Anders Faaberg

1 person

Anders Faaberg er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

En lege man er glad for

Forståelsesfull, faglig flink og lyttende. Dyktig både i fysiske og elektroniske konsultasjoner og gir gode og raske tilbakemeldinger.

Veldig bra fastlege.

Jeg har dessverre sykdommen MS, jeg har en dyktig nevrolog og jeg er veldig fornøyd med Anders Faaberg som fastlege. :-)

Trygg , effektiv og behjelpelig

Han er effektiv og lettvint å ha time hos. Samtidig som han gir trygghet og rom når det trengs. Veldig behagelig lege. Har hatt han i mange år.

Anbefales ikke - dårlig samarbeid

Flere skriver om delte opplevelser og enveis kommunikasjon. Deler disse opplevelsene og dette er ikke legen å gå til om det er snakk om mer komplisert sykdomsbilde som krever mer tid enn en blodprøve. Har hatt legen som fastlege i flere år uten å være syk, men har de siste årene hatt sykdom utover normalen og hatt hyppige besøk for oppfølging. Vil faktisk gå så langt som å advare mot å gå til han om det er tilfelle. Får man i det hele tatt har forklart seg er han i gang med sine egne teorier slik jeg opplevde det og generelt ikke så veldig interessert i å høre på symptomer som pasienten beskriver. Tar altfor raske beslutninger og virker egentlig mer interessert i å bli ferdig. Man må også selv følge opp diverse.

Eneste positive er at man får time relativt raskt og kunne i alle fall sende melding på Pasientsky før de byttet system.

Ikkje bra

Mye enveiskommunikasjon. Ikke flink til å lytte.

En følelse av at det eneste han bryr seg om er å få ting unna/ bli fort ferdig.