Symra Legesenter AS

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Symra Legesenter AS

Virker lyttende og flink.

Lege: Andrea Hembre Ulsund Skrevet

Godt inntrykk, men trenger flere besøk før å uttale meg mere bestemt.
Svarer raskt på e-resepter og andre henvendelser på nett.

Totalt uinteressert

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Han ønsker ikke å være til stede under timen. Ser ned på deg uavhengig av hvilken grunn du er der for. Styr unna. Han burde ikke jobbe med mennesker.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Mukhtar er lett den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han var den første jeg følte tok meg skikkelig på alvor og som var skikkelig nøye og fulgte meg opp med stor interesse. Jeg hadde både blodtrykk, diabetes og vekt som var skikkelig ute å kjøre og han har hjulpet meg veldig med alle tre. Han er nå også fastlege for begge mine eldre foreldre. Som med så og si alle andre fastleger i Norge er tilgjengelighet ikke optimal, men jeg vil si han har vært mer tilgjengelig enn noen annen lege jeg har hatt. Han svarer også alltid på meldinger og er alltid rask med reseptfornyelser.

Flink og tillitsvekkende lege

Lege: Andrea Hembre Ulsund Skrevet

Andrea er en helt super fastlege som alltid tar meg på alvor. Hun lytter og har en evne til å trygge meg som pasient, samtidig som hun ikke nøler med å henvise videre om det er behov for det.

Når det gjelder oppfølging er hun i en egen liga og svarer med en hyppighet som er langt over hva man kan forvente.

Jeg er veldig glad for å ha fått henne som fastlege.

Hun er den beste

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Cecilie er en dyktig lege som tar deg og dine bekymringer på alvor. Vi flyttet til Viken, men fikk behold henne og kjørte i 1 time til Oslo for legetime hos henne. Flere leger burde går kurs hos Cecilie i hvordan man fører en samtale med pasient,synes jeg.