Holger Dahl

Centrum Fastlegegruppe AS

1992

2 av 2000

Centrum Fastlegegruppe AS Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Holger Dahl er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Beste fastlege!

Holger Dahl var vår lille families fastlege fra 1992 og frem til 2009, da vi flyttet utenlands. Vi har alle tre bestandig, uten unntak, fått hjelp umiddelbart når vi har kontaktet Holger.
Også etter 2009, da han ikke lenger hadde noe ansvar for oss, bisto Dahl oss med vaksiner, resepter og med generelle konsultasjoner på kort varsel, når vi var på besøk hjemme i Norge. Vi har også kunnet søke doktorens råd på e-post og sms fra våre midlertidige baser i Amman og Beijing. Nå er vi flyttet tilbake til Oslo, og vi har så langt ikke fått en ny fastlege med samme kyndighet, hjelpsomhet - og sans for humor!

Svært dårlig - Bytter nå

Denne fastlege har ikke akutt-timer.

Han ringer heller ikke tilbake pasientene.

Forsinkede timer. Går rundt og heller bruker tiden på å tulle med personalet foran øynene på pasientene som sitter og venter.
Tar også for mye betalt: Mens andre lege ikke tar betalt for henvisninger, denne tar 100 for å skrive en henvisning han skriver i timen ( timen han også tar seg betalt for ). Dersom en fastlege skal skrive en slik henvisning utenfor timen skal fastlegen ta 59,- for dette ifølge HELFO.
Innsetting av injeksjoner tar andre gratis. Noen tar 50,. Denne vil ta 100,- for dette.

Mitt råd: Unngå denne fastlegen.

M E R E N N F O R N Ø Y D

Som en middelaldrende kvinne er det jammen godt å komme til en lege som er interessert! Jeg føler virkelig at han lytter og ser meg - det kjennes trygt og godt og jeg stoler på hans vurderinger. Han svarer kjapt på meldinger via pasientsky, alltid hyggelig og imøtekommende. Tilgjengelig for timer er han også. Anbefales!

Konge lege

Bedre lege finnes ikke. Alle i vår familie har ham som fastlege, og han stiller opp som han skulle være en egen legevakt med døgnservice. Alle blir vennlig behandlet, han er oppdatert, vennlig, morsom og tar ansvar langt utover sin oppgave som fastlege. Jeg kan ikke få ham anbefalt høyt nok, og håper jeg dør før ham, slik at jeg kan ha ham til jeg ligger og kikker i taket!

Veldig Fornøyd

Viser ansvar og profesjonalitet for min helse.

Ville lage et genkart over mulige trusler for min helse osv