Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Vågsgata Legesenter AS

Fremstår som en dyktig og løsningsorientert lege

Lege: Geir Urstad Skrevet

Intet negativt å melde. Blitt tatt på alvor og fått god hjelp og veiledning når jeg har trengt det. Skader heller ikke at han har lun humor når det trengs:) Anbefales!

Superfornøyd

Lege: Harald Braut Skrevet

Har ingenting å utsette, blir tart på alvor. Får time på dagen dersom det er akutt, kjempe type!
Mumler litt dog :(

Trygg og forståelsesfull

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Er veldig glad for at jeg har henne som fastlege. Hun er et trygt og varmt menneske, bryr seg og husker hva vi har pratet om tidligere timer. Hun har gitt meg god hjelp og tatt meg på alvor i perioder jeg har hatt det vanskelig, og det betyr mye for meg. Syns også hun som tok blodprøver av meg sist gang jeg var der var veldig flink og hyggelig.

En god fastlege

Lege: Geir Urstad Skrevet

Bytter nå fastlege på av flytting til østlandet.

Har vært veldig fornøyd med Geir de få gangene jeg har brukt han. Er selv intensisykepleier og har opplevd Geir å ta mine innspill om tentative diagnoser til vurdering. Godt klima for samspill mellom pasient og lege - har gitt gode behandlingsresultater. Lytter, tar seg tid, og foretar både nødvendige og utvidede prøver/tester. Geir har dessuten glimt i øyet.

Kommer ikke på noe å klage på. Har ikke sett noen grunn til å bytte til annen lege med godkjent almenn spesialisering - som dessuten er en del dyrere.

Jeg vil anbefale Geir.

Usikker

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Hatt denne legen over lengre tid. Hyggelig og snill men dårlig til å lytte . Oppfølging av kronisk sykdom er dårlig , gruer meg til å ta kontakt pga litt sur dame i telefonen . Har vært fornøyd lenge med legen min men føler meg usikker og opplever at hun ikke lytter . Blir lett irritert om man stiller spørsmål og missforstår lett . Vurderer å bytte lege