Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Ingrid Heinesen Esholdt Thorn er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Savner bedre kommunikasjon

Jeg har hatt Ingrid Esholdt som fastlege i mange år. De første årene opplevde jeg henne som vennlig og imøtekommende, men de siste par årene synes jeg dette har endret seg. Nå opplever jeg henne som travel og mindre hjelpsom. Faglig sett har jeg ikke noe å utsette på henne. Hun gjør det hun må, henviser der det er nødvendig, men virker lite interessert i meg som pasient. Fordi jeg føler behov for en lege som jeg kan kommunisere bedre med, vurderer jeg nå å bytte, men det er ikke så lett, det heller.

Ikke interessert i å hjelpe

Jeg slet med angst og var desperat etter å få slutt på angstanfallene, det resulterte med at jeg fikk henvisning til psykolog og en liste med 3 A4-ark over alle psykologer/psykiatere i Oslo og omegn der jeg fikk beskjed om å ringe rundt å høre om noen ville ta meg inn. Langt ut i ringerunde fikk jeg beskjed om at dette var helt feil fremgangsmåte da psykologer sjeldent besvarte telefonen. Jeg synes ikke hun tok meg på alvor og var bare interessert i å sende problemet videre.

Gjør det som kreves, ikke mer

Dr. Esholdt kan fremstå som lite interessert i deg som person og noe kjølig i fremtoningen. Hun lytter til hva en har å si, og gjør det som kreves (noe som naturlignok er bra), men oppleves å henvise for lett til spesialist. Man er ikke inne lengre enn max.(!)10 minutter, uavhengig av årsak.
Har henne som fastlege til mine barn, og hun tar seg dessverre ikke tid til å hilse på dem, få blikkontakt eller annerkjenne dem som egne individer.
Sæter legekontor vil jeg anbefale, da de nok har ryddet opp i de praktiske utfordringene som var tilstede i 2012+.

Beste fastlegen jeg har hatt på mange år

Har vært pasient hos Ingrid i mange år (siden 2003). Alltid lyttende og tar deg på alvor når du kommer med dine problemer som pasient.

Anbefales på det sterkeste :) Har alltid opplevd henne som imøtekommende, vennlig, og hyggelig :)

Grei og effektiv

Vennlig og rett på sak. Henviser videre når det er påkrevd. Esholdt fjerner også små føflekker og er dyktig på det.