Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Anbefales!

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Endelig en fastlege som jeg ønsker å beholde. Rask, grei og pålitelig lege. Svarer også på meldinger ganske raskt.

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Jeg har vært syk nesten 5 uker, hoster, har feber og på onsdag ringte jeg for å be om hjelp, de sa at jeg kan få en telefonsamtale. Noen ringte meg ( uten å introdusere seg selv) og stilte noen spørsmål og sa at de sender en henvendelse til feberklinikken. Nå er det torsdag og ingen som ringte meg, bare fikk en faktura.Jeg har bedt om akutt hjelp men ingen som vil hjelpe meg. Jeg synes at sånn klinikk bør behandle bedre pasienter. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond er en effektiv og flink lege. Er lett å komme med vondter og tar meg seriøst. Anbefales på det sterkeste!

Nydelig fastlege

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Virker kunnskapsrik, trygg og effektiv. Tok en celleprøve som var unnagjort svært raskt og uten ubehag.

Faglig dyktig og tillitvekkende

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har hatt Geir som fastlege siden 2008, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er faglig dyktig, empatisk, og alltid hyggelig å være hos. Han tar meg på alvor og gir gode, veloverveide råd. Jeg føler meg trygg på Geir og hans vurderinger.