Ilan Elanzen

Autorisasjon (2000)

Ilan Elanzen er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Meget god lege

Ilan Elanzen er en meget dyktig lege, som vet å få fart i sakene dersom videre utredning er nødvendig. Han har alltid tid til å svare på mine spørsmål, og har som en ekstra bonus en god porsjon humor! Helsesekretærene (med unntak av 1), er derimot ingenting å rope hurra over! Lite serviceinnstilt, sure i telefonen, og svært lite behjelpelige. Nesten en grunn til å bytte legekontor.... dessverre...

forståelsesfull lege

Veldig fornøyd med en lege som ser hele deg og ikke bare ser inn pc-skjermen når en er der på konsultasjon. Jeg blir tatt alvorlig både når det gjelder diagnose som jeg har, men også "vanlige" sykdommer.

En veldig flinke og hjelpsom å en som engasjere seg for at det ska gå bra med deg .

Han er veldig dyktig å har fåt fart på ting for meg som er kronisk syk , han får fart på søknader å henvisninger med en gang å er glad jeg byttet lege å fikk han å har kort vei til et lokalt legekontor . Det er bare en ting når du ringer en onsdag å trenger resept så fikser han det normalt på torsdagen men nå i det siste som skriver han di ut seint på fredags kvelden eller så har han glemt det å då fåt du ikke det du trengte av medisiner før på mandag å det er veldig farlig å veldig smertefullt så der må han skjerpe seg kraftig har bestilt time for å ta det opp med han for sånn holder ikke for oss pasienter . Ellers så vil jeg anbefale han. 🤕😷👍😊

Fantastisk

Alltid hyggelig,tar seg tid til meg og hører på hva jeg sier. Svært fornøyd!! For som regel time samme dag til min datter når hun trenger det.

Varierende

Kan ta deg på alvor å være flink en gang i blant, men stresser å får deg til å føle deg til bry andre ganger.