Ilan Elanzen

Vågsgata Legesenter AS

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vågsgata Legesenter AS Telefonnummer51 66 53 3251 66 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsgata 20 4306 Sandnes
Ilan Elanzen er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Effektiv, god til å lytte og tar pasienten på alvor.

Faglig dyktig lege med et sværr bredt spekter av kunnskap innen både fysisk og psykisk helse. Lytter til pasienten og gir gode råd. Veldig lett å åpne seg for da han er imøtekommende og flink til å "bryte isen". Bedre lege både faglig og på det mellommenneskelige skal man lete lenge etter.

God

Beste lege som jag har, han er god efaring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe.

Jeg anbefale han, slik lege skal vare !!!

Aldri hatt så god lege

Han er en lege som ser meg og tar meg på alvor.Er kjapp med henvisninger og tar virkelig tak i problemet.Han er lett og snakke med og åpne seg for,og så har han også sans for humor.

Meget god lege

Ilan Elanzen er en meget dyktig lege, som vet å få fart i sakene dersom videre utredning er nødvendig. Han har alltid tid til å svare på mine spørsmål, og har som en ekstra bonus en god porsjon humor! Helsesekretærene (med unntak av 1), er derimot ingenting å rope hurra over! Lite serviceinnstilt, sure i telefonen, og svært lite behjelpelige. Nesten en grunn til å bytte legekontor.... dessverre...

forståelsesfull lege

Veldig fornøyd med en lege som ser hele deg og ikke bare ser inn pc-skjermen når en er der på konsultasjon. Jeg blir tatt alvorlig både når det gjelder diagnose som jeg har, men også "vanlige" sykdommer.