Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Centrum Fastlegegruppe AS

Svarer alltid. Alltid hyggelig. Bred erfaring

Lege: Holger Dahl Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Svarer uansett. Har alltid en god løsning. Kun gode ting om denne mannen😊

Regninger og dårlig kontorpersonale

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg sendte e-post til Edison i april på pasientsky (for det er umulig å ringe dette kontor), og lurte om jeg burde ta covid-19 prøven etter at jeg hadde hostet sikkelig i en uke. Tenkte det var best å være sikker for jeg hadde ikke lyst å spre det til andre. Fikk bare svar nei, og for det ble sendt regning på 214kr. Hvordan skal vi kunne holde god kontroll over covid-19 om man ikke kan sende spørsmål til fastlegen utenom å må betale?

Ringte kontoret for å høre om det, fikk verdens mest uhøflig dama på telefon som sa hun skulle si i fra til Edison. I stedet for svar, fikk jeg brev fra Melin Collectors for å betale regningen! De kunne ha sakt i fra. Utrolig dårlig gjort.

Byttet lege, så vær så god til neste.

Hyggelig, trygg og kunnskapsrik!

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Christina er en veldig hyggelig lege, som får en til å føle seg trygg og ivaretatt fra man kommer inn på kontoret. Hun er hyggelig og imøtekommende, og flink/kunnskapsrik! En kjempebra fastlege!

Arrogant og uinteressert

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Virker sliten og lei av jobben. Mumler og ser ned. Vanskelig å få blikkontakt. Faglige dyktigheten er det vanskelig å si noe om, for han er ikke lett å få kontakt med.

Topp

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Saklig, flink og tar deg seriøst. Omsorgsfull og ordner problemet man har. Passelige streng og imøtekommende. Heilt topp!