Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Vågsgata Legesenter AS

Tas ikke på alvor

Lege: Harald Braut Skrevet

Jeg opplever at Harald Braut ønsker å bli fortest mulig ferdig med problemene man kommer med og ikke tar det på alvor. Føler at jeg blir sett ned på når jeg har time hos han og han viser ingen tegn til å bry seg om hvordan man opplever situasjonen som pasient.

Kommunikasjon

Lege: Harald Braut Skrevet

Var en gang til Harald braut den verste legen jeg noen sinne har gått til. Tok ingenting på alvor, og dårlig til å lytte. Jeg var til han en gang og aldri mer. Jeg skiftet over til en annen fastlege som var mye dyktigere. Må være den verste legen i Rogaland

Effektiv, god til å lytte og tar pasienten på alvor.

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Faglig dyktig lege med et sværr bredt spekter av kunnskap innen både fysisk og psykisk helse. Lytter til pasienten og gir gode råd. Veldig lett å åpne seg for da han er imøtekommende og flink til å "bryte isen". Bedre lege både faglig og på det mellommenneskelige skal man lete lenge etter.

En lege som virkelig bryr seg

Lege: Harald Braut Skrevet

Hvor mange leger kontakter deg utav det blå, bare for å høre hvordan det står til?
Jeg har gått gjennom flere leger før jeg fant Braut, og føler jeg endelig kan si jeg har en lege som er dyktig, jeg stoler på, bryr seg om mine behov, og som taler min sak (når det trengs). Anbefaler han på det sterkeste.

For komme med litt konstruktiv kritikk, vil jeg legge til at han bær lære seg å slutte mumle, og snakke tydelig.

Professional hjelp

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Hun er fantastisk lege for hele mine familien. Hun gjøre som beste hun kan. Det er mange folk som går hos henne men uansett hun prøver å ha tid for alle. Veldig professional og hyggelig. Perfekt fastlege i Norge!