Anders Faaberg

Lille Grensen 3 0159 Oslo
Anders Faaberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Flink og effektiv lege

Et særdeles hyggelig og effektivt legebesøk. Hverken mer eller mindre, noe som passer bra inn i en travle hverdag.

Veldig fornøyd

Veldig førnøyd med Anders som har vært min fastlege i nesten 10 år nå. Anders er effektiv og prater ikke rundt grøten.Heller ikke vanskelig å ha med å gjøre hvis du trenger en resept eller 3. Jentene på forværelset er også hyggelig og yter bra service.

Arrogant fastlege

For meg fremstår Anders som arrogant, stresset, ignorant og bryr seg lite om meg som pasient. Har gått til han i noen år nå, og han får det alltid til å føles som at det er jeg som er dum, fordi jeg fortsatt sliter med samme lidelse i over ett år, at jeg overreagerer og er hypokonder.

Opplever ikke å bli trodd av han, at han tar meg og mine symptomer seriøst eller at han lytter til meg, og det synes jeg er veldig vondt for meg som pasient. Opplever null omsorg eller empati, det føles ut som han vil ha deg ut av kontoret så fort som overhodet mulig.

Anbefaler ingen å velge han som fastlege, jeg har i allefall byttet!

Krittikverdiglege

Jeg har vært hos Anders Faaberg ved 3 anledninger, alle sammen da min fastlege på samme legekontor har enten vært opptatt eller bortreist.

Førsteinntrykket av ham var bra, smilende og imøtekommende. Det tok dessverre kort tid før man avdekket at dette er en lege som dessverre ikke passer inn som fastlege. Han er stressende, ønsker ikke å lytte og virker generelt lite kompetent og oppdatert i hans yrke.

Hans dårlige kunnskaper viser seg stadig da han må lete opp svar i Google (!!).

Anders er rett og slett en dårlig lege og dessverre en skam for Lille Grensen Legesenter som generelt er kjent for god service, kompetanse og hyggelige sekretærer.

Aldri mer !

Jeg har hatt Faaberg som lege i flere år nå. Går så å si aldri til legen, men hver gang jeg har vært hos han, har det vært en dårlig opplevelse.

1. Han har veldig dårlig tid, virker stresset og virker heller ikke som han bryr seg så mye.

2. Jeg har hatt store ryggproblemer og når jeg kom til han, virket han ikke interessert. Han satt kun på pc'en sin og så ikke på ryggen min en gang. Ble nesten kastet ut etter kun 2 minutter og måtte betale nesten 300 kr.

4. Han er sur og uhøffelig.

5. Han er rett og slett en dårlig lege som jeg aldri skal gå til igjen!!