Lille Grensen Legesenter

Tlf: 23 10 40 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Profesjonell

Lege: Geir Sneen Skrevet

Kjapp og direkte, ikke noe snikk-sakk. Veldig fornøyd. Får raskt time, og jeg føler at han ser meg og bryr seg om meg. Det betyr veldig mye.

Empatisk og lyttende

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har vært pasient hos Dr. Geir Sneen siden 2001. Opplever han som en empatisk lege som er lydhørt. Han er konstruktiv og gjør meg bevisst over min tankegang. Her behøver jeg ingen psykolog for mine periodevise depresjoner.

Lite forståelse for dårlig psykisk helse

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Veldig effektiv og generelt kunnskapsrik, men møtte lite forståelse og empati når jeg fikk diagnose på en psykisk lidelse. Himlet med øynene ved en anledning, og virker mest interessert i å få notert mest mulig og gå videre til neste pasient.

Effektiv og hyggelig.

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Er godt fornøyd med Faaberg. Til alle som klager så utfordrer jeg dere til å finne fastleger som har veldig god tid. Et tips til de som er misfornøyde kan være å kommunisere direkte til legen hva dere mener han kan forbedre seg på. Har ikke opplevd at han er arrogant eller nedlatende og har inntrykk av av at han har kunnskap som fastleger flest. Jeg byttet til Dr Faaberg fordi den forrige fastlegen min var mye av det de misfornøyde her beskriver og er fornøyd med byttet!

Superbra

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Har gått till Anders i flera år med allt. Psykiatri, knäproblem, ryggproblem, graviditet.
Han är supereffektiv och gör sitt jobb. Han är lyhörd och rak på sak, även öppen för att presentera att orsaken inte alltid är medicinsk och rekommendera alternativmedicin.

Får recept, henvisning och sykemelding vid behov.

Får alltid hjälp och svar på det jag undrar över.

Det är jättelätt att få tid och ännu bättre med appen!!!!

Kanske inte alla är trygga med att han är rak på sak. Men faller mig perfekt i smaken.

Dårlig

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Føler jeg ikke har fått hjelp i det hele tatt. Prøver å overbevise pasient om at han alltid har rett uten å høre på pasient.

Trygg og kunslapsrik

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Aldri hatt noe å si på faaberrg og han vet å ta riktige valg godt i forholdet til flertallet av andre leger

Veldig bra

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Forståelsesfull og setter seg inn i situasjonen. Lover ikke mer enn han kan og virker grundig.
Veldig hyggelig.

Flink og effektiv! Anbefales!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Geir Sneen har vært flink og effektiv de få gangene jeg har vært på legetime. Jeg er veldig godt fornøyd! At fastleger må være effektive når de bare har 15 min. til rådighet pr. pasient er en selvfølge og er noe som gjelder alle fastleger. Enkelte pasienter med sykdom av den mer "udefinerbare" typen med ønske om trygd uten noen tydelig diagnose, vil kanskje ikke ha Geir Sneen som sin favoritt fastlege (jeg oppfatter han som for ærlig til å bli likt av denne pasientgruppen), mens for den store majoriteten ellers vil han være en topp lege! Jeg anbefaler sterkt Geir Sneen som fastlege!

Profesjonell og engasjert

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

En fastlege som "ser" pasienten. Stiller utdypende spørsmål og henviser videre ved behov. Synes Holtestaul er god til å avdekke problemet, selv om han har kort tid pr pasient. Jeg opplever han som faglig dyktig og effektiv. Kan være litt ventetid på venterommet, så her er det muligheter for forbedring.

Dyktig og effektiv

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Veldig fornøyd. Trond tar problemet seriøst og får det løst. Gjør så mye han kan selv før evt. henvisning. Beste legen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Geir Sneen Skrevet

Hvis du ønsker god og rask helsehjelp er denne legen fantastisk. Han har hjulpet meg masse med min sykdom og skrev en meget god henvisning da det var nødvendig.

Får alltid time raskt og har fått telefontime på dagen.

Han er effektiv og presis, så ikke forvent masse småprat; han har tross alt en pasient etter deg som han må rekke i tide. Om du bare vil syte og prate er han nok ikke den rette legen. Han er imidlertid empatisk og kunnskapsrik.

