Kamran Ashraf Butt

Autorisasjon (2007)

Kamran Ashraf