Amir Tauqir Chaudhary

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Amir Tauqir Chaudhary er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Tauqir Chaudhary

Stressende og lite engasjert

Han tar seg liten tid til å faktisk lytte til pasienten. føler at han stresser meg så mye at jeg glemmer nesten hvorfor jeg kom dit. Du føler at du er i veien og at han egentlig ikke har tid til deg.
Når han ikke finner ut av ting blir det bare blåst bort i at det går nok over. Burde heller henvise videre. Hyggelig og blid men det hjelper ikke når du føler du ikke blir tatt på alvor.
Det positive er at det er lett og få time på stovner legesenter.

Absolutt den beste legen

Jeg har byttet mye i det siste men må innrømme at etter å ha kommet som pasient til dr Amir, føler jeg meg komfortabel. Han vet hva han gjør og han spør om ting som er alltid relatert det som har eller kan ha skjedd.

Best lege

Amir er en veldig flink lege.Han er behagelig, blid og flott.

En lyttende, medfølende dyktig lege

Jeg har en gutt som er stadig vekk syk men fastlegen klarer ikke å henvise oss til spesialist eller til sykehus. Vi var hos ham to ganger og de to gangene har vi sett profesjon på ham som lege. Han er lyttende medfølende og bruker tid til at man føler seg trygg at en er hos en lege som vil hjelpe. Vi merket på kroppspråket hans og vi følte oss at vi er hos en lege som kan jobben sin.

Etter dette har vi byttet fastlegen til ham. Jeg håper det intrykket vi har om ham fortsetter videre. Med dette anbefaler jeg andre til å ha ham som sine fastlege.

Hilsen, en fornøyd klient

For dårlig tid!

Jeg synes Amir er en hyggelig lege, men har han kunnskap nok?
Og han har virkelig ikke nok tid.
Ofte en halvtime forsinket.
God på vanlige fastlege saker, men ikke like god når det kommer til psykiske spørsmål.