Amir Tauqir Chaudhary

Stovner Legesenter AS
Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Amir Tauqir Chaudhary er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Tauqir Chaudhary

En lege som setter pasienten i sentrum

Amir Tauqir Chaudhary er en fastlege som tar pasienten seriøst, han lytter og henviser videre til spesialister.

Denne fastlegen anbefaler jeg på det sterkeste. Han hjelper deg når du er syk og gjør sitt beste for å ta vare på pasienten helse og utfordringer.

Jeg har vært kronisk syk i 10 år, er 31 år nå og har hatt mange forskjellige fastleger og spesialister gjennom årene. Har vært i Tyskland for medisinsk behandling og det er sjelden man finner en fastlege som Amir.

Chaudhary er ikke arrogant lege som mange andre. Han gjør sitt beste for å ivareta pasienten helse utfordringer og problemer.

Stor respekt til Chaudhary håper mange leger lærer av han. Mange leger jeg har vært hos tror de vet alt og vil ikke møte pasienten i sentrum.

Omtenksom, positiv og vil det beste for pasienten.

Stresset og lite interessert

Han har vært min fastlege siden 2010, men jeg har nå endelig fått byttet lege. Chaudhary virker virker alltid stresset, lytter lite til det du har å si, og jeg har ofte hatt følelsen av at jeg er til bry. Føler meg lite sett. Når jeg går fra legetimen, tenker jeg at jeg ikke har fått den hjelpen jeg gikk til legen for å få.
Det positive er at han snakker godt norsk.

Stressende og lite engasjert

Han tar seg liten tid til å faktisk lytte til pasienten. føler at han stresser meg så mye at jeg glemmer nesten hvorfor jeg kom dit. Du føler at du er i veien og at han egentlig ikke har tid til deg.
Når han ikke finner ut av ting blir det bare blåst bort i at det går nok over. Burde heller henvise videre. Hyggelig og blid men det hjelper ikke når du føler du ikke blir tatt på alvor.
Det positive er at det er lett og få time på stovner legesenter.

Absolutt den beste legen

Jeg har byttet mye i det siste men må innrømme at etter å ha kommet som pasient til dr Amir, føler jeg meg komfortabel. Han vet hva han gjør og han spør om ting som er alltid relatert det som har eller kan ha skjedd.

Best lege

Amir er en veldig flink lege.Han er behagelig, blid og flott.