Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av Lille Grensen Legesenter

Lite empatisk og arrogant

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har vært i flere konsultasjoner hos ham der jeg opplever at han ikke lytter, er svært lite empatisk, bagatelliserer problemene og skriver feil informasjon både i journal, henvisning og sykmelding. Men det er jo ikke så rart når han ikke har hørt etter hva jeg har sagt. Ellers er han blid og omgjengelig, og kunne nok vært en god lege hvis han lyttet til og engasjerte seg i pasientene sine.

Flink men følger ikke opp

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Han meget flink og faglig fokusert, men har følger ikke opp som det skulle. hadde flere episoder hvor han glemmer å følge opp etter prøvesvar hvor det var noe feil i det, eller hvor det trengte henvisning til spesialist.
Meget også stresset.
Byttet til en annen lege på grunn av dårlig oppfølging.

Effektiv og redelig

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Har hatt Faaberg som lege i tre år nå, og har møtt han med mange ulike fysiske og mentale plager. Jeg har aldri før fått så god hjelp i helsevesenet som Faaberg har kunnet videreformidle, både når det gjelder min mentale men også min fysiske helse. Jeg kan nevne hvor lang tid det tok før jeg fikk spesialisttimer hva gjaldt: søvnapné (fikk time seks dager etter), øyeoperasjon (fikk time to uker etter), psykolog (tre uker - dette er rekord). Han har hatt gode anbefalinger, samt rekvisisjonene og klinikkene han har sendt meg til har vært helt utmerkede for min del.

Kjenner meg forøvrig overhodet ikke igjen i all den sutringa folk lirer av seg her, mht faktuelt sett hvor lang tid en fastlege har til hver pasien har jeg fått akkurat det jeg har hatt behov for hver gang. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Faaberg.

Uhyggelig og sur

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Jeg ville aldri gå til legen når jeg var oppført hos Anders. Følte ikke at jeg ble lyttet til, og helseproblemene mine ble ikke tatt på alvor. Ble også dumforklart når jeg ville teste meg for helseproblemer som går i familien.

Ivaretatt

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Engasjert og flink til å sette seg inn i forholdene. Er engasjert i sin jobb og bryr seg om enkeltmennesket og situasjonen. Viser god oversikt og får raskt innsikt. Rask og flink til å skrive ut resepter