Anders Faaberg

Lille Grensen Legesenter

2006

0 av 2000

Ingen på venteliste

Lille Grensen Legesenter Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 3 0159 Oslo
Anders Faaberg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Hyggelig,

Aldri opplevd at Dr. Faaberg er klar til avtalt tid, må gjerne vente alt fra 20 til 40 minutter.

Men verdt å bemerke jeg har opplevd han som hyggelig og at han tar seg tid til å lytte til hva du har å si. Tar seg også god tid til deg. Er kanskje derfor det også resulterer i mye venting.

Når det er mye trafikk og gjerne større forsinkelser, kan han virke å haste igjennom timen og er ikke nøye nok etter min mening.

Er ofte utilgjengelig, vikar (alltid samme) føler han er avvisende og putter ord i munnen på deg. Kjapp på å skrive resepter for diverse piller, isteden for å komme til bunn av problemet.

Alt i alt en god lege, men litt for utilgjengelig.

Beste fastlegen jeg har hatt

Anders er utrolig dyktig og tar pasienten sin på alvor, i tillegg til å være mild, snill og fin i væremåten. Føler meg alltid trygg hos Anders, og føler jeg kan spørre han om alt, og får den hjelpen jeg trenger. Anbefales!

En bra lege

Jeg har gått til Anders i flere år, og er svært fornøyd med han. Har gått til han med problemer som angst, rødming og vanlig GU sjekk, og jeg har ingenting vondt å melde. Det er kjapt å få time, og jeg føler meg godt ivaretatt hos han.

Effektiv og hyggelig.

Er godt fornøyd med Faaberg. Til alle som klager så utfordrer jeg dere til å finne fastleger som har veldig god tid. Et tips til de som er misfornøyde kan være å kommunisere direkte til legen hva dere mener han kan forbedre seg på. Har ikke opplevd at han er arrogant eller nedlatende og har inntrykk av av at han har kunnskap som fastleger flest. Jeg byttet til Dr Faaberg fordi den forrige fastlegen min var mye av det de misfornøyde her beskriver og er fornøyd med byttet!

Superbra

Har gått till Anders i flera år med allt. Psykiatri, knäproblem, ryggproblem, graviditet.
Han är supereffektiv och gör sitt jobb. Han är lyhörd och rak på sak, även öppen för att presentera att orsaken inte alltid är medicinsk och rekommendera alternativmedicin.

Får recept, henvisning och sykemelding vid behov.

Får alltid hjälp och svar på det jag undrar över.

Det är jättelätt att få tid och ännu bättre med appen!!!!

Kanske inte alla är trygga med att han är rak på sak. Men faller mig perfekt i smaken.