Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Ikke spesielt hyggelig eller hjelpsom

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Ikke spesielt fornøyd med denne legen. Kan ikke anbefales.Har gått til flere ulike leger opp gjennom årene og dette er den minst hyggelige av dem alle.

Ekstremt dårlig opplevelse

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Dette er nok den dårligste opplevelsen jeg har hatt hos legen. Sveinung var svært lite imøtekommende og lite behjelpelig. Jeg oppfattet ham som arrogant, uprofesjonell og lite empatisk. Virket som han bare ville ha meg ut og ikke ville hjelpe. Det endte med at jeg gikk ut uten noe hjelp eller svar.

Det var i tillegg en bomullsdott full av blod som lå på bordet rett ved siden av stolen min da jeg kom inn. Veldig ekkelt og uhygienisk.

Frekk, og skynder seg altfor mye

Lege: Ranja Cecilie Aarnes-Eidshaug Skrevet

Legen er veldig frekk, og hører ikke etter. Hun prøver å bli ferdig på kortest tid mulig, og tenker mer på tiden enn pasientens behov. Veldig utålmodig også. Ikke velg henne som deres fastlege!

Ubehagelig legebesøk

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg opplevde legen som usympatisk, dømmende, motvillig til å hjelpe og svært presset på tid. Jeg ble bedt om å bestille en ny legetime for å fornye en resept, fordi han måtte ta imot neste kunde. Det eneste positive med legen var at han hadde kort ventetid sammenlignet med de andre legene tilknyttet legekontoret.

Hyggelig og lyttende

Lege: Ranja Cecilie Aarnes-Eidshaug Skrevet

Fink og hyggelig lege, som tar seg tid til å høre på pasienten, og følger raskt opp med henvisning til spesialisthelsetjenesten dersom det er nødvendig.

Det eneste som trekker ned er lang ventetid på ledig time.