Holger Dahl

0 av 2000

Holger Dahl er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Svarer alltid. Alltid hyggelig. Bred erfaring

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Svarer uansett. Har alltid en god løsning. Kun gode ting om denne mannen😊

Norges beste fastlege

Holger er helt suveren. Kompetent, presis, effektiv og service minded. Ikke masse unødvendig snikk snakk, men sier akkurat det man trenger å vite for å bli kjapt ekspedert. Har vært min fastlege i snart ti år, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge Holger er aktiv som lege. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, tilgjengelig og trygg

Veldig kunnskapsrik lege. Tar seg god tid til pasienten, kommuniserer bra, og finner hode løsninger.

En kjempekar

Holger har vært vår families fastlege i maaaange år. Vi er fire barn i alle aldre og oss voksne. Han tar seg tid, strekker seg så langt han kan, er oppdatert på forskning og gir gjerne råd og tips om generell helse og livsstil. Holger har blitt viktig for oss i familien, og vi føler oss så privilegerte som har funnet frem til ham. Enten det er alvorlig sykdom (som vi dessverre også har blitt rammet av), eller bagatellmessige bekymringer fra de yngste, blir de møtt med samme respekt og vennlighet. Tusen takk, Holger!

Verste legebesøk jeg har opplevd

Fyren bryr seg ikke.

Jeg kom inn seriøst deprimert og ble sendt ut med litt sovemedisiner. Han brukte også tid på å spørre meg om vilkårlige andre ting som ikke har noe med hvorfor jeg var der å gjøre.

Hvordan jeg har det, hvorfor eller hva som kan gjøres kom vi ikke til, fordi han spurte ikke om noe som helst og virkelig var ikke interessert. Han gjorde gjentatte ganger narr av noe jeg sa på et humoristisk vis, som er helt greit med en kamerat, men ikke til en pasient som sier de sliter med angst og depresjon. Han virket arrogant og hadde en veldig ubehagelig væremåte for en lege. Jeg har byttet fastlege!