Ilan Elanzen

Autorisasjon (2000)

Ilan Elanzen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Trygg, omsorgsfull, veldig dyktig lege

Utrolig dyktig lege, kunnskapsrik på alle områder. Viser god forståelse og tar hver ting på alvor. Nøler ikke med henvisninger og er ikke treig med henvisninger. Alle problemer , smått og stort blir tatt på alvor. Man møter en lege med god forståelse og kunnskap om det aller meste. Gir gode og grundige forklaringer. Man føler seg forstått og ivaretatt . Hatt ham i over 8 år, og absolutt den beste legen både meg og mine barn har hatt. Kun posetive ting å si om han, anbefaler han på det absolutt sterkeste!!🥳😊👍 fantastisk lege rett og slett!!❤️👍

Fantastisk lege

Elam Ilanzen er en forståsfull og ikke minst meget faglig dyktig lege. Han lytter godt etter og tar alt det du sier i godt ettertraktning. Han er flink til å ta deg på alvor og mann kan snakke åpent til han om alt mulig.
Jeg setter stor pris på Elam og anbefaler han med et godt hjerte til flere som trenger en kjempe grei og flink fastlege.

Effektiv, god til å lytte og tar pasienten på alvor.

Faglig dyktig lege med et sværr bredt spekter av kunnskap innen både fysisk og psykisk helse. Lytter til pasienten og gir gode råd. Veldig lett å åpne seg for da han er imøtekommende og flink til å "bryte isen". Bedre lege både faglig og på det mellommenneskelige skal man lete lenge etter.

God

Beste lege som jag har, han er god efaring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe.

Jeg anbefale han, slik lege skal vare !!!

Aldri hatt så god lege

Han er en lege som ser meg og tar meg på alvor.Er kjapp med henvisninger og tar virkelig tak i problemet.Han er lett og snakke med og åpne seg for,og så har han også sans for humor.