Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Fantastisk og best i dette landet!

Lege: Holger Dahl Skrevet

Har hatt Holger som lege i 20 år. Aldri hatt en dårlig opplevelse. Blir fulgt opp for hver minste ting. Tar seg god tid og gir seg ikke før svarene er på plass. Ble alvorlig syk i utlandet og til og med da holdt han kontakt og fulgte opp. Ringer alltid tilbake når han skal. Jeg føler at han tar meg som pasient på alvor og lytter godt. Føler meg trygg og ivaretatt hos han.

Kjipeste legen jeg har vært borte i!

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Han er heldigvis ikke min fastlege, da hadde jeg byttet for lenge siden.
Har vært pasient på dette legekontoret i flere år. Hver gang jeg har måttet gå til Sveinung har det vært en svært ubehagelig opplevelse. Virker ikke som han tror på noe av det du sier, han er er på ingen måte i interessert i å hjelpe deg, og han får meg til å føle meg som dum og til bry.
Har bare hatt fine opplevelser med de andre legene på kontoret.
Jeg sitter alltid med småpanikk for å få tildelt time hos Sveinung hvis jeg trenger time på dagen.
Føler dette er en rettferdig vurdering ettersom dette er erfaringen med legen over flere år.
Styr unna!

Veldig fornøyd med Bodahl

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Dr. Bodahl er lyttende og til stede under timene, hun er hyggelig og med stor tillit til meg som pasient. Jeg føler hun tar meg og mine mange plager på stort alvor. Hun har også vært lett å få tak i for kommunikasjon også utenfor ordinær time (PasienSky).
Eneste minuset er lang ventetid på time. Men det er vel på grunn av at hun er så "populær".
Jeg føler meg veldig ivaretatt av henne.

Ser at legesekretærene får mye pes her inne. Jeg synes de er hyggelige og effektive, har ingenting gærent å si om dem. Alt i alt godt fornøyd med hele Centrum Fastlegegruppe, har måttet prøve nye leger der når Bodahl har vært i permisjon, og har ingenting å utsette på noen av legene.

Kunnskapsrik og god med mennesker

Lege: Holger Dahl Skrevet

Fantastisk lege. Kunnskapsrik, klok, rolig og dyktig i faget sitt. Tar meg alltid på alvor.Meget god med mennesker, skaper tillit.

Hyggelig

Lege: Inger Christina Bergstrøm Bodahl Skrevet

Ho er hyggelig og blid. Men er av og til lenge å vente på å komme inn. Å veldig vanskelig å få tak i enten via pazientsky eller om man legger igjen beskjed.
Litt lang kø for å få time. Ho var mye mer grundig i starten. Men nå så føler jeg at det blir snudd til at det er psykisk betinget det meste. Men ho er blid og hyggelig og litt stressa