Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Seriøs og kunnskapsrik

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Dr Faaberg er svært dyktig. Han er rask til å henvise om det er noe han er usikker på, men også veldig klar på hva som bør gjøres før han evt rekvirerer til MR/Røtgen. Han har god oversikt over hvilke behandlingstilbud som finnes. Han følger opp med NAV og er svært oppdatert på hvilke regler som gjelder. Flink til å forklare diagnoser og behandlingsforløp.Lett tilgjengelig og veldig effektiv.

Hyggelig, men litt kjapp

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Var hos ham i mange år. Fremstår som kunnskapsrik og flink, men jeg synes det gikk litt for fort. Skulle gjerne kunnet snakke litt om noen greier, men opplevde ikke at det var tid. Samtidig har jeg aldri opplevd at han har gjort feilvurderinger.

Analytisk og reflektert

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Alltid imøtekommende og vennlig. Ikke så mye "smalltalk", men faglig fokusert. Litt stresset noen ganger - som de fleste dyktige fastleger kanskje er av og til.

Ingen psykolog

Lege: Geir Sneen Skrevet

Virker faglig flink og oppdatert, men som mange andre har skrevet: Har du behov for empati fra legen er det best for både deg og Geir at du ikke bruker ham. Han har alltid gitt kjappe resepter og det har aldri vært noe problem å få sykemelding under vanlige ting som influensa, så jeg gir 2 stjerner. Mangelen på fler stjerner kommer av at jeg til slutt hadde behov for empati.

Samlebånds legen!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir som fastlege i flere år, men går i grunn sjelden til lege. Han er grei nok dersom du kun har behov for en resept på en litt sterkere hostesaft eller lignende. Men når du virkelig trenger en lege som har empati, så er han definitvt ikke legen jeg anbefaler. Han er uinteressert og avfeier deg før du har sluttført setningen. Han er også veldig god på å bagatellisere problemene dine, og få deg til å føle deg dårlig på en arrogant måte. Jeg har hatt min siste time hos han.