Centrum Fastlegegruppe AS

Tlf: 22 41 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Rolig og snill

Lege: Sveinung Eide Skrevet

En lege som lyttet og hjalp meg i en tøff situasjon. Han var tolmodig, sa fornuftige ting og jeg følte han trodde på meg.

En lyttende lege

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Doktor Bodahl er noe så sjeldent som en lege som fester øynene på pasienten, ikke dataskjermen.
Hun er lyttende, problemløsende og inngir stor tillitt.
Har også erfaring med andre leger i Centrum legegruppe, gjennomgående dyktige alle sammen.

Beste fastlegen

Lege: Peter Edison Skrevet

Peter er beste fastlegen jeg har hatt. Har stor tiltro til kompetansen, alltid presis, tillitvekkende, forklarende og grundig.

Hyggelig fastlege kontor.

Norges beste fastlege

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Tina er fastlege i særklasse. En av grunnene til dette er at hun er et fantastisk menneske som ser deg, viser interesse og er genuint interessert i hvordan du har det. Hun er faglig god og støtter det hele opp med livsvisdom og empati. Det å gå til legen kan være sensitivt og man er i en sårbar situasjon. Tina løfter deg opp fremfor å dra deg ned med arrogansen som enkelte andre fastleger jeg har vært hos har gjort. Hun har vært god støtte i en veldig vanskelig tid og har vært et trygt holdepunkt i oppfølgingen av min sykdom. Jeg håper jeg kan ha Tina som fastlege for alltid. Hun er ofte sen, men det gjør ingenting når du vet det er fordi hun setter av tid og ser pasientene sine. Bøyer meg for Tina!

Konge lege

Lege: Holger Dahl Skrevet

Bedre lege finnes ikke. Alle i vår familie har ham som fastlege, og han stiller opp som han skulle være en egen legevakt med døgnservice. Alle blir vennlig behandlet, han er oppdatert, vennlig, morsom og tar ansvar langt utover sin oppgave som fastlege. Jeg kan ikke få ham anbefalt høyt nok, og håper jeg dør før ham, slik at jeg kan ha ham til jeg ligger og kikker i taket!

Helt medium

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Sveinung er rolig, og flink. Det er jeg sikker på. Men viser ikke mer interesse enn nødvendig. Han er legen du føler du må ha et klart problem for å gå til. Er sjeldent syk. De få gangene jeg er der, sitter han nesten og venter på om det er noe mer som er galt.... Siden det jeg sier "ikke virker å være nok". Har jeg en plage så har jeg en plage. Da må man fikse det. Men han er flink til å sende videre til spesialist.

Empatisk og faglig sterk lege

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Tina er en utrolig hyggelig, grundig og dyktig lege. Hun er lyttende og blid, og hun virker oppriktig interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og profesjonell måte.

Tar seg tid, og hører etter.

Lege: Peter Edison Skrevet

Er vanligvis ikke en som skriver anmeldelser, men denne legen fortjener noen gode ord. Jeg har vært hos Edison i flere år nå, og har vært veldig fornøyd. Han er dyktig, tar seg tid, og hører på hva jeg har å si uten å avbryte (noe andre leger jeg har møtt ikke er så flinke til). Han har også humor, og orden i sakene.
Jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting til en annen by, men hadde aldri byttet om jeg ikke måtte.

Veldig Fornøyd

Lege: Holger Dahl Skrevet

Viser ansvar og profesjonalitet for min helse.

Ville lage et genkart over mulige trusler for min helse osv

Meget fornøyd

Lege: Olaf Hesle Skrevet

jeg er veldig fornøyd med legen.
Blir tatt godt vare på og dialog med legen er meget bra. Har hatt han som lege i over 20 år.

Lyttende og empatisk

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Tina har alt en dyktig fastlege bør ha og ser helheten.
Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Ikke redd for å henvise til spesialister eller undersøkelser når det behøves. Hun er åpenbart veldig populær. Det medfører ofte at det kan være lang ventetid for å få time.

Tina is a very human doctor

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Tina has been my primary doctor since 2011. What I appreciate the most about Tina is that she never seems stressed or short on time, listens carefully, asks relevant questions and takes the time and care to discuss every issue thoroughly. Tina's English is excellent, which is a big plus for those that don't want to be misunderstood about their health issues when trying to explain them in Norwegian.

Trygg og empatisk

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har bare positive ting å si om Peter som fastlege. Han er lyttende, empatisk og trygg, men også effektiv og løsningsorientert. Han er ikke en lege som pøser på med medisiner, noe jeg synes er bra. Har hatt andre leger som har skrevet ut vanedannende piller i "hytt og pine".

Jeg har slitt en del med angst og depresjon, og jeg opplever ham som veldig forståelsesfull og støttende på det. Han spør gode spørsmål, og jeg føler at han er opptatt av at vi sammen skal komme fram til hva som er god hjelp for meg. Han tilbudte for eksempel å ha møte på legekontoret sammen med NAV, noe jeg opplevde som en stor hjelp i en tøff periode.

