Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Jeg savner min empatiske, inkluderende og effektive lege!

Holger Dahl var min lege i 25 år. Dyktig, effektiv og forståelsesfull lege som alltid spilte på lag for å finne gode strategier for å holde seg frisk. Alltid til stede ved behov, og jeg holdt meg frisk takket være han!

Veldig synd at han har sluttet å praktisere, jeg kommer til å savne ham veldig. Det blir vanskelig å finne en ny fastlege på hans nivå.

Beklager dårlig score på tilgjengelighet, men du er jo ikke her lenger....

Trygg, interessert og hjelpsom

Jeg sa takk og farvel til Holger som fastlege etter mer enn tjue år fordi det var vanskelig å parkere i området rundt Bygdøy Alle. Antakelig det dummeste jeg noen gang har gjort, har byttet fastlege flere ganger siden, men aldri vært i nærheten av noe så trygt og godt som Holger.

Beste fastlege jeg har hatt i Oslo

Var så heldig å ha Holger som fastlege i nesten 20 år. Alltid interessert, løsningsorientert, tid, kunnskap, man følte aldri man ‘plaget noen’..
Han gikk dessverre i permisjon og hun som tok over er den dårligste legen jeg har opplevd noen gang.
Mangler totalt innsikt og empati og interesse for hva som egentlig feiler deg. Ser på klokken, er frekk, snakker om at hun har dårlig tid og at hun kun kan adressere evt to ting jeg vil spørre om, flere har hun ikke tid til. Helt grusom! Så meg derfor nødt til å bytte kontor.

Beste ever

Jeg visste nesten ikke hva jeg hadde før han gikk i permisjon og jeg er tildelt en vikar som a) aldri tilgjengelig b) forstår ikke hele situasjonen min og C) ikke tar kritikk. Jeg håper at Dahl som jeg har hatt i 12 år kommer tilbake. Om ikke, må jeg på jakt etter en lege som er i nærheten av hans kunnskap og empati. Jeg har gitt opp den jeg har nå, men må ha henne inntil Dahl er tilbake…

Trygg

Stoler 110% på han Alltid åpen for å diskutere og finne gode løsninger. Lang vei for å komme til kontoret nå, men helt uaktuelt å bytte.