Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

En dyktig lege

Lege: Geir Sneen Skrevet

Har hatt Geir som fastlege i mange år og har bare positivt å si. Jeg bruker Geir som lege og ikke psykolog og har fått den oppmerksomhet og hjelp jeg har forventet og trengt. Har bla hatt kreft ( som han oppdaget) og fikk god og rask hjelp

Kunnskapsrik, effektiv, forstående

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond har hjulpet meg i mine mange medisinske kriker og kroker. Han tar en hver "greie" på strak arm og fordummer meg aldri. Han er effektiv, noe jeg vet og dermed er forberedt på når jeg kommer til ham. Han er behjelpelig med somatiske plager, men han lytter også når det kommer til psyken. Han tok meg godt i mot da jeg holdt på å møte veggen og gikk inn i en depresjon. Han tok seg tid til å lytte (jeg er sikker på at køen på venterommet bygget seg opp).

Jeg vil anbefale Trond på det varmeste. Han er en effektiv lege, og også en god en. Du skal være trygg på at han vet hva han snakker om og vet hvordan han kan hjelpe deg på best mulig måte.

En siste ting jeg bemerker meg med Trond er at man kan stille spørsmål/kritiske spørsmål og få skikkelige svar tilbake. Det liker jeg!

Dyktig og effektiv.

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Det er alltid lett å få rask time her og han er dyktig, løsningsorientert og effektiv (svarer også alltid raskt på henvendelser i pasientsky), men jeg føler det kanskje går litt vel raskt og ikke så i dybden noen ganger. Jeg opplever at han lytter og er flink til å lette stemningen og skape trygghet.

Trygg og dyktig.

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har hatt Geir som fastlege i ca. 15 år. Det er som regel enkelt å få time innen en uke, evt hastetime i løpet av samme dag. Han svarer raskt på henvendelser
i Pasientsky. Han er effektiv, dermed er det sjelden ventetid for å komme inn til han. I begynnelsen følte jeg meg noen ganger avfeid, dermed var det vanskelig å be om hjelp for det som var mer alvorlig. Når jeg endelig klarte å formidle hvor vanskelig jeg hadde det psykisk, har han virkelig stilt opp!
Han har fått meg til å holde ut de vanskeligste periodene, som jeg ikke trodde jeg ville overleve. Han har gitt meg større forståelse av hvordan angst virker inn på kroppen. Han bryr seg! Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Lite empatisk og arrogant

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har vært i flere konsultasjoner hos ham der jeg opplever at han ikke lytter, er svært lite empatisk, bagatelliserer problemene og skriver feil informasjon både i journal, henvisning og sykmelding. Men det er jo ikke så rart når han ikke har hørt etter hva jeg har sagt. Ellers er han blid og omgjengelig, og kunne nok vært en god lege hvis han lyttet til og engasjerte seg i pasientene sine.