Ingrid Heinesen Thorn

Autorisasjon (1994)

Ingrid Heinesen Thorn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Heinesen Thorn

Trygg

Opplever henne som lun og trygg. God kunnskap og løsningsorientert.
Blir alltid møtt med ett smil.
Liker også at hun ser på meg under konsultasjonen og ikke bare ser i skjermen. Hun utviser en god trygghet og jeg kan absolutt anbefale henne

Trygg og omsorgsfull

Brukt denne fastlegen snart i 20 år og blir møtt med vennlighet og forståelse. Hun følger også godt opp.

Misfornøyd og skuffet

Fornøyd med legesenteret, men denne fastlegen har gang på gang gitt inntrykk av å være lite hjelpsom, lite omsorgsfull, gir generelt dårlig kunde/pasient service, lite empati og dårlige/mangelfulle anbefalinger og råd. Jeg byttet tilslutt lege.

Hei!
Anonym kritikk er det ikke så lett å forholde seg til. Når du velger å bruke tid på å gi kritikk så hadde jeg satt veldig pris på å få kritikken direkte til kontoret, slik at kritikken blir konstruktiv. 😊

Besvart av Ingrid Heinesen Thorn

Overlegen og uempatisk

Vært hos denne legen én gang, aldri igjen. Aldri opplevd en så uempatisk og lite behjelpelig lege. Hvor er yrkesstoltheten?

Ikke fornøyd

Har vært min fastlege i nesten 10 år, er veldig misfornøyd med henne som lege. Føler at hun ikke brydde seg om min helse i det hele tatt og var veldig lite imøtekommende. Jeg hadde veldig lenge lyst til å bytte legen men fikk ikke lov av foreldre, deretter prøvde jeg å unngå så mye som mulig å dra til fastlegen selv om jeg virkelig var syk, fordi jeg følte at jeg uansett kommer ikke til å få noe særlig hjelp av legen min. Jeg følte at jeg ofte måtte vente lenge selv om jeg hadde bestilt legetime, som i seg selv tok langt ventetid, og når det endelig var min tur følte jeg at legen ikke tokk nokk undersøkelser og tester og ville helst bare bli kvitt av meg. Hun gadd ofte ikke engang å holde øyekontakt.