Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsgata Legesenter AS

Trygg, omsorgsfull, veldig dyktig lege

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Utrolig dyktig lege, kunnskapsrik på alle områder. Viser god forståelse og tar hver ting på alvor. Nøler ikke med henvisninger og er ikke treig med henvisninger. Alle problemer , smått og stort blir tatt på alvor. Man møter en lege med god forståelse og kunnskap om det aller meste. Gir gode og grundige forklaringer. Man føler seg forstått og ivaretatt . Hatt ham i over 8 år, og absolutt den beste legen både meg og mine barn har hatt. Kun posetive ting å si om han, anbefaler han på det absolutt sterkeste!!🥳😊👍 fantastisk lege rett og slett!!❤️👍

Flink og hyggelig

Lege: Therese Vatndal Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med henne som fastlege de siste par åra. Det er utrolig enkelt å snakke med henne, og hun er sjelden forsinket til timene.

Meget dyktig Lege.

Lege: Therese Vatndal Skrevet

En fantastisk Lege.
Meget dyktig og kunskapsrik og ikke minst,TID til å prate og "SE" pasienten. Er kjempefornøyd.

Mer redd for korona enn å se pasienten

Lege: Geir Pasi Gilje Skrevet

Forferdelig opplevelse, skjeldent opplevd noen så lite interessert og mest opptatt av passe på at en stor glassskjerm var mellom seg selv og pasienten

Flink Lege

Lege: Harald Braut Skrevet

Har hjulpet meg gjennom flere problem! Tar ting på alvor og gir meg god hjelp og veiledning i forhold til ting jeg lurer på !