Anders Faaberg

Autorisasjon (2006)

0 av 2000

Anders Faaberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Snill,men har ingen erfaring!

Går til han når jeg trenger resepter og henvisninger.Hadde kyssesyke for 18-20 år siden og trenger lengre sykmelding når jeg bli forkjølet.Jeg får bare 4-5 dager,men jeg trenger ca.14 dager.Han ble også sint på meg da jeg spurte han om han kjente til noen nye eller andre migrene tabletter.Går til min "gamle" lege når jeg virkelig trenger hjelp.

Min beste lege

Faaberg er en lege som har tatt meg på alvor uansett hva jeg har hatt problemer med, i alle år. Han er rolig og lyttende, og ikke minst veldig hjelpsom. Lillegrensen Legesenter har også en løsning hvor man kan bestille time online samt nødtelefon for hastetimer, som gjør det lett å få time. Med lange åpningstider på mandager er det også lett å få legetimen til å passe inn i en travel hverdag. Tommel opp!

Holde seg unna lege....

Jeg er spes.sykepleier og er vant til å jobbe med faglig dyktige, empatiske, rolige og gode leger. Anders oppfattes arrogant, nedlatende og lite empatisk. Lurer på hva som skjer om man virkelig er dødssyk. Jeg bytter fastlege med det samme nå. Har vært hos denne fastlegen 1gang. Men 1gang holder!

ikke fornøyd

Jeg ble ikke tatt på alvor, han hadde ikke tid eller var ikke interessert nok. Oppførte seg arrogant. Jeg byttet fastlege etter å ha vært der tre ganger.

Bagatelliserende

Faaberg er en dyktig og effektiv lege, men når en presenterer symptomer som virkelig er slitsomme i hverdagen virker det som han bagatelliserer det og liksom har svaret på hva det er før han har undersøkt. Dette virker nedlatende når en har brukt lang tid på å forberede seg til timen fordi symptomene virker å være kompliserte og ha behov for henvisning til spesialist.