Centrum Fastlegegruppe AS

Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ...
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo

Siste vurderinger av Centrum Fastlegegruppe AS

Saklig

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Rasjonell, høflig og lavmælt type som lytter og stiller nok spørsmål. Han må ikke overbevises om at du er syk om du har noe. Gav meg ikke sykemelding når jeg ba om det men hadde forståelse for situasjonen min og jeg følte løsningen han la frem var fornuftig. Henviser videre uten kverulering og gjerne bredt til flere typer spesialister med en gang. Noen som ikke tåler å høre at de må ta seg sammen vil nok ikke like denne legen for jeg har en følelse av at han vil være ærlig og saklig.
Jeg kan forstå at noen ikke liker Sveinung. Dialogen kan låse seg men har alltid opplevd at etter noen spørsmål så løsner det siden han er service-innstilt.

Rasjonell og rolig

Lege: Sveinung Eide Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor han har fått så miksa tilbakemeldinger her, men han fremstår for meg som veldig ærlig og det er kanskje vanskelig for noen å svelge? Jeg opplever Sveinung som en dyktig lege som er rolig og forståelsesfull. Han lytter til det jeg har å si, tror på meg og fikser ting kjapt. Får meg til å tenke rasjonelt når jeg er irrasjonell. Det er lett å få time og jeg har så langt ikke opplevd forsinkelser.

Den beste fastlegen

Lege: Tina Jakobsson Skrevet

Jeg fikk Tina som fastlege i 2010 da jeg var midt inne i en svært vanskelig periode. Hun er utrolig empatisk og imøtekommende, har et genuint ønske om å hjelpe. Hun henviser til flinke spesialister og er også åpen for å høre mine tanker eller oppdagelser om evt behandlingsalternativer. Jeg har en lang sykdomshistorie og har møtt mye arroganse opp igjennom, men Tina har alltid et åpent sinn.

Jeg har mange ganger sittet på hennes kontor i langt over min tilmålte tid, og hun har aldri virket stresset eller fått meg til å føle meg til byrde. Nå er jeg heldigvis mye friskere og trenger ikke gå så ofte til legen, men når jeg må sitte og vente lenge på legekontoret siden hun ofte går over tiden, gjør jeg det med et lett hjerte, for jeg vet at hun bruker tid på de pasientene som trenger det!

Hun er en svært tilgjengelig lege utenfor timene, noe som gjør alt mye lettere med hensyn til resepter og annet. Tina er rett og slett verdens beste fastlege og jeg håper jeg aldri trenger å bytte!

Lege: Peter Edison Skrevet

Jeg har hatt Peter som fastlege i mange år nå. Han er en hyggelig fyr, god til å forklare ting og har følgt meg nøye opp. Jeg har vært til ham med alt fra astma til hjerneslag, og han er grundig og til å stole på. Jeg kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege!

Fornøyd

Lege: Peter Edison Skrevet

Får alltid gode forklaringer og god oppfølging. Han er en hyggelig "people person". Virker som om han holder seg faglig oppdatert. Anbefales som fastlege.