Symra Legesenter AS

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Symra Legesenter AS

Unik!

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Har vært gjennom en rekke fastleger men jeg stopper hos Cecilie. Hun er den beste fastlegen jeg har vært borte i. Hun lytter, bryr seg og er veldig omsorgsfull. Måtte hun holde ut lenge i dette krevende yrket for å finne noen som kan erstatte henne vil være umulig. Rett og slett unik.

Kjempeflink

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

En lege som lytter til mine behov, og tar mine plager seriøst. Livskvaliteten min har bedret seg betraktelig av å bytte til henne

Litt "ovenfra og ned"

Lege: Hans Braadland Skrevet

Ok lege, men har en noe irriterende "ovenfra og ned" innstilling. Har hatt han som lege over 20 år, og får ennå ikke følelse av å bli trodd når det gjelder mine plager.

Fantastisk fastlege

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Tar seg alltid god tid med pasienten og er veldig god på tilbakemeldinger. Finner på kreative løsninger for å hjelpe til, og har en stor grad av medmenneskelighet. Anbefales!

Særdeles dyktig og medmenneskelig lege!

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Muktar er en fantastisk fastlege: han lytter og er rask til å vurdere situasjon og finne løsninger. Jeg gir ham mine beste anbefalinger og er glad for å han som min fastlege.

Jeg er dårlig til bens, men hos Muktar kan man kjøre helt frem til døren, og det er alltid godt med parkeringsplasser på toppen av Lambertseter senter.