Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Trygg, kunnskapsrik og alltid blid

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Verdens beste fastlege uten tvil❤️ Hun er unik og spesiell, alltid blid og imøtekommende. Hun ser deg! Og hun er ikke minst kunnskapsrik og trygg på sitt fagfelt. Man trenger ikke å grue seg for å reise til legen når man reiser til henne. Hun er også veldig flink med barn. Et stort pluss er hvor enkelt det er å ta kontakt med henne i pasientsky-appen. Der kan man stille enkle spørsmål og hun svarer ofte raskt - spesielt hvis hun merker at man har en bekymring. Rett og slett utrolig trist å måtte bytte fastlege på grunn av flytting! Heldige de som får ha Tina som fastlege :)

Verdens beste fastlege❤️

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Mest fantastiske fastlegen jeg noen gang har hatt :)
Lytter og forstår,rett og slett ett fantastisk menneske.

Ser ikke pasienten

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger oppleves som blid, immøtekommende og trygg. Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, og har med tiden dessverre opplevd at han faller gjennom når det man kommer med ikke er helt standard. Holger pleier ikke å forklare rundt sykdommen/problemet og hopper over å spørre pasienten mer utdypende om problemet. Dette fører til at man sitter igjen med mange spørsmål og et noe upresist behandlingsforløp når timen er over. Holger pleier også sjelden å avtale oppfølging, det må man selv komme på. Min opplevelse er at jeg forteller hva som er galt, og at Holger svarer basert på det som er vanligst, ikke det som i mitt tilfelle virker mest riktig. Sender man enkle spm. i pasientsky vedr. noe man har snakket om/en medisin etc. tar han 155,- for å svare på det. I tillegg jobber han kun 2 dager i uka. Jeg har byttet fastlege.

Lite involvert eller interessert.

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg har mange problemer, både psykiske og fysiske, men han har gjort lite for å bedre livssituasjonen min, selv når jeg har bedt om spesifikke ting. Han gjør kun det han absolutt må, ikke mer, ingen oppfølging f.eks. Rett og slett vanskelig å ha med å gjøre. Er lett å få time, men det hjelper ikke når det skjer lite.

Fantastisk og best i dette landet!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Har hatt Holger som lege i 20 år. Aldri hatt en dårlig opplevelse. Blir fulgt opp for hver minste ting. Tar seg god tid og gir seg ikke før svarene er på plass. Ble alvorlig syk i utlandet og til og med da holdt han kontakt og fulgte opp. Ringer alltid tilbake når han skal. Jeg føler at han tar meg som pasient på alvor og lytter godt. Føler meg trygg og ivaretatt hos han.