Er forøvrig godt fornøyd med Centrum fastlegegruppe, har hatt fastlege der i ca 10 år til sammen. Dersom min fastlege ikke er tilgjengelig og det haster, får jeg alltid time hos en av de andre legene ved senteret, gjerne samme dag.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt !

Lege: Olaf Hesle Skrevet

Olaf er en meget flink og forståelsesfull lege !
Enkel å få tak i og svarer gjerne opp via sms eller pasientsky.

Er desverre alltid forsinket men dette har også noe med at han tar inn flere pasienter enn han burde å gjøre.
Kunne aldri tenkt meg å ha bytta lege !

En lyttende lege som bryr seg

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Christina er en imøtekommende, vennlig og lyttende lege som tar pasienten på alvor. Selv om det ofte er forsinkelser er det verdt det, for det er sjelden jeg har blitt møtt på en så god måte av en lege før. Det oppleves som at hun oppriktig bryr seg og lever seg inn i situasjonen jeg er i.

Jeg syns faktisk at sekretærene på legekontoret har blitt mye bedre det siste året. Og selv om det skal litt til før de trekker på smilebåndet, er de mer imøtekommende enn før. Og de svarer saklig og fint på telefonen når jeg ringer.

Fantastisk.

Lege: Holger Dahl Skrevet

Tar deg og din helse på alvor. Faglig dyktig. Overraskende godt utstyrt lege kontor og ellers god kompetanse på helsepersonell.

Uersattelig

Har hatt Holger Dahl som fast lege helt fra 1998, m.a.o . før
fastlegeordningen så dagens lys. Kunne aldri tenke meg å benytte
noen andre. Holger er en lege med dyktig fagkunnskap og alltid med et oppmuntrede ord, alltid blid og hjelpsom. Alltid god tid under
konsultasjonene.
Beste legen i byen og Oslos hyggeligste legegruppe, da kan man
vel ikke en bedre service og medisinsk bistand.

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Bodahl er ei fantastisk lege. Hun er alltid forsinket, for når du er inne hos henne har hun alltid tid til å lytte.

Første gang jeg var hos henne var hun ganske ny i gamet, men jeg fikk med en gang tillit til henne, for hun gjorde det jeg ofte savner hos leger; hun sa at akkurat dette kunne hun ikke så mye om så hun skulle sjekke opp og ringe meg opp igjen når hun viste hvor hun best kunne henvise meg. Og dagen etter ringte hun meg opp og forklarte alt jeg trengte og vite, og henviste meg til riktig sted.

Bodahl er nå mange års erfaringer rikere. Men hun har aldri mistet evnen til å henvise videre når det trengs. Hun er fantastisk til å lytte, og veldig omgjengelig. Og hun vet når hun skal henvise hvor. Og er det behov for det så løfter hun likegodt opp telefonrøret og ringer rett til den aktuele legen..

Desverre har hun vært borte mye i det siste og selv når hun er tilstede kan det være lange ventetider. Men sånn er det vel med gode leger ...

På den positive siden er det alltid lett å få time hos andre på Centrum fastlegegruppe. Så skal du bare ha en rask sykmelding eller noe får du lett time på dagen hos den som har "akuttvakt".

Nei,vet du hva

Lege: Peter Edison Skrevet

Våren 2016 var jeg plaget av smerter i venstre side av brystet. Jeg er 64 år og er og har vært i full jobb i 43 år. Valgte da Edison som min fastlege siden den jeg hadde har gått av med pensjon. Flere av de jeg kjenner mente da at denne centrum .fastlegegruppen var ok og han var den eneste som var ledig for å ta flere pasienter.
Jeg gikk da til han og ville ha en undersøkelse av smerter i brystet, en undersøkelse av skjoldbrukskjertelen som jeg fikk operert halvparten av for en del år siden. Jeg kjente på det tidspunktet noe ubehag og siden legen som operert dette tidligere hadde sagt at jeg burde undersøke dette da det godt kan være at jeg måtte fjerne hele kjertelen etter noen år hvis den sluttet å produsere hormoner. Tilstanden blir også kalt struma. I tillegg hadde jeg en arvelig deformasjon av ringfingeren på venstre hånd. Deformasjonen virker på den måten at det legges talg på senene og fingeren bøyes. I mitt tilfelle 90 grader innover. Edison sendte meg til kardiologen som var en god ting. Der fant vi ut at det ikke var noe galt med hjertet , men at problemet var i en muskel i brystet. Han sendte meg også til ultralyd. Der ble jeg undersøkt og damen sa at hun skulle gi beskjed til Edison at det kan være lurt å se litt nøyere på min kjertel. Ring fingeren som plager min hele venstre arm fikk jeg beskjed av Edison "dette får du ordne opp i selv" ?????. Jeg fikk heller ingen tilbakemeldinger angående undersøkelser. Ringfingeren og venstre armen sliter jeg med enda.

Oslo beste legen

Lege: Holger Dahl Skrevet

jeg har han mange år som fastlegen min veldig flink lege han tar helse på nøye han gjore god jobb Men akkurat nå jeg vil ha en god kvinnelig fastlege derfor jeg har lyst å bytte men jeg seter en stor pris på holger og jeg holder han også som min flinkeste legen