Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Bra fastleger!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har gått till Geir i flera år, får alltid hjälp snabbt med det jag behöver, fixar med henvisningar osv för vidare hjälp när det behövs, alltid enkel att få tag på via patientsky.

Jätte bra fastleger!

Uinteressert og ingen empati

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir Sneen som fastlege i 13 år. Har vært lite syk og det har funka for kjappe resepter og hverdagsplager.

De siste 5 årene har jeg derimot fått et mer komplisert sykdomsbilde. Her synes jeg Sneen ikke har vist interesse for å sette seg inn i hva som feiler meg. Føler meg som en vanskelig pasient. Føler jeg plager ham med mine problemer. Han har det alltid travelt og viser ikke empati for mine plager. Flere av behandlingene har heller ikke fungert. Standardsvaret er "du får prøve en ny salve da, og kom tilbake om 2 uker".

Har endelig byttet til ny fastlege! Gleder meg til første time. Det kjennes bra ut.

Seriøs og flink

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Lytter alltid, er tilgjengelig innen fornuftig tid, interessert i å få deg frisk og dyktig. Beste fastlegen jeg har hatt.

Seriøs og kunnskapsrik

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Dr Faaberg er svært dyktig. Han er rask til å henvise om det er noe han er usikker på, men også veldig klar på hva som bør gjøres før han evt rekvirerer til MR/Røtgen. Han har god oversikt over hvilke behandlingstilbud som finnes. Han følger opp med NAV og er svært oppdatert på hvilke regler som gjelder. Flink til å forklare diagnoser og behandlingsforløp.Lett tilgjengelig og veldig effektiv.

Hyggelig, men litt kjapp

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Var hos ham i mange år. Fremstår som kunnskapsrik og flink, men jeg synes det gikk litt for fort. Skulle gjerne kunnet snakke litt om noen greier, men opplevde ikke at det var tid. Samtidig har jeg aldri opplevd at han har gjort feilvurderinger.