Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Bygdøy alle 23 0262 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Arrogant

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Svært dårlig inntrykk Jeg opplevde han som arrogant, lite interessert og ikke god på kommunikasjon. Hørt om samvalg? Ikke en lege jeg ønsker å gå til.

Norges beste fastlege

Lege: Holger Dahl Skrevet

Holger er helt suveren. Kompetent, presis, effektiv og service minded. Ikke masse unødvendig snikk snakk, men sier akkurat det man trenger å vite for å bli kjapt ekspedert. Har vært min fastlege i snart ti år, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge Holger er aktiv som lege. Anbefales på det varmeste.

FANTASTISK

Lege: Olaf Hesle Skrevet

FOR EN OPPLEVELSE! Maken til forståelsesfull, hyggelig, respektfull og koselig lege.
Dette er en person som kommuniserer med DEG fremfor med PCen. Han tar seg god tid slik at du føler deg trygg.
Beste opplevelsen jeg noensinne har hatt med et legebesøk!

Håper han blir i jobben sin lenge. Anbefaler på det varmeste.

Hilsen ny pasient som aldri vil bytte fastlege.

Den Beste Lege for den som er syk!!!

Lege: Peter Edison Skrevet

Har hatt Peter i lengre tid også som vikar for forrige fastlege, Har er en meget flink lege.
Har følger opp og faktisk husker deg og dine problemer så det er enkelt å følge tråden fra forrige besøk.
Svært løsnings orientert og gir god informasjon og forteller deg ærlig om hva som skjer og forteller gjerne om sin mening noe som gjør at en får et oppriktig forhold som pasient og lege.
Har vært igjennom flere svært tunge og lange situasjoner med Peter både fysiske og psykiske og er sterkt å anbefale.

Effektiv, sympatisk og profesjonell

Lege: Olaf Hesle Skrevet

Var innom med flere helseproblemer og legen klarte raskt å luke ut det viktigste i kjernen av disse uten å la meg prate for lenge. Jeg synes han var veldig proff og effektiv, og definitivt den beste fastlegen jeg har hatt. Samtidig følte jeg genuin empati rundt saken, noe som er viktig når man føler seg sliten av sykdom.

Veldig fint å kunne sjekke inn hos legen via app og be om påfyll av resepter o.l. også. Vil anbefale legekontoret Centrum Fastlegegruppe i sin helhet.