Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Nordstrandveien 62 1164 Oslo
Ingrid Heinesen Esholdt Thorn er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Heinesen Esholdt Thorn

Suveren!

Jeg har hatt Ingrid Esholdt som lege hele mitt liv. Hele min familie har også vært hennes pasienter. Den beste legen som finnes. Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk men også klar i talen om det trengs.

Misfornøyd og skuffet

Fornøyd med legesenteret, men denne fastlegen har gang på gang gitt inntrykk av å være lite hjelpsom, lite omsorgsfull, gir generelt dårlig kunde/pasient service, lite empati og dårlige/mangelfulle anbefalinger og råd. Jeg byttet tilslutt lege.

Overlegen og uempatisk

Vært hos denne legen én gang, aldri igjen. Aldri opplevd en så uempatisk og lite behjelpelig lege. Hvor er yrkesstoltheten?

Ikke fornøyd

Har vært min fastlege i nesten 10 år, er veldig misfornøyd med henne som lege. Føler at hun ikke brydde seg om min helse i det hele tatt og var veldig lite imøtekommende. Jeg hadde veldig lenge lyst til å bytte legen men fikk ikke lov av foreldre, deretter prøvde jeg å unngå så mye som mulig å dra til fastlegen selv om jeg virkelig var syk, fordi jeg følte at jeg uansett kommer ikke til å få noe særlig hjelp av legen min. Jeg følte at jeg ofte måtte vente lenge selv om jeg hadde bestilt legetime, som i seg selv tok langt ventetid, og når det endelig var min tur følte jeg at legen ikke tokk nokk undersøkelser og tester og ville helst bare bli kvitt av meg. Hun gadd ofte ikke engang å holde øyekontakt.

Dyktig, trygg og effektiv

Min fastlege i mer enn 10 år. Kan oppsummeres som pålitelig, profesjonell og seriøs med svært lav feilprosent. Ikke noe slurv eller slendrian her!