STYR UNNA! :(

Lege: Geir Sneen Skrevet

Hatt Geir som fastlege i 16 år, men fikk tilslutt beskjed av Nav om å bytte fastlege! Han har alltid dårlig tid, og er mere opptatt av å tjene penger, enn å høre på, og faktisk hjelpe pasienten videre. ( Med mindre du er en mann..) Annen hver gang jeg var der skjønnte han ikke hvordan det går an å ha så dårlig helse / Til at han konkluderte med at jeg var helt frisk!? Da jeg har 7 forskjellige diagnoser, og ett sammensatt sykdomsbilde, ble det for mye for han. Det var jo katastrofalt for meg da jeg skulle søke ufør! Er nå tilbake til start..Jeg sutret for lite, og brukte for lite smertestillende. Mao, jeg var en udugelig pasient. Fikk aldri svar på blodprøver, og måtte ringe disse sure damene på forværelset, for å få svar.. Sendte meg til den en såkalt spesialist, som heller ikke kunne hjelpe meg, men som alikevel ville sette meg opp på flere timer? (Melke penger..?). Har heldigvis fått byttet fastlege, og kommer aldri tilbake!

Den beste fastlegen

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Jeg har hatt Aslak holtestaul som min fastlege siden jeg flyttet til Oslo 2003.. jeg har flyttet til Jessheim nå.. men vil ikke bytte min fastlege til noen som er i Ullensaker.. jeg heller bruker heller tiden til reise til han. jeg er so fornøyd med han..

Beste legen jeg har hatt

Lege: Geir Sneen Skrevet

Får alltid raskt time og den hjelpen jeg trenger. Hans ekspertise innen psykiatri reddet livet mitt. Jeg liker at Sneen er rask og konkret og tydelig, virker som om en del tolker dette på feil måte i disse vurderingene.

En analytisk og dyktig doktor

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har gode ting å si om DR. Geir Sneen. Han er både rett på sak, og veldig dyktig. En får svar på det en lurer.

Dyktig almennlege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har gått hos Geir Sneen siden han begynte på Lille Grensen Legesenter. Det har også resten av familien. Han er en god almenlege. Han henviser videre dersom det er nødvendig. Han han god kunnskap om både fysiske og pssykiske sykdommer, og på Nav-sytemet.
Jeg har vært hos han med både små og store plager, samt alvorlig sykdom (kreft). Han kan ha det noe travelt, men det er slik fastlegeordningen er. Han er så og si alltid meget presis.

Forværelse kan bli mere imøtekommende.

Anbefaler ikke å gå til denne legen med sutring, men når du er suk, har smerter eller trenger legehjelp på annen måte. Han viser forståelse og er empatisk. Profesjonell.

En lege som gav stor trygghet i en dyster diagnose!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg fikk påvist en aggressiv lymfekreftdiagnose her for to år siden og Dr. Sneen fikk meg raskt på utredning og deretter fulgte 5 tøffe måneder på Radiumhospitalet.

Jeg er veldig glad for at Dr. Sneen er min fastlege og jeg følte meg meget godt ivaretatt og godt informert under hele behandlingsløpet.

Under en så tøff kreftbehandling så er det ikke uvanlig at man får problemer med andre deler av andre kroppen og Dr. Sneen er en meget kunnskapsrik lege, noe som gav meg trygghet og ikke minst optimisme i en dyster tilstand. Fikk rask behandling på alt smågrums som oppsto i kjølvannet av 5 måneder med cellegift.
Han er kunnskapsrik og ikke minst gjør han det lett å være sårbar.

Nå er jeg frisk som en fisk og kan trygt anbefale Geir.

Ps! Geir har solid kunnskap i hvordan NAV systemet er sydd sammen. Også et stort pluss, om man har andre ting å bekymre
seg over.

Hold deg unna...

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg byttet til sneen da min fastlege gikk av pensjon. Byttet over til Geir sneen noe jeg angrer veldig på. Han har alltid dårlig tid, gjør dårlig vurderinger og bytter ut medisiner som jeg selv har brukt i årevis for min allergi. Og ikke for å snakke om hygiene. Tastatur og direkte inni munnen. Deilig... Resepsjonen bør forresten delta på no form for smile kurs. Nei, uff.... Ser etter ny fastlege for øyeblikket.

Flink og effektiv lege

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Et særdeles hyggelig og effektivt legebesøk. Hverken mer eller mindre, noe som passer bra inn i en travle hverdag.