Stig Wilhelm Asplin

Tlf: 22 06 43 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stig Wilhelm Asplin er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Wilhelm Asplin

Lite grundig lege

Asplin stiller dessverre ikke de riktige spørsmålene og tar seg ikke nok tid til å vurdere de plagene jeg har kommet med utover influensa. Jeg har nå to ganger endt opp på legevakten som følge av at Asplin har sendt meg hjem uten diagnose eller behandlingsplan. Hyggelig mann, men ikke grundig nok.

Beste fastlegen i byen

D.. heldig som har fått en så empatisk og flink lege.
Den varme humane siden ved han gjør at han ikke bare ser tekniksk på ting men også ser mennesket som er der. Man får god hjelp og føler at man endelig fant en god og trygg person som man kan stole på .

Mvh

Uinteressert

Jeg har hatt Asplin i 3 år nå, og var tidligere ganske fornøyd, da alt jeg trengte var å ta spesifikke sprøyter for utenlandsreiser. Når jeg det siste året har kommet til ham med vanskeligere problemer, har han vist liten interesse for å hjelpe meg, og heller hatt mest lyst til å få meg ut døren så fort som mulig. Jeg måtte for 9 måneder siden slutte å trene pga. en overbelastningskade, og da jeg dro til han for veiledning ga han meg bare instrukser om å "ta det rolig". Jeg har nå tatt det rolig i en ytterligere 6 (!) måneder, og sliter fortsatt.
Jeg har med det bestemt meg for å bytte fastlege, så jeg kan få skikkelig oppfølging fra legen, slik at jeg kan leve som jeg ønsker igjen

useriøs og ukonsentrert

Jeg var hos Aspelin ang.forskjellig ting og han var mere opptatt av å bestille. Pizza. Og snakke med sin kone.Det hele endte med at jeg bare gikk og skal nå bytte lege

Elendig oppfølging

Jeg har gitt opp. Jeg skifter lege. Har egentlig vært fornøyd med Asplin, men i den siste tid har jeg prøvd å få en henvisning fra ham. Tror jeg har ringt 20 ganger for at han skal ta kontakt, men han kontakter meg ikke.