Anders Faaberg

0 av 2000

Anders Faaberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Anbefales ikke - dårlig samarbeid

Flere skriver om delte opplevelser og enveis kommunikasjon. Deler disse opplevelsene og dette er ikke legen å gå til om det er snakk om mer komplisert sykdomsbilde som krever mer tid enn en blodprøve. Har hatt legen som fastlege i flere år uten å være syk, men har de siste årene hatt sykdom utover normalen og hatt hyppige besøk for oppfølging. Vil faktisk gå så langt som å advare mot å gå til han om det er tilfelle. Får man i det hele tatt har forklart seg er han i gang med sine egne teorier slik jeg opplevde det og generelt ikke så veldig interessert i å høre på symptomer som pasienten beskriver. Tar altfor raske beslutninger og virker egentlig mer interessert i å bli ferdig. Man må også selv følge opp diverse.

Eneste positive er at man får time relativt raskt og kunne i alle fall sende melding på Pasientsky før de byttet system.

Ikkje bra

Mye enveiskommunikasjon. Ikke flink til å lytte.

En følelse av at det eneste han bryr seg om er å få ting unna/ bli fort ferdig.

Utrolig dyktig.

Anders er en utrolig dyktig og hyggelig fastlege. Jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlege. :-)

Flink og en god lytter

Jeg har brukt Anders noen år nå ,
Jeg brukte litt tid på og bli kjent , (om jeg kan få bruke det ordet) . Men nå får jeg ikke rost han nok. Han er utrolig dyktig lege , gir alltid gode råd , og han er lett og snakke med og kunnskaps rik . God anbefaling

Litt samlebånd og en del ventetid

Jeg har hatt Faaberg som lege i flere år nå, og inntrykket når jeg har måtte ta turen dit er ganske delt. Fellesnevneren er at han alltid møter deg med et smil, og lar deg snakke først.

Så kan det gå en av to veier. Enten er han stresset, og prøver å finne korteste vei til å få deg ut av kontoret på mest effektive måte, og i disse tilfellene prøver han også å unngå ekstraarbeid, som f.eks oppfølging eller videre undersøkelser. Blir ikke hørt i disse tilfellene, og kan omtrent like gjerne gå igjen og håpe neste gang er bedre.

Alternativet når han ikke føles stresset, er at han sender ting videre, hjelper deg til å finne hjelp andre steder, er villig til å ta prøver for å avdekke mangler/problemer, og virker som om han virkelig prøver å finne en god vei videre.

I begge tilfellene oppleves han som ganske vel informert, selv om han, som andre leger, nok kanskje mangler litt kunnskap innenfor mine spesifikke problem-områder.