Anders Faaberg

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2006)

0 av 2000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Anders Faaberg er en av 603 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Trygg , effektiv og behjelpelig

Han er effektiv og lettvint å ha time hos. Samtidig som han gir trygghet og rom når det trengs. Veldig behagelig lege. Har hatt han i mange år.

Anbefales ikke - dårlig samarbeid

Flere skriver om delte opplevelser og enveis kommunikasjon. Deler disse opplevelsene og dette er ikke legen å gå til om det er snakk om mer komplisert sykdomsbilde som krever mer tid enn en blodprøve. Har hatt legen som fastlege i flere år uten å være syk, men har de siste årene hatt sykdom utover normalen og hatt hyppige besøk for oppfølging. Vil faktisk gå så langt som å advare mot å gå til han om det er tilfelle. Får man i det hele tatt har forklart seg er han i gang med sine egne teorier slik jeg opplevde det og generelt ikke så veldig interessert i å høre på symptomer som pasienten beskriver. Tar altfor raske beslutninger og virker egentlig mer interessert i å bli ferdig. Man må også selv følge opp diverse.

Eneste positive er at man får time relativt raskt og kunne i alle fall sende melding på Pasientsky før de byttet system.

Ikkje bra

Mye enveiskommunikasjon. Ikke flink til å lytte.

En følelse av at det eneste han bryr seg om er å få ting unna/ bli fort ferdig.

Utrolig dyktig.

Anders er en utrolig dyktig og hyggelig fastlege. Jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlege. :-)

Flink og en god lytter

Jeg har brukt Anders noen år nå ,
Jeg brukte litt tid på og bli kjent , (om jeg kan få bruke det ordet) . Men nå får jeg ikke rost han nok. Han er utrolig dyktig lege , gir alltid gode råd , og han er lett og snakke med og kunnskaps rik . God anbefaling

Vis flere...