Ilan Elanzen

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Ilan Elanzen er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Aldri hatt så god lege

Han er en lege som ser meg og tar meg på alvor.Er kjapp med henvisninger og tar virkelig tak i problemet.Han er lett og snakke med og åpne seg for,og så har han også sans for humor.

Meget god lege

Ilan Elanzen er en meget dyktig lege, som vet å få fart i sakene dersom videre utredning er nødvendig. Han har alltid tid til å svare på mine spørsmål, og har som en ekstra bonus en god porsjon humor! Helsesekretærene (med unntak av 1), er derimot ingenting å rope hurra over! Lite serviceinnstilt, sure i telefonen, og svært lite behjelpelige. Nesten en grunn til å bytte legekontor.... dessverre...

forståelsesfull lege

Veldig fornøyd med en lege som ser hele deg og ikke bare ser inn pc-skjermen når en er der på konsultasjon. Jeg blir tatt alvorlig både når det gjelder diagnose som jeg har, men også "vanlige" sykdommer.

En veldig flinke og hjelpsom å en som engasjere seg for at det ska gå bra med deg .

Han er veldig dyktig å har fåt fart på ting for meg som er kronisk syk , han får fart på søknader å henvisninger med en gang å er glad jeg byttet lege å fikk han å har kort vei til et lokalt legekontor . Det er bare en ting når du ringer en onsdag å trenger resept så fikser han det normalt på torsdagen men nå i det siste som skriver han di ut seint på fredags kvelden eller så har han glemt det å då fåt du ikke det du trengte av medisiner før på mandag å det er veldig farlig å veldig smertefullt så der må han skjerpe seg kraftig har bestilt time for å ta det opp med han for sånn holder ikke for oss pasienter . Ellers så vil jeg anbefale han. 🤕😷👍😊

Fantastisk

Alltid hyggelig,tar seg tid til meg og hører på hva jeg sier. Svært fornøyd!! For som regel time samme dag til min datter når hun trenger det.