Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsgata Legesenter AS

Lite lydhør lege

Lege: Therese Vatndal Skrevet

Har hatt denne legen i noen år nå og hadde et godt førsteinntrykk i starten. Hun er presis, lite ventetid og effektiv slik alle skriver. Til tross for dette, opplever jeg at hun viser lite interesse når jeg legger frem mine problemer / bekymringer og er rask til å bagatellisere de. Opplever denne legen som lite empatisk når du faktisk har behov for å bli hørt ift mer omfattende problemstillinger. Synes heller ikke hun virker særlig empatisk, noe som får meg til å føle meg utrolig dum og liten.

Beste lege

Lege: Therese Vatndal Skrevet

Veldig dyktig, hyggelig og forståelsesfull lege, har alltid forståelse for pasienten, hjelper veldig mye, er meget fornøyd

Dyktig lege

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Wefak tar seg god tid og lytter. Hun er omsorgsfull, behagelig og lett og snakke med. Hun er også flink med barn. Dyktig lege.

Trygg og koselig lege som ser pasienten

Lege: Geir Urstad Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av Geir. Han ser meg både som pasient og menneske, og lytter til det jeg har å si. Jeg opplever at vi i fellesskap finner frem til en god løsning. Han tar meg på alvor i deg jeg forteller, samtidig som han ikke skriver ut henvisninger/resepter unødig. Ved flere bekymringer tar han seg tid til samtlige uten at jeg må bestille ny time.
Anbefales på det varmeste.

Koselig lege, men dårlig oppfølging

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Veldig koselig lege. Henviser ved behov til spesialisthelsetjenesten, men dårlig på å følge opp svar på blodprøver. Plutselig hadde jeg fått nye resepter uten informasjon, noe som gjør meg som pasient forvirret.

Jeg ønsker meg bedre oppfølging. Dersom det ikke skjer må jeg bytte lege.