Kviteseid Legekontor

Telefonnummer35 06 82 5035 06 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Granlivegen 1 3850 Kviteseid

Siste vurderinger av Kviteseid Legekontor

Ein fin lege som der deg!

Lege: Anne Ruth Syrtveit Mikalsen Skrevet

Opplever Anne Ruth som ser deg dpm den personen du er med alle skavankar som ho blir presentert for. Kjenner på å bli høyrt på og at ho brukar den tid eg treng. Blir møtt mef venleghet og openhet. Ei god kjensle.

Godt

Lege: Oscar Paulino Antonio Hendriks Skrevet

Litt distré, men godt humør, og nøler ikkje med å sende til spesialist. Følger godt opp, med prøvesvar ol.

Eineståande lege

Lege: Anne Ruth Syrtveit Mikalsen Skrevet

Valde ny fastlege litt tilfeldig og utan tidlegare kunnskap om vedkommande. Dr. Syrtveit Mikalsen opplevdes som ein gjennom profesjonell lege; Ho var imøtekommande, lyttande, ivaretakande og kunnskapsrik. Ho var veldig "til stades" i konsultasjonen, stilte spørsmål som synte at ho oppfatta det som blei forsøkt formidla, tydeleg på det som var mogeleg å vere tydeleg på og trygg nok til å formidle det ho ikkje med sikkerhet kunne konkludere på der og då. Inntrykket ho gav var at ho er mild i formen, men tydeleg i si vurdeing og konklusjon. Ho gav seg veldig god tid, noko som nok gjorde at andre pasientar fekk ventetid, men som var nyttig for meg der og då. Mitt inntrykk var at ho gav alle pas. god tid, og det vil nok vere stor grad av toleranse ift å måtte vente litt når ein får det tilbodet ein gjer. Ynskjer ein ein fastlege som ein kan stole på gjer grundige vurderingar og som ikkje let seg påverke av anna enn kva som er medisinsk kloke og hendsiktsmessige tiltak, vil eg tru ein ikkje finn nokon betre. Ynskjer ein ein lege ein kan manipulere og påvereke, trur eg Dr. Syrtveit Mikalesen er feil valg. Eg har ikkje nokon innspel til forbedring; ynskjer bare meir av det same.

Super!!

Lege: Oscar Paulino Antonio Hendriks Skrevet

Syns Oscar er veldig hyggelig, tar meg på alvor (men har allikevel et snev av humor, noe jeg setter pris på). Han har alltid gjort sitt beste for meg og syns jeg har fått god oppfølging. Anbefales!

HOLD DERE VEKK…...

Lege: Oscar Paulino Antonio Hendriks Skrevet

Ein lege som ikke lytter og ber folk jobbe når de har vondt eier ikke empaty og er bare rett og slett bs.