Ilan Elanzen

Autorisasjon (2000)

Ilan Elanzen er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ilan Elanzen

Veldig misfornøyd

Var veldig fornøyd med Ellan i begynnelsen, da han er veldig hyggelig og tar seg tid, men når jeg først begynte å stole på han kom jeg med noen problemer jeg gjerne ikke ville ha snakket med mange andre om, først da følte jeg meg ikke trodd på, følte ikke at han tok meg seriøst, og at han sammenlignet meg med andre han kjente i stedenfor å se på meg som pasient. Var også flere ting han lovet meg som ikke ble gjort(som henvendelser til spesialister) og ellers syntes jeg han kom med veldig sterke meninger om ting, som gjorde det vanskelig for meg å få informasjon om noe jeg ville vite. Og ellers snakket han litt for mye om familien sin istedenfor å høre på meg. Har ikke noe imot han som person, tvert imot han var veldig hyggelig og smilende, men at han ikke trodde på meg og ellers de andre tingene gjorde at jeg absolutt ikke stolte på hans bedømmelse som lege og at jeg følte meg til bry, fordi jeg hadde reelle problemer men han gjorde de om til bagateller som om jeg ikke hadde noen grunn til å være der.

Veldig dyktig lege

Har sett Dr. Ilan i aksjon med 3 forskjellige pasienter, meg selv inkludert. Er annerledes en de fleste leger jeg har møtt, på en god måte. Flink til å lytte og forstår fort. Dette gir trygghet. Han virker opptatt av min hverdag og at jeg skal klare å håndtere den på best mulig måte. Har vært til god hjelp. Anbefales på det varmeste

Flink og dyktig lege

Høre godt etter hva jeg har å si. Ser meg som menneske. Alltid hyggelig å positiv. Tar seg god tid og lytter. Tar meg alltid på alvor.

Særdeles hyggelig og dyktig lege!

Var akkurat på konsultasjon og ble møtt med den hyggeligste legen jeg noen gang har hatt! Vanvittig engasjert i problemet og motiverende.

Kommer gjerne igjen!

Den beste legen jeg har hatt! :)

En veldig bra lege som gjør alt han kan for å hjelpe, en lege som tar seg tid til å høre på deg! Veldig fornøyd pasient :)