Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Den beste fastlegen

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Jeg fikk Tina som fastlege i 2010 da jeg var midt inne i en svært vanskelig periode. Hun er utrolig empatisk og imøtekommende, har et genuint ønske om å hjelpe. Hun henviser til flinke spesialister og er også åpen for å høre mine tanker eller oppdagelser om evt behandlingsalternativer. Jeg har en lang sykdomshistorie og har møtt mye arroganse opp igjennom, men Tina har alltid et åpent sinn.

Jeg har mange ganger sittet på hennes kontor i langt over min tilmålte tid, og hun har aldri virket stresset eller fått meg til å føle meg til byrde. Nå er jeg heldigvis mye friskere og trenger ikke gå så ofte til legen, men når jeg må sitte og vente lenge på legekontoret siden hun ofte går over tiden, gjør jeg det med et lett hjerte, for jeg vet at hun bruker tid på de pasientene som trenger det!

Hun er en svært tilgjengelig lege utenfor timene, noe som gjør alt mye lettere med hensyn til resepter og annet. Tina er rett og slett verdens beste fastlege og jeg håper jeg aldri trenger å bytte!

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har hatt Peter som fastlege i mange år nå. Han er en hyggelig fyr, god til å forklare ting og har følgt meg nøye opp. Jeg har vært til ham med alt fra astma til hjerneslag, og han er grundig og til å stole på. Jeg kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege!

Fornøyd

Lege: Peter Edison Skrevet

Får alltid gode forklaringer og god oppfølging. Han er en hyggelig "people person". Virker som om han holder seg faglig oppdatert. Anbefales som fastlege.

En kjempekar

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger har vært vår families fastlege i maaaange år. Vi er fire barn i alle aldre og oss voksne. Han tar seg tid, strekker seg så langt han kan, er oppdatert på forskning og gir gjerne råd og tips om generell helse og livsstil. Holger har blitt viktig for oss i familien, og vi føler oss så privilegerte som har funnet frem til ham. Enten det er alvorlig sykdom (som vi dessverre også har blitt rammet av), eller bagatellmessige bekymringer fra de yngste, blir de møtt med samme respekt og vennlighet. Tusen takk, Holger!

Veldig flink og empatisk lege

Lege: Peter Edison Skrevet

Peter har vært fastlegen min i flere år nå. I begynnelsen var jeg noe skeptisk ettersom vi ikke kjente hverandre og fastlegen før han var meget god. Med tiden har Peter vist seg å være en kunnskapsrik lege med stor grad av empati. Til tross for begrenset tid under timene (det har nok med strukturelle saker å gjøre?) er Peter godt kjent med meg som pasient og viser at han bryr seg. Han tør å være personlig og er veldig direkte med tilbakemelding. Takk for oppfølging Peter! :)