Lille Grensen Legesenter

Tlf: 23 10 40 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Ikke å anbefalle

Lege: Geir Sneen Skrevet

Som flere har nevnt her så har han lite empati.

Satt en god stund og fortalte om problemer og de fleste ble avfeid som noe alle folk sleit med så ingenting spesielt her.
Han haster også alltid med å bli ferdig med timen. etter 12-13 minutter så er han på beina og sier han har dårlig tid og at resten får vi ta ved ny time. Han er heller ikke forbredt på timene man har så ved å oppdatere han bruker man fort opp denne hele/korte legetime.

Nei styr unna og finn noen som faktisk bryr seg. Denne personen virker mer opptatt av effektivitet og lønnsomhet enn problemløsning.

Flink og effektiv!

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir som fastlege i mange år nå. Jeg er strålende fornøyd med måten han jobber på. Effektiv, ærlig og veldig dyktig på området sitt! Tommel opp for Geir!

overflatisk på psykisk helse

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Jeg støtter forrige vurdering mtp psykisk helse. Føler ikke den delen av min kropp blir tatt alvorlig og grundig nok. Man bør ikke haste gjennom en konsultasjon om psykisk helse - her trengs som regel lengre tid enn ved somatikk.
Trond er hyggelig og behjelpelig men alt går veldig fort og det er mye øyekontakt med skjermen og lite med meg...

Trygg, grundig, dyktig og kunnskapsrik

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond er en lege som jeg føler meg godt ivaretatt av. Han er grundig og tar seg god tid hver gang jer er hos han. Han hendviser til spesialist når han ser det nødvendig. God å prate med og løsnings orientert med god oppfølging.

Dyktig og prof

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har gått til Geir Sneen i over to år nå og er meget fornøyd. Jeg er en kresen pasient som kan irritere de fleste leger, men ikke Geir. Han lytter, sjekker, forklarer og følger opp.