Hans Braadland

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo
Hans Braadland er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Braadland

Litt "ovenfra og ned"

Ok lege, men har en noe irriterende "ovenfra og ned" innstilling. Har hatt han som lege over 20 år, og får ennå ikke følelse av å bli trodd når det gjelder mine plager.

Kjempefornøyd

Han viser at han både husker og kjenner meg og familien selv om det dreier seg om ting som ikke er journalførte. Jeg er heldig som så og si aldri trenger legebesøk, det vet jeg. Jeg ville heller aldri tatt meg bryet med å skrive dette, hadde det ikke vært for å ha lest kommentarer om at det var vanskelig å få sykemelding fra ham. Det provoserer meg. Vi lever i et av verdens beste land for sykemeldingsordninger og muligheter for tilrettelegging dersom man er uheldige. Jeg bestrider ikke andres sykdom/funksjonsnedsettelse, men pga andre legers terskel for å sykemelde ‘friske’ mennesker, skjønner jeg absolutt at leger føler seg overvåket, og kvier seg for å sykemelde pasienter uten grundig utredning. Jeg forstår at dette er vondt for mennesker med usynlige sykdommer, men det er ikke legens feil. Nei det er pga alle pasientene som har misbrukt ordningen vi har sin feil!

God erfaring.

En sympatisk lege det er lett og få en god toveis dialog med, og lydhør for pasientens egne betraktninger i forhold til ulike medisinske utfordringer og løsninger. Ingen snev av «legearroganse», og tar seg tid til å gi god informasjon på det pasienten spør om.

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket

En som ser hele pasienten.
Faglig meget dyktig, imøtekommende, lyttende og tar seg tid til pasienten.
Kort sagt, helt fantastisk.

Dyktig lege

Jeg har gått hos Braadland i flere år. Synes han er en meget samvittighetsfull og flink lege som tar pasientene på alvor.

Eneste lille minus er at det kan være vanskelig å komme fram på telefon til Langbølgen Legesenter. Nå kan jo time bestilles på nett, så ikke noe stort problem lenger.

Har alltid fått time på kort varsel.