Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Lydhør og konsis

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Fastlegen min gjennom mange år har fulgt meg gjennom mange faser i livet. Hun er klok og konsis i forhold til sykdom og sorg, operasjoner og behandlinger. Lytter, og sier hva hun mener, med vennlighet. Kjennes godt å ha en lege som "kjenner meg".

Hun holder fast ved legevitenskapen og er ikke åpen for såkalt alternative behandlinger, som meg, som også har veldig god erfaring med forskjellige former for naturmedisin via bl.a lege Audun Myskja. Men det gjør ikke noe om vi tenker forskjellig om det. Jeg stoler på fastlegen min, selv om jeg av og til velger andre behandlingsmåter for ting som skolemedisinen ikke er så god på - allergi, for eksempel.

Unner alle en Brodwall =)

Lege kun for friske pasienter som en sjelden gang har bagatellmessige plager

Lege: Geir Sneen Skrevet

Jeg har brukt Geir som lege noen år. Så lenge man er 100% frisk og kun plages med enkle småting fungerer han OK. Veldig rask - en "time" hos han er maks et minutt - ofte raskere.

Dette fører til at det sjelden er ventetid på legekontoret.

Ble så alvorlig syk og opplevde - som flere andre også melder - dårlig oppfølgning - og byttet fastlege.

Hvis du er frisk og kun trenger "Dr.Dropin" tjenester kan han fungere som fastlege. Positivt med legekontor rett ved Stortinget T-bane. Men styr klar hvis du trenger oppfølgning/ er under behandling i spesialisthelsetjeneste.

Anbefales ikke - dårlig samarbeid

Lege: Anders Faaberg Skrevet

Flere skriver om delte opplevelser og enveis kommunikasjon. Deler disse opplevelsene og dette er ikke legen å gå til om det er snakk om mer komplisert sykdomsbilde som krever mer tid enn en blodprøve. Har hatt legen som fastlege i flere år uten å være syk, men har de siste årene hatt sykdom utover normalen og hatt hyppige besøk for oppfølging. Vil faktisk gå så langt som å advare mot å gå til han om det er tilfelle. Får man i det hele tatt har forklart seg er han i gang med sine egne teorier slik jeg opplevde det og generelt ikke så veldig interessert i å høre på symptomer som pasienten beskriver. Tar altfor raske beslutninger og virker egentlig mer interessert i å bli ferdig. Man må også selv følge opp diverse.

Eneste positive er at man får time relativt raskt og kunne i alle fall sende melding på Pasientsky før de byttet system.

Det må ha skjedd noe her siste tiden..

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond har vært min fastlege i mange år men har de siste par årene forandret seg veldig. Virker ikke seriøs i sin jobb lenger. Svarer kort, følger ikke opp, ignorerer bekymringer. Vet han er flink hvis han gidder men trolig lei nå og da bør han heller avslutte med stil enn å avslutte på en måte hvor han mister all respekt.

Kan ikke anbefale å gå til han.

Ingen gehør for psykisk helse

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Første og siste gang jeg har brukt han, kanskje den verste fastlege jeg har vært bort i. Fikk ingen gehør for psykiske utfordringer og når jeg insisterte sendte han meg videre til utredning for noe annet mer akutt jeg hadde bedt om med beskjed at spesialistene da også kunne adresses min psykisk helse. Spesialisten mente derimot at han var feil behandler for slikt og at legen aldri sendte videre skjema jeg hadde fylt ut på legekontoret angående min psykisk helse. Kan absolutt ikke anbefale denne legen.