Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Hyggelig

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Ho er hyggelig og blid. Men er av og til lenge å vente på å komme inn. Å veldig vanskelig å få tak i enten via pazientsky eller om man legger igjen beskjed.
Litt lang kø for å få time. Ho var mye mer grundig i starten. Men nå så føler jeg at det blir snudd til at det er psykisk betinget det meste. Men ho er blid og hyggelig og litt stressa

Trygg, lyttende, tillitsvekkende

Lege: Peter Edison Skrevet

Lytter, hjelper, henviser, forklarer, forstår, trøster, støtter, behandler, deler, profesjonell, vennlig

Beste fastlege!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger Dahl var vår lille families fastlege fra 1992 og frem til 2009, da vi flyttet utenlands. Vi har alle tre bestandig, uten unntak, fått hjelp umiddelbart når vi har kontaktet Holger.
Også etter 2009, da han ikke lenger hadde noe ansvar for oss, bisto Dahl oss med vaksiner, resepter og med generelle konsultasjoner på kort varsel, når vi var på besøk hjemme i Norge. Vi har også kunnet søke doktorens råd på e-post og sms fra våre midlertidige baser i Amman og Beijing. Nå er vi flyttet tilbake til Oslo, og vi har så langt ikke fått en ny fastlege med samme kyndighet, hjelpsomhet - og sans for humor!

Fantastisk flink fastlege

Lege: Peter Edison Skrevet

Lytter, forklarer og virkelig hører på deg når du kommer inn. Tar deg på alvor og virkelig gjør en grundig jobb når det trengs. Utrolig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Kan oppleve litt ventetid men ikke annet enn hva man må forvente på et legekontor.

Svært dårlig - Bytter nå

Lege: Holger Dahl Skrevet

Denne fastlege har ikke akutt-timer.

Han ringer heller ikke tilbake pasientene.

Forsinkede timer. Går rundt og heller bruker tiden på å tulle med personalet foran øynene på pasientene som sitter og venter.
Tar også for mye betalt: Mens andre lege ikke tar betalt for henvisninger, denne tar 100 for å skrive en henvisning han skriver i timen ( timen han også tar seg betalt for ). Dersom en fastlege skal skrive en slik henvisning utenfor timen skal fastlegen ta 59,- for dette ifølge HELFO.
Innsetting av injeksjoner tar andre gratis. Noen tar 50,. Denne vil ta 100,- for dette.

Mitt råd: Unngå denne fastlegen.