Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Beste ever

Jeg visste nesten ikke hva jeg hadde før han gikk i permisjon og jeg er tildelt en vikar som a) aldri tilgjengelig b) forstår ikke hele situasjonen min og C) ikke tar kritikk. Jeg håper at Dahl som jeg har hatt i 12 år kommer tilbake. Om ikke, må jeg på jakt etter en lege som er i nærheten av hans kunnskap og empati. Jeg har gitt opp den jeg har nå, men må ha henne inntil Dahl er tilbake…

Trygg

Stoler 110% på han Alltid åpen for å diskutere og finne gode løsninger. Lang vei for å komme til kontoret nå, men helt uaktuelt å bytte.

Helt utrolig bra!

Har hatt Holger som fastlege i rundt 25 år. Han gir alltid følelsen av å være der 100 prosent for meg og for mine to nå voksne barn som da har brukt han i hele sine liv! I dette ligger det at Holger alltid stiller opp på alle måter og mer til! Tilliten min er 110 prosent

Svarer alltid. Alltid hyggelig. Bred erfaring

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Svarer uansett. Har alltid en god løsning. Kun gode ting om denne mannen😊

Norges beste fastlege

Holger er helt suveren. Kompetent, presis, effektiv og service minded. Ikke masse unødvendig snikk snakk, men sier akkurat det man trenger å vite for å bli kjapt ekspedert. Har vært min fastlege i snart ti år, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge Holger er aktiv som lege. Anbefales på det varmeste.