Stein Anders Solgård

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Konsis, effektiv lege

Jeg har gått til Stein Anders i snart to år etter å ha flyttet til Oslo.

Etter å ha hatt fastlege i hjemby, studentby og nå i Oslo må jeg si at jeg er imponert over responstid og tilgjengelighet utvist av både legesenter og fastlege.

Stein Anders er en straight shooter og en dyktig lege i mine øyne. Alltid på tid, du får det du trenger og han vet hva han ikke kan gjøre noe med selv.

Hvis du har behov for en lege som utviser empati og varme utover det forventede, så kan det hende at du vil oppleve Stein Anders som litt vel "to the point", men for meg og de aller fleste tror jeg hans fremtoning og effektivitet oppleves som betryggende og positiv. Misforstå meg rett: Jeg har selv diskutert og fått vurdert hjelp til psykisk helse med Stein Anders og opplevd dette positivt.

En god fastlege

Jeg har hatt Stein Anders i snart 12 år?? En flott lege som ser deg, prøver å hjelpe deg så godt han kan, har alltid svart meg hvis jeg har sendt en meld eller jeg trenger å snakke med han. Han finner alltid tid:) litt humor er det også på disse legebesøkene, som også er litt godt i blandt. Veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått, selvom det er jobben hans, så har han vært til veldig god hjelp. Føler meg trygg! Så anbefaler varmt han her!! (Navn fjernet av moderator)

Grundig og lyttende

Har hatt Stein Anders som fastlege siden 2012 og har aldri hatt noe som helst å utsette på ha. Han tar deg alvorlig og følger opp når det er påkrevet. Grundig og faglig dyktig.

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Stein Anders Solgård er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Legesenteret har en online løsning og han svarer veldig raskt der, og jeg blir alltid tatt på alvor. Selv om det er travelt på legekontoret, blir jeg alltid hørt og tatt på alvor. Jeg anbefaler han til alle vennene mine, men jeg tror han har lang venteliste nå.

Dyktig, hyggelig, hjelpsom og uhyre effektiv!

Svært fornøyd med denna karen som fastlege. Man får time kjapt og han går rett på sak. Han lytter godt til pasientene og følger opp, og han er så effektiv at du får mye ut av de tilmålte minuttene hos han.