Hans Braadland

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo
Hans Braadland er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Braadland

Kjempefornøyd

Han viser at han både husker og kjenner meg og familien selv om det dreier seg om ting som ikke er journalførte. Jeg er heldig som så og si aldri trenger legebesøk, det vet jeg. Jeg ville heller aldri tatt meg bryet med å skrive dette, hadde det ikke vært for å ha lest kommentarer om at det var vanskelig å få sykemelding fra ham. Det provoserer meg. Vi lever i et av verdens beste land for sykemeldingsordninger og muligheter for tilrettelegging dersom man er uheldige. Jeg bestrider ikke andres sykdom/funksjonsnedsettelse, men pga andre legers terskel for å sykemelde ‘friske’ mennesker, skjønner jeg absolutt at leger føler seg overvåket, og kvier seg for å sykemelde pasienter uten grundig utredning. Jeg forstår at dette er vondt for mennesker med usynlige sykdommer, men det er ikke legens feil. Nei det er pga alle pasientene som har misbrukt ordningen vi har sin feil!

God erfaring.

En sympatisk lege det er lett og få en god toveis dialog med, og lydhør for pasientens egne betraktninger i forhold til ulike medisinske utfordringer og løsninger. Ingen snev av «legearroganse», og tar seg tid til å gi god informasjon på det pasienten spør om.

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket

En som ser hele pasienten.
Faglig meget dyktig, imøtekommende, lyttende og tar seg tid til pasienten.
Kort sagt, helt fantastisk.

Dyktig lege

Jeg har gått hos Braadland i flere år. Synes han er en meget samvittighetsfull og flink lege som tar pasientene på alvor.

Eneste lille minus er at det kan være vanskelig å komme fram på telefon til Langbølgen Legesenter. Nå kan jo time bestilles på nett, så ikke noe stort problem lenger.

Har alltid fått time på kort varsel.

Styr unna!

Virker hyggelig og grei, men skinnet bedrar! Har hatt han som fastlege i mange år, og det beste med han er når han ikke er tilstede slik at jeg får time hos en av de andre legene, som jeg oppfatter som seriøse og dyktige. Må også skryte av helsesekretærene der, som rydder opp i rotet til Braadland. Hvis du lider av en i hans øyne kjedelig folkesykdomer, som f. eks ryggvondt, slitasje gikt, forkjølelse , influensa eller overvekt så regn med minimal vilje til å sykmelde deg. For meg så virker det som han vemmes når jeg forteller om mine problemer, og som den ærekjære byråkraten han er, så velger han heller å sitte å skrive på pc, i steden for å høre på meg. Han spør også hva jeg jobber med, og hvis du som jeg har en enkel kroppsjobb, så ser han aldri noe problem for meg å gå på jobb uansett form jeg er i. Håper i det minste de med "finere" jobber enn meg får bedre hjelp. For meg så fremstår han som en overklasse lege fra beste vestkant, som har forvillet seg til "subbben og unnasluntrerne" på Lambertseter. Mitt råd er styr unna denne legen!