Centrum Fastlegegruppe AS

Tlf: 22 41 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Svært dårlig - Bytter nå

Lege: Holger Dahl Skrevet

Denne fastlege har ikke akutt-timer.

Han ringer heller ikke tilbake pasientene.

Forsinkede timer. Går rundt og heller bruker tiden på å tulle med personalet foran øynene på pasientene som sitter og venter.
Tar også for mye betalt: Mens andre lege ikke tar betalt for henvisninger, denne tar 100 for å skrive en henvisning han skriver i timen ( timen han også tar seg betalt for ). Dersom en fastlege skal skrive en slik henvisning utenfor timen skal fastlegen ta 59,- for dette ifølge HELFO.
Innsetting av injeksjoner tar andre gratis. Noen tar 50,. Denne vil ta 100,- for dette.

Mitt råd: Unngå denne fastlegen.

M E R E N N F O R N Ø Y D

Lege: Holger Dahl Skrevet

Som en middelaldrende kvinne er det jammen godt å komme til en lege som er interessert! Jeg føler virkelig at han lytter og ser meg - det kjennes trygt og godt og jeg stoler på hans vurderinger. Han svarer kjapt på meldinger via pasientsky, alltid hyggelig og imøtekommende. Tilgjengelig for timer er han også. Anbefales!

Byttet fastlege

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg tok kontakt med fastlegen etter å ha opplevd smerter i magen etter inntak av mat. Første ledige time var om ca. 3 uker. Etter 3 uker med smerter kom jeg endelig inn. Det ble tatt en del prøver, og vi ble enige om at han skulle kontakte meg når svarene på prøvene forelå. Etter en uke (med smerter) tok jeg kontakt for å høre om resultatene. Jeg kom selvsagt ikke i kontakt med legen, så jeg ba om å bli ring opp igjen. Dette skjedde aldri, og jeg tok kontakt igjen. Denne gang fikk jeg beskjed om å bestille ny time. Neste ledige var først om 3 uker. 3 nye uker med smerter gikk, og jeg kom endelig inn igjen. Jeg gjorde det da klinkende klart at jeg var meget misfornøyd med behandlingen jeg hadde fått - vi hadde tross alt en avtale om at han skulle ta kontakt med meg. Jeg fikk noen medisiner som jeg skulle prøve noen dager, og beskjed om å ringe hvis de ikke hjalp. Etter 5 dager tok jeg igjen kontakt for å fortelle at medisinene ikke hadde noen virkning. Da ble jeg tilbudt en ny time hos legen - første ledige var om 3 uker. Da byttet jeg fastlege.

Rolig og snill

Lege: Sveinung Eide Skrevet

En lege som lyttet og hjalp meg i en tøff situasjon. Han var tolmodig, sa fornuftige ting og jeg følte han trodde på meg.

En lyttende lege

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Doktor Bodahl er noe så sjeldent som en lege som fester øynene på pasienten, ikke dataskjermen.
Hun er lyttende, problemløsende og inngir stor tillitt.
Har også erfaring med andre leger i Centrum legegruppe, gjennomgående dyktige alle sammen.