Stein Anders Solgård

Torshovdalen Legesenter DA

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter DA Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Stein Anders Solgård er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Legesenteret har en online løsning og han svarer veldig raskt der, og jeg blir alltid tatt på alvor. Selv om det er travelt på legekontoret, blir jeg alltid hørt og tatt på alvor. Jeg anbefaler han til alle vennene mine, men jeg tror han har lang venteliste nå.

Dyktig, hyggelig, hjelpsom og uhyre effektiv!

Svært fornøyd med denna karen som fastlege. Man får time kjapt og han går rett på sak. Han lytter godt til pasientene og følger opp, og han er så effektiv at du får mye ut av de tilmålte minuttene hos han.

Flink, punktlig, hyggelig, omsorgsfull

Veldig fornøyd med dr. Solgård. Jeg får time raskt når jeg trenger det, jeg opplever at han hører på det jeg har å si og at jeg får den hjelpen jeg trenger. Også et stort pluss for meg at han har glimt i øyet og er en likanes fyr.

Hyggelig og kunnskapsrik

Han spør alltid «er det noe mer jeg kan hjelpe deg med» før timen er ferdig, så du er sikker på å få tatt opp alt som er relevant.

Hilser alltid og er veldig vennlig.

Henviser til spesialist ved behov.

Hyggelig og kunnskapsrik

Utrolig flott fastlege! Pleier sjeldent å skrive anmeldelser, men Dr. Solgård fortjener virkelig en tilbakemelding om at han gjør en flott jobb. Punktlig, kunnskapsrik og ikke minst er han god å prate med. Som pasient føler man seg godt i varetatt og fulgt opp. En bedre fastlege skal man lete lenge etter.