Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Kunnskapsrik og forstående

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Til tross for dårlig tid tar hans seg tid og lytter til deg når du først har kommet inn til han. Han stresser deg ikke gjennom timen og gjør en grundig undersøkelse. Om han er usikker konsulterer han andre eller faglitteratur. Svært fornøyd og har ikke lyst til å bytte til tross for lang reisevei

Flink og punktlig

Lege: Geir Sneen Skrevet

En veldig bra fastlege dersom du foretrekker rask og effektiv hjelp og det å ha en fastlege som også fungerer som psykolog ikke er viktig for deg. Lett å bestille time og resepter online, får raskt time og det er sjeldent ventetid.

Forferdelig

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg ble nødt til å bytte fastlege da hun jeg hadde gikk over til forskning, og havnet da hos Geir Sneen.
Han er ikke legen å gå til hvis du har et sammensatt sykdomsbilde og trenger utredning. Jeg opplevde ham som arrogant og respektløs, og at han rett og slett ga blaffen. Den verste legen jeg har vært borti så langt. Jeg byttet etter tredje time.

Hyggelig,

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Aldri opplevd at Dr. Faaberg er klar til avtalt tid, må gjerne vente alt fra 20 til 40 minutter.

Men verdt å bemerke jeg har opplevd han som hyggelig og at han tar seg tid til å lytte til hva du har å si. Tar seg også god tid til deg. Er kanskje derfor det også resulterer i mye venting.

Når det er mye trafikk og gjerne større forsinkelser, kan han virke å haste igjennom timen og er ikke nøye nok etter min mening.

Er ofte utilgjengelig, vikar (alltid samme) føler han er avvisende og putter ord i munnen på deg. Kjapp på å skrive resepter for diverse piller, isteden for å komme til bunn av problemet.

Alt i alt en god lege, men litt for utilgjengelig.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Anders er utrolig dyktig og tar pasienten sin på alvor, i tillegg til å være mild, snill og fin i væremåten. Føler meg alltid trygg hos Anders, og føler jeg kan spørre han om alt, og får den hjelpen jeg trenger. Anbefales!