Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Ser ikke pasienten

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger oppleves som blid, immøtekommende og trygg. Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, og har med tiden dessverre opplevd at han faller gjennom når det man kommer med ikke er helt standard. Holger pleier ikke å forklare rundt sykdommen/problemet og hopper over å spørre pasienten mer utdypende om problemet. Dette fører til at man sitter igjen med mange spørsmål og et noe upresist behandlingsforløp når timen er over. Holger pleier også sjelden å avtale oppfølging, det må man selv komme på. Min opplevelse er at jeg forteller hva som er galt, og at Holger svarer basert på det som er vanligst, ikke det som i mitt tilfelle virker mest riktig. Sender man enkle spm. i pasientsky vedr. noe man har snakket om/en medisin etc. tar han 155,- for å svare på det. I tillegg jobber han kun 2 dager i uka. Jeg har byttet fastlege.

Lite involvert eller interessert.

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Jeg har mange problemer, både psykiske og fysiske, men han har gjort lite for å bedre livssituasjonen min, selv når jeg har bedt om spesifikke ting. Han gjør kun det han absolutt må, ikke mer, ingen oppfølging f.eks. Rett og slett vanskelig å ha med å gjøre. Er lett å få time, men det hjelper ikke når det skjer lite.

Fantastisk og best i dette landet!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Har hatt Holger som lege i 20 år. Aldri hatt en dårlig opplevelse. Blir fulgt opp for hver minste ting. Tar seg god tid og gir seg ikke før svarene er på plass. Ble alvorlig syk i utlandet og til og med da holdt han kontakt og fulgte opp. Ringer alltid tilbake når han skal. Jeg føler at han tar meg som pasient på alvor og lytter godt. Føler meg trygg og ivaretatt hos han.

Kjipeste legen jeg har vært borte i!

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Han er heldigvis ikke min fastlege, da hadde jeg byttet for lenge siden.
Har vært pasient på dette legekontoret i flere år. Hver gang jeg har måttet gå til Sveinung har det vært en svært ubehagelig opplevelse. Virker ikke som han tror på noe av det du sier, han er er på ingen måte i interessert i å hjelpe deg, og han får meg til å føle meg som dum og til bry.
Har bare hatt fine opplevelser med de andre legene på kontoret.
Jeg sitter alltid med småpanikk for å få tildelt time hos Sveinung hvis jeg trenger time på dagen.
Føler dette er en rettferdig vurdering ettersom dette er erfaringen med legen over flere år.
Styr unna!

Veldig fornøyd med Bodahl

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Dr. Bodahl er lyttende og til stede under timene, hun er hyggelig og med stor tillit til meg som pasient. Jeg føler hun tar meg og mine mange plager på stort alvor. Hun har også vært lett å få tak i for kommunikasjon også utenfor ordinær time (PasienSky).
Eneste minuset er lang ventetid på time. Men det er vel på grunn av at hun er så "populær".
Jeg føler meg veldig ivaretatt av henne.

Ser at legesekretærene får mye pes her inne. Jeg synes de er hyggelige og effektive, har ingenting gærent å si om dem. Alt i alt godt fornøyd med hele Centrum Fastlegegruppe, har måttet prøve nye leger der når Bodahl har vært i permisjon, og har ingenting å utsette på noen av legene.