret 17a 0275 Oslo
Stig Wilhelm Asplin er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Wilhelm Asplin

Uinteressert

Jeg har hatt Asplin i 3 år nå, og var tidligere ganske fornøyd, da alt jeg trengte var å ta spesifikke sprøyter for utenlandsreiser. Når jeg det siste året har kommet til ham med vanskeligere problemer, har han vist liten interesse for å hjelpe meg, og heller hatt mest lyst til å få meg ut døren så fort som mulig. Jeg måtte for 9 måneder siden slutte å trene pga. en overbelastningskade, og da jeg dro til han for veiledning ga han meg bare instrukser om å "ta det rolig". Jeg har nå tatt det rolig i en ytterligere 6 (!) måneder, og sliter fortsatt.
Jeg har med det bestemt meg for å bytte fastlege, så jeg kan få skikkelig oppfølging fra legen, slik at jeg kan leve som jeg ønsker igjen

useriøs og ukonsentrert

Jeg var hos Aspelin ang.forskjellig ting og han var mere opptatt av å bestille. Pizza. Og snakke med sin kone.Det hele endte med at jeg bare gikk og skal nå bytte lege

Elendig oppfølging

Jeg har gitt opp. Jeg skifter lege. Har egentlig vært fornøyd med Asplin, men i den siste tid har jeg prøvd å få en henvisning fra ham. Tror jeg har ringt 20 ganger for at han skal ta kontakt, men han kontakter meg ikke.

Ikke fornøyd

Kom til legen med flere spørsmål og opplevde å verken bli sett på, hørt eller trodd. Han brukte all tiden på å registrere meg i systemet (som jeg uansett gjorde på automaten utenfor ved betaling) og slå opp problemet mitt i en bok, uten hell. Blodprøvene som ble tatt ble ikke fulgt opp av legen som lovet, og da jeg ringte for oppklaring flere uker senere hadde han fortsatt ikke sett på resultatene. Fikk et kort "de ser ok ut" fra dama i resepsjonen på telefon og det var det. Vet knapt hva jeg ble testet for.

Den beste blir kanskje drøyt , men ikke langt unna.

Flott lege
Positivt Ha tar telefonen ringer tilbake følger opp etter evne og han har gitt meg forklaringer på forskjellige ting som gjør det lettere å forstå hvorfor det som feiler en er der.
Som pasient syns jeg allikevel han er litt streng når det gjelder benzodiasepiner , men ved forklaring har han ihvertfall f
ått meg til å skjønne at alt har en årsak og alt har en grunn. Det er mye lettere å leve nå etter at jeg kan snakke med Stig Aspelin og komme til enighet gjennom konversasjon og ikke kontroll 24t i døgnet. han er streng på a og b preparater og det er forståelig. Ellers har jeg bare godt å si om hr. Aspelin