Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Helt utrolig bra!

Har hatt Holger som fastlege i rundt 25 år. Han gir alltid følelsen av å være der 100 prosent for meg og for mine to nå voksne barn som da har brukt han i hele sine liv! I dette ligger det at Holger alltid stiller opp på alle måter og mer til! Tilliten min er 110 prosent

Svarer alltid. Alltid hyggelig. Bred erfaring

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Svarer uansett. Har alltid en god løsning. Kun gode ting om denne mannen😊

Norges beste fastlege

Holger er helt suveren. Kompetent, presis, effektiv og service minded. Ikke masse unødvendig snikk snakk, men sier akkurat det man trenger å vite for å bli kjapt ekspedert. Har vært min fastlege i snart ti år, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge Holger er aktiv som lege. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, tilgjengelig og trygg

Veldig kunnskapsrik lege. Tar seg god tid til pasienten, kommuniserer bra, og finner hode løsninger.

En kjempekar

Holger har vært vår families fastlege i maaaange år. Vi er fire barn i alle aldre og oss voksne. Han tar seg tid, strekker seg så langt han kan, er oppdatert på forskning og gir gjerne råd og tips om generell helse og livsstil. Holger har blitt viktig for oss i familien, og vi føler oss så privilegerte som har funnet frem til ham. Enten det er alvorlig sykdom (som vi dessverre også har blitt rammet av), eller bagatellmessige bekymringer fra de yngste, blir de møtt med samme respekt og vennlighet. Tusen takk, Holger!