Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Nordstrand Legesenter

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nordstrand Legesenter
Nordstrandveien 62 1164 Oslo
Ingrid Heinesen Esholdt Thorn er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Rask og effektiv

Hun er sjeldent forsinket, hjelper oss alltid hvis vi har akutte behov og putter oss inne i mellom. Hyggelig, flink og real. Kan anbefales til de som vil ha en flink og pålitelig fastlege.

Ikke fornøyd

Har vært min fastlege i nesten 10 år, er veldig misfornøyd med henne som lege. Føler at hun ikke brydde seg om min helse i det hele tatt og var veldig lite imøtekommende. Jeg hadde veldig lenge lyst til å bytte legen men fikk ikke lov av foreldre, deretter prøvde jeg å unngå så mye som mulig å dra til fastlegen selv om jeg virkelig var syk, fordi jeg følte at jeg uansett kommer ikke til å få noe særlig hjelp av legen min. Jeg følte at jeg ofte måtte vente lenge selv om jeg hadde bestilt legetime, som i seg selv tok langt ventetid, og når det endelig var min tur følte jeg at legen ikke tokk nokk undersøkelser og tester og ville helst bare bli kvitt av meg. Hun gadd ofte ikke engang å holde øyekontakt.

Dyktig, trygg og effektiv

Min fastlege i mer enn 10 år. Kan oppsummeres som pålitelig, profesjonell og seriøs med svært lav feilprosent. Ikke noe slurv eller slendrian her!

Anbefales👍🏼

Hyggelig og effektiv lege med gode fagkunnskaper. Hun kjenner sine begrensninger og henviser ved behov til spesialister. Jeg har brukt henne i mange år og hun kan trygt anbefales

En Vinner!

Hun kjemper for sine pasienters helse, der andre leger ville stoppet. Hun er meget ryddig, pålitelig og tar sine pasienter svært seriøst. Hun føler særdeles nøye med i utviklingen for å kunne yte det beste for sine pasienter og innehar en svært høy kompetanse innen faget.