Stein Anders Solgård

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Punktlig og effektiv

Har gått til Dr. Solgård i flere år nå, og er veldig fornøyd!

Han er den mest punktlige fastlegen jeg noensinne har hatt, tror aldri jeg har opplevd at han har vært forsinket.
For noen kan han kanskje oppleves som litt "hastig", men jeg oppfatter han som effektiv og kunnskapsrik. Han har fulgt godt opp når det har vært behov for det, og jeg er veldig fornøyd med han som fastlege!

Grundig og kunnskapsrik

Har hatt han som fastlege over flere år, siden han kom til Torshov. Opplever han som en bedre og bedre lege etter som tida går. Kan skyldes etterutdanning, erfaring og bedre kjennskap til pasienten (meg).
Har tatt tak i symptomer/sykdommer som to tidligere fastleger har oversett..
Synes han lytter til pasienten på den måten at han både forklarer og diskuterer.
Kan virke hastig, men jeg tolker dette som effektivitet og at han er sikker i jobben. Kaster ikke bort pasientens tid, er alltid presis!

Beste fastlegen jeg har hatt

Enkelt å få time og en lege som virkelig er effektiv i sitt arbeid. Alltid punktlig når det kommer til timen, og lytter til pasientens behov. Helt klart den bedte fastlegen jeg har hatt.

Salmana Rønning vikar for Stein Anders Solgård

Jeg har ikke møtt Dr. Solgård då han har hatt permisjon. Men har vart hos hans flinke vikar Dr. Rønning.
Dr Rønning er ung lege som viser stor forståelse for dine problemer og tar deg på alvor. Hun følger opp prøvesvarene og forklarer på en forståelig måte. Hun jobber raskt og derfor er det heller ikke lang ventetid for å få time. Dr Rønning anbefales ! Synd at hun nå har sluttet.

VERDENS BESTE LEGE!

Dr Eriksen er den beste legen en kan ha. Hos Eriksen opplever jeg at han hører på meg, og tar meg og sykdommen min på alvor. Ved tegn på noe akutt, eller uvanlig sender han meg direkte til sykehuset for å få sjekket det opp istedenfor å vente lenge på sykehustime. Han er meget profosjonell, og hyggelig. Trodde det skulle være vanskelig å finne en ny fastlege etter at min gamle pensjonerte seg, men jeg tok feil. Eriksen er rå flink.

Hans nye vikar er ikke like god, og gleder meg til Eriksen er tilbake.