Hans Braadland

Autorisasjon (1983)

Symra Legesenter AS Telefonnummer22 28 03 1122 28 03 ...
Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo
Hans Braadland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Braadland

GRESSET ER IKKE ALLTID LIKE GRØNT PÅ DEN ANDRE SIDEN!

Jeg må innrømme at jeg ble litt frustrert over at ting ikke gikk like raskt som før, men det kan jeg ikke klage på når jeg hadde samme fastlegen i over 10 år og han så meg vokse opp! Man blir eldre og ting går ikke like kjapt lengre! 😂❤️ Nå har jeg hørt han har fått mer hjelp på legekontoret og ting er som normalt igjen!

Når jeg flytta til Tønsberg og har måtte bytte fastlege 10 ganger, de kutta meg av alt av medesiner og har vært så vanskelig og finne en så snill og omtenksom, NØYE fastlege som brådland! Poenget mitt er at jeg tror virkelig ikke man får den perfekte fastlegen men en så flink som brådland skal man lete lenge etter, og da må man ikke tro gresset er grønnere på den andre siden!

Litt "ovenfra og ned"

Ok lege, men har en noe irriterende "ovenfra og ned" innstilling. Har hatt han som lege over 20 år, og får ennå ikke følelse av å bli trodd når det gjelder mine plager.

Kjempefornøyd

Han viser at han både husker og kjenner meg og familien selv om det dreier seg om ting som ikke er journalførte. Jeg er heldig som så og si aldri trenger legebesøk, det vet jeg. Jeg ville heller aldri tatt meg bryet med å skrive dette, hadde det ikke vært for å ha lest kommentarer om at det var vanskelig å få sykemelding fra ham. Det provoserer meg. Vi lever i et av verdens beste land for sykemeldingsordninger og muligheter for tilrettelegging dersom man er uheldige. Jeg bestrider ikke andres sykdom/funksjonsnedsettelse, men pga andre legers terskel for å sykemelde ‘friske’ mennesker, skjønner jeg absolutt at leger føler seg overvåket, og kvier seg for å sykemelde pasienter uten grundig utredning. Jeg forstår at dette er vondt for mennesker med usynlige sykdommer, men det er ikke legens feil. Nei det er pga alle pasientene som har misbrukt ordningen vi har sin feil!

God erfaring.

En sympatisk lege det er lett og få en god toveis dialog med, og lydhør for pasientens egne betraktninger i forhold til ulike medisinske utfordringer og løsninger. Ingen snev av «legearroganse», og tar seg tid til å gi god informasjon på det pasienten spør om.

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket

En som ser hele pasienten.
Faglig meget dyktig, imøtekommende, lyttende og tar seg tid til pasienten.
Kort sagt, helt fantastisk.