Ilan Elanzen

Bogafjell Legesenter

Bogafjellveien 65 4324 Sandnes
Ilan Elanzen er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

En veldig flinke og hjelpsom å en som engasjere seg for at det ska gå bra med deg .

Han er veldig dyktig å har fåt fart på ting for meg som er kronisk syk , han får fart på søknader å henvisninger med en gang å er glad jeg byttet lege å fikk han å har kort vei til et lokalt legekontor . Det er bare en ting når du ringer en onsdag å trenger resept så fikser han det normalt på torsdagen men nå i det siste som skriver han di ut seint på fredags kvelden eller så har han glemt det å då fåt du ikke det du trengte av medisiner før på mandag å det er veldig farlig å veldig smertefullt så der må han skjerpe seg kraftig har bestilt time for å ta det opp med han for sånn holder ikke for oss pasienter . Ellers så vil jeg anbefale han. 🤕😷👍😊

Fantastisk

Alltid hyggelig,tar seg tid til meg og hører på hva jeg sier. Svært fornøyd!! For som regel time samme dag til min datter når hun trenger det.

Varierende

Kan ta deg på alvor å være flink en gang i blant, men stresser å får deg til å føle deg til bry andre ganger.

Jeg har hatt flere leger som som sa rett ut at jeg var hypokonder og ikke ville finne ut hva plagene mine kommer fra. Elanzen tok meg alvorlig fra første stund, og tok blodprøver ingen andre leger har vurdert. Elanzen fant noe på blodprøvene og følger meg godt opp slik jeg skal få behandlig. Takket være Elanzen kan jeg håpe på at jeg vil få det bedre og snart begynne å leve, etter flere år med stadig redusert helse. I beste fall kan jeg bli frisk, fordi Elanzen tok meg på alvor når ingen andre gjorde det. I tillegg er han morsom og empatisk lege som virker ut til å være glad i jobben sin. Alle fastleger burde vert som ham! Ingen spørsmål blir heller for dumme, en kan spørre og få svar. Jeg trenger ikke bytte fastlege flere ganger.

Charges for work NOT done mid diagnosed several times.

Wish i'd known that before joining Bogafjell legesenter, stay well clear. Saying that it is all subjective Dr.E is good at some things. But his disinterest and at times seeming lack of understanding of medical issues then he charges for work not done is unacceptable to me.