Ilan Elanzen

Tlf: 51 60 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ilan Elanzen er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Aldri hatt så god lege

Han er en lege som ser meg og tar meg på alvor.Er kjapp med henvisninger og tar virkelig tak i problemet.Han er lett og snakke med og åpne seg for,og så har han også sans for humor.

Meget god lege

Ilan Elanzen er en meget dyktig lege, som vet å få fart i sakene dersom videre utredning er nødvendig. Han har alltid tid til å svare på mine spørsmål, og har som en ekstra bonus en god porsjon humor! Helsesekretærene (med unntak av 1), er derimot ingenting å rope hurra over! Lite serviceinnstilt, sure i telefonen, og svært lite behjelpelige. Nesten en grunn til å bytte legekontor.... dessverre...

forståelsesfull lege

Veldig fornøyd med en lege som ser hele deg og ikke bare ser inn pc-skjermen når en er der på konsultasjon. Jeg blir tatt alvorlig både når det gjelder diagnose som jeg har, men også "vanlige" sykdommer.

En veldig flinke og hjelpsom å en som engasjere seg for at det ska gå bra med deg .

Han er veldig dyktig å har fåt fart på ting for meg som er kronisk syk , han får fart på søknader å henvisninger med en gang å er glad jeg byttet lege å fikk han å har kort vei til et lokalt legekontor . Det er bare en ting når du ringer en onsdag å trenger resept så fikser han det normalt på torsdagen men nå i det siste som skriver han di ut seint på fredags kvelden eller så har han glemt det å då fåt du ikke det du trengte av medisiner før på mandag å det er veldig farlig å veldig smertefullt så der må han skjerpe seg kraftig har bestilt time for å ta det opp med han for sånn holder ikke for oss pasienter . Ellers så vil jeg anbefale han. 🤕😷👍😊

Fantastisk

Alltid hyggelig,tar seg tid til meg og hører på hva jeg sier. Svært fornøyd!! For som regel time samme dag til min datter når hun trenger det.

Varierende

Kan ta deg på alvor å være flink en gang i blant, men stresser å får deg til å føle deg til bry andre ganger.

Jeg har hatt flere leger som som sa rett ut at jeg var hypokonder og ikke ville finne ut hva plagene mine kommer fra. Elanzen tok meg alvorlig fra første stund, og tok blodprøver ingen andre leger har vurdert. Elanzen fant noe på blodprøvene og følger meg godt opp slik jeg skal få behandlig. Takket være Elanzen kan jeg håpe på at jeg vil få det bedre og snart begynne å leve, etter flere år med stadig redusert helse. I beste fall kan jeg bli frisk, fordi Elanzen tok meg på alvor når ingen andre gjorde det. I tillegg er han morsom og empatisk lege som virker ut til å være glad i jobben sin. Alle fastleger burde vert som ham! Ingen spørsmål blir heller for dumme, en kan spørre og få svar. Jeg trenger ikke bytte fastlege flere ganger.

Charges for work NOT done mid diagnosed several times.

Wish i'd known that before joining Bogafjell legesenter, stay well clear. Saying that it is all subjective Dr.E is good at some things. But his disinterest and at times seeming lack of understanding of medical issues then he charges for work not done is unacceptable to me.

En av debuterer legene jeg har hatt.

Effektiv behandling med Prednison. Etter å ha hatt sterke smerter i høyre kne i går og i natt, søkte jeg legevakten og fikk god hjelp. Smertene ha nå avtatt, kl.21.00.

Hyggelig og pliktoppfyllende

Alltid like blid og hjelpsom. Tar meg alltid på alvor og føler at jeg virkelig blir hørt. Yter alltid det lille ekstra!

omsorgsfull og en lege med innsikt

ilan er en fantastisk lege, har aldri hatt bedre lege. han tar seg god tid til pasienten og man blir alltid tatt på alvor. er veldig dyktig på psysiske problemstillinger,
anbefales på det varmeste.

Veldig misfornøyd

Var veldig fornøyd med Ellan i begynnelsen, da han er veldig hyggelig og tar seg tid, men når jeg først begynte å stole på han kom jeg med noen problemer jeg gjerne ikke ville ha snakket med mange andre om, først da følte jeg meg ikke trodd på, følte ikke at han tok meg seriøst, og at han sammenlignet meg med andre han kjente i stedenfor å se på meg som pasient. Var også flere ting han lovet meg som ikke ble gjort(som henvendelser til spesialister) og ellers syntes jeg han kom med veldig sterke meninger om ting, som gjorde det vanskelig for meg å få informasjon om noe jeg ville vite. Og ellers snakket han litt for mye om familien sin istedenfor å høre på meg. Har ikke noe imot han som person, tvert imot han var veldig hyggelig og smilende, men at han ikke trodde på meg og ellers de andre tingene gjorde at jeg absolutt ikke stolte på hans bedømmelse som lege og at jeg følte meg til bry, fordi jeg hadde reelle problemer men han gjorde de om til bagateller som om jeg ikke hadde noen grunn til å være der.

Veldig dyktig lege

Har sett Dr. Ilan i aksjon med 3 forskjellige pasienter, meg selv inkludert. Er annerledes en de fleste leger jeg har møtt, på en god måte. Flink til å lytte og forstår fort. Dette gir trygghet. Han virker opptatt av min hverdag og at jeg skal klare å håndtere den på best mulig måte. Har vært til god hjelp. Anbefales på det varmeste

Flink og dyktig lege

Høre godt etter hva jeg har å si. Ser meg som menneske. Alltid hyggelig å positiv. Tar seg god tid og lytter. Tar meg alltid på alvor.

Særdeles hyggelig og dyktig lege!

Var akkurat på konsultasjon og ble møtt med den hyggeligste legen jeg noen gang har hatt! Vanvittig engasjert i problemet og motiverende.

Kommer gjerne igjen!

Den beste legen jeg har hatt! :)

En veldig bra lege som gjør alt han kan for å hjelpe, en lege som tar seg tid til å høre på deg! Veldig fornøyd pasient :)

Effektiv og hører på behovet mitt

Vennlig kar som tar alt med et smil. Meget behjelpelig og effektiv. Alltid fått det jeg trenger ihht behovet, innenfor forskjellige medisinske områder. Blir alltid tatt seriøst.

Er noen ganger litt vanskelig å forstå da han prater raskt når han er ivrig, og sitter med noenlunde inntrykk om at dagene er travle, så hver avtaletime er raske. Men så lenge man får den hjelpen man trengte, så er det jo ikke noe å klage på :)

litt overfladisk

Tar ikke pasienten på alvor. Jeg skifter lege i dag,

hmm

skeptisk til hans behandlings metoder. Jeg har måtte gå til andre leger for egen innsats etter møte med elanzen.

Så kan det gå 3-4 uker før en får komme inn, og alt av henvendelser han skulle sende inn har aldri blitt av.

Blir ikke tatt på alvor i det hele tatt.

Kommer aldri tilbake der.

Toppscore

Helt super som fastlege. Veldig effektiv og sørger for at ting skjer. Lytter og kommer med gode synspunkter. Skulle gjerne hatt han som lege resten av livet. Lab. er bra men resepsjonen er skikkelig ræva!