Vågsgata Legesenter AS

Telefonnummer51 66 53 3251 66 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Vågsgata Legesenter AS

Professional hjelp

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Hun er fantastisk lege for hele mine familien. Hun gjøre som beste hun kan. Det er mange folk som går hos henne men uansett hun prøver å ha tid for alle. Veldig professional og hyggelig. Perfekt fastlege i Norge!

God

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Beste lege som jag har, han er god efaring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe.

Jeg anbefale han, slik lege skal vare !!!

Trygg og fantastisk

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Fantastisk fastlege! Har hat henne snart i 4 år. Jordnær, veldig hyggelig, varm person.
Flink med barn. Lytter, tar seg god tid. Kontordamene/sykepleier er veldig hyggelige, ofte må vente lenge enn avtalt time men verdt det å ha henne som fastlege. Byttet med tung hjerte ny fastlege, pga flytting til ny bostedsfylke. Anbefales det varmeste!

Dyktig og lyttende

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Wefak er jeg veldig fornøyd. Smilene, dyktig, grundig og veldig lett å prate med. Veldig lett å få tillit til henne.

Lyttende, forståelselsfull og oppfølgende

Lege: Elisabeth Smith-Solbakken Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth i mange år nå, og føler hun har utviklet seg, blitt tryggere på seg selv og jeg føler meg som pasient tatt vare på, samt hørt og oppfulgt. I begynnelsen følte jeg at hun var litt usikker, men det har absolutt forandret seg. Jeg møter en lege idag som jeg vil beholde, som jeg stoler på og som jeg føler tar meg på alvor. Hun hører meg og utelukker ingenting. hun yter det lille ekstra, og følger meg opp. Jeg er kjempe fornøyd med Elisabeth og anbefaler henne på det sterkeste.