Vågsgata Legesenter AS

Telefonnummer51 66 53 3251 66 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Vågsgata Legesenter AS

Trygg og fantastisk

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Fantastisk fastlege! Har hat henne snart i 4 år. Jordnær, veldig hyggelig, varm person.
Flink med barn. Lytter, tar seg god tid. Kontordamene/sykepleier er veldig hyggelige, ofte må vente lenge enn avtalt time men verdt det å ha henne som fastlege. Byttet med tung hjerte ny fastlege, pga flytting til ny bostedsfylke. Anbefales det varmeste!

Dyktig og lyttende

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Wefak er jeg veldig fornøyd. Smilene, dyktig, grundig og veldig lett å prate med. Veldig lett å få tillit til henne.

Lyttende, forståelselsfull og oppfølgende

Lege: Elisabeth Smith-Solbakken Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth i mange år nå, og føler hun har utviklet seg, blitt tryggere på seg selv og jeg føler meg som pasient tatt vare på, samt hørt og oppfulgt. I begynnelsen følte jeg at hun var litt usikker, men det har absolutt forandret seg. Jeg møter en lege idag som jeg vil beholde, som jeg stoler på og som jeg føler tar meg på alvor. Hun hører meg og utelukker ingenting. hun yter det lille ekstra, og følger meg opp. Jeg er kjempe fornøyd med Elisabeth og anbefaler henne på det sterkeste.

Very attentive and thorough

Lege: Elisabeth Smith-Solbakken Skrevet

Elizabeth has been our doctor for years, she always takes good time to set herself into the case and makes good practical suggestions on how to deal with things instead of just sending us away with a prescription. Her help and advise is very much appreciated

Flott person, fantastisk lege

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Wefak har vært min lege i over fire år. Bytter nå lege pga flytting, den som overtar min plass som pasient er heldig.
Aldri hatt en lege som Wefak. Alltid smilende, lyttende, tar seg tid til deg og gjør sitt beste.

Hun husker hva som ble snakket om ved forrige time, spør hvordan det går nå.

Har alltid tid til deg, selv om venteværelset er fullt. På slutten av timen spør hun alltid om det var noe mer, hun kaster deg ikke ut.
Det er så og si alltid ventetid for å komme inn, men det glemmer du når du kommer inn på kontoret.
Det kan være noe ventetid for å få time, men trenger du en time på dagen får du det alltid.

Har fått god kontakt også med resepsjonistene, veldig hyggelige damer!