Hans Braadland

Langbølgen 11 1150 Oslo
Tlf: 22 28 03 11 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Braadland er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Braadland

Meget dyktig og profesjonell lege, den beste jeg har hatt!!

Meget dyktig og profesjonell lege med stor kunnskap, Han bryr seg om pasientene sine, tar diagnoser på alvor og henviser raskt videre ved mistanke om behov for spesialist samt andre undersøkelser m.m.

Han tror og stoler på deg når du sier at du er syk og gir uttrykk for tillit til deg som pasient med lang erfaring og samt. veldig populær.

Eneste negative er at det noen ganger er litt lang ventetid på å komme inn til legen.

Totalt sett: alltid god behandling ved konsultasjon! Anbefales på det sterkeste, utrolig fornøyd!!

En god lege

Denne legen ser forbi det du vil høre og tar hensyn til det pasienten sier. Han er dyktig og alltid åpen for nye metoder og nye praksiser. Videre er han veldig god å snakke med, og man føler seg hørt

Skuffet

Denne legen hadde jeg i ca ett år og var hos han ca. 4 - 5 ganger i løpet av den tiden. Han er forsåvidt hyggelig og imøtekommende, men svært "streng" eller strikt når det kommer til å snakke om medisiner eller diagnoser.
Medisin jeg hadde fått (i små mengder) av min tidligere fastlege ville han ikke skrive ut. Antibiotika er han også svært skeptisk til å gi ut. Dette er jo bra med tanke på resistens, men føles utryggt når du faktisk burde ha hatt det og du må til en annen lege for å få det.

En av timene hadde jeg spørsmål om det at jeg hadde sluttet å røyke eller p-pille bruken min kunne ha bidratt til at jeg hadde begynt å legge på meg siste året (snakk om fra å være tynn til 7-8 kg ekstra). Da fikk jeg et lite foredrag om fysisk fostring og at det var lurt å komme seg ut å jogge (noe jeg også gjør). Han konkluderte med at du ser jo ikke mange overvektige løpere. Det hadde heller svært lite med både p-piller og røykeslutt å gjøre. Dette er i strid med det jeg selv har lest og andre leger har uttalt seg om. Det gav meg heller ikke svar på spørsmålet mitt og det hele føltes også litt nedsettende. Som om jeg var en sofapotet som burde røre mer på seg liksom... Hvilket heller ikke stemmer.

Dette + tull med en henvisning fra hans eller kontorets side som førte til at jeg måtte vente 2 mnd ekstra for å få time der, var grunnene til at jeg følte meg dårlig ivaretatt og byttet.

Ikke faglig dyktig

Han er en meget hyggelig og sympatisk mann, men som lege har jeg ingen tillitt til han. De gangene jeg har vært hos han har han stort sett ikke kunnet si noe mer enn hva jeg selv kan google meg frem til. Han virker også veldig distré. Har forståelse for at en fastlege ikke kan alt om alle sykdommer, men sitter igjen med et inntrykk av at han kan lite om sykdommer i det hele tatt.

Faglig dyktig, men litt distre

Har brukt denne legen noen ganger.Han er litt distre. Sa jeg skulle ta blodprøve, men var i ferd med å sende meg hjem , før den var tatt.Har ikke kunnskap om hudsykdommer. Ofte ikke tilstede og setter inn
totalt inkompetente lærlinger.
Hyggelig og samvittighetsfull lege.
På det jevne rent faglig.

Hyggelig og seriøs lege

Har vært hos legen en gang. Var veldig hyggelig og ok å snakke med. Litt travelt og litt liten tid til å ta i mot forklaringer, hadde nøyaktige medisinske forklaringer med korrekt medisinsk digagnose og symtom, men begrenset villighet til å diskutere medisinsk tilstand, hadde på en måte bestemt seg litt. Var veldig kort på diskusjon (trolig grunnet litt usikker på fagområdet).

Jeg må si meg fornøyd. Kan ikke forvente at alle leger skal ha spesialkunnskap på pasientens diagnoser, til det finnes det for mange diagnoser.

Fantastisk fastlege.

En fantastisk fastlege som gjør en veldig god jobb. At sitter foran oc'en er jo kun for og få mest ut av tiden.

Meget dyktig lege

Meget dyktig,empatisk og profesjonell lege som har stor kunnskap. Familien bruker han og vi er alle stor fornøyde.

Både ris og ros

Er for kjapp på å skrive ut antibiotika osv, som strengt tatt ikke er nødvendig. Sitter kun foran pc og skriver og får aldri time hos han, må til turnusleger. Glemmer å sende søknader om rehabilitering.

Men han er veldig snill, tillitsfull,lang erfaring og veldig populær. sender deg fort videre ved mistanker om dypere årsaker og han gir deg sykemelding når du trenger det. Han stoler på deg når du sier at du er syk.

Dyktig

Faglig dyktig. Tar diagnosen på alvor. Veldig fornøyd!

Dyktig og serviceorientert lege

Inngir tillit. Faglig virker han svært kompetent. Bra tilgjengelighet. Bryr seg om pasientene.

God fastlege

Generelt god behandling ved konsultasjon. Henviser kjapt videre ved mistanke om behov for spesialist, undersøkelse osv

Brukt legen i ca. 30 år.

Må helst be om henvisninger til spesialist selv.
Vankelig å bli sykmeldt.