Holger Dahl

Centrum Fastlegegruppe AS Mann, 56 år

Autorisert1992
Ledige plasser 16 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Centrum Fastlegegruppe AS

Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Holger Dahl er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Oslo beste legen

jeg har han mange år som fastlegen min veldig flink lege han tar helse på nøye han gjore god jobb Men akkurat nå jeg vil ha en god kvinnelig fastlege derfor jeg har lyst å bytte men jeg seter en stor pris på holger og jeg holder han også som min flinkeste legen

Legen er bagatelliserende og arrogant.

Ubehjelpelig mareritt når jeg trengte medisinsk oppfølging og en grundig diagnose. Legen er bagatelliserende, arrogant og eier ikke empati. Vanskelig å kommunisere. Virket som han bare ville ha meg ut av kontoret so fort som mulig. Ventetid i venterommet er inntil en time og inne hos legen i ca. 4 - 5 minutter. Resepsjonens sekretærene er ubehjelpsomme og burde ha hatt opplæring i hvordan resepsjons ansatte kommuniserer med folk. Hver gang jeg ringte hadde jeg følelse at jeg er en stor belastning. Jeg har fåt inntrykk at jeg plager dem hvis jeg trengte noe fra dem.

Ikke bruk denne legen!!

Er du gravid, bør du i hvert fall holde deg langt unna denne legen! Under oppfølging av graviditeten, klarte ikke denne legen å følge opp noenting. Han lovet og sa han skulle fikse og ordne, men ingenting ble gjort. Dette inkl at han ikke klarte å sende inn søknaden til fødested, ikke skrevet sykemelding jeg hadde behov for, ikke søkt om rutine ultralyd på sykehuset (og svaret fra dama i eksp. var at jeg trengte jo ikke ny UL, for den tok jo legen i uke 12 og da var alt bra - tydeligvis inkl alle de tingene de IKKE kan sjekke i uke 12 - totalt inkompetent eksp.) UL måtte faktisk jordmor til slutt ringe sykehuset på mitt hjemsted, der jeg var på ferie, å ordne, da legen fremdeles i uke 25 ikke hadde klart å varsle om hverken UL eller hvor jeg skulle føde. Han klarte faktisk å ta en blodprøve av meg, t.o.m etter riktig prosedyre, men der stoppet det. Jeg fikk den aldri som lovet i posten, så måtte dra ned selv å hente den på legekontoret til slutt. Men han klarte i stedet for bl.prøvesvar, å sende meg sykemeldingen til en mannlig kreftsyk pasient. Og ja, jeg har forsøkt å hente sykemeldingen min selv også, ved å trappe opp på legesenteret, men dama i eksp. nektet å la meg snakke med legen. Hun sa han skulle skrive og sende den på slutten av dagen, så her sitter jeg 8 tlf.samtaler og 12 dager senere; har jeg fått den sykemeldingen? NEI!! Selvfølgelig har de ikke klart å gjøre jobben sin nok en gang. Standardsvar fra eksp: "jeg skal gi han beskjed". "Jeg skriver en beskjed til han". Hadde jeg ikke selv vært der nede på kontoret og sett at personen i skranken er et levende hunkjønn, så hadde jeg trodd det var en robot i andre enden av tlf!
Så, til alle dere der ute som ønsker lege, som dere sikkert skjønner; han her ville jeg ikke tatt i med ildtang!!

Ang at jeg ikke har satt noen vurd.stjerner på de neste delene her inne, skyldes det at jeg ikke kunne finne stjerner små nok eller med minustegn foran:)

Dr. Dahl er helt konge

Hadde idag min første time hos Holger Dahl. Har byttet fastlege grunnet flytting. Først var det rot i resepsjonen, jeg hadde fått beskjed om time kl12, mens i deres systemer sto det 13.15. Dermed ble det en stund med irriterende venting. Møtet med Holger var derimot alt annet enn irriterende. Dette er en helt utrolig hyggelig, forklarende og god lege.
Tok seg tid, undersøkte og forklarte på en meget enkelt og forståelig måte. Itillegg er han et veldig hyggelig vesen, og fremstår som veldig raus, trygg og god. Kommer defintivt til å beholde Holger som fastlege.

Veldig fornøyd

Holger Dahl er min fastlege, han er veldig hyggelig og flink, selv om det å gå til legen ikke er det aller hyggeligste han gjør, så er det alltid hyggelig å komme til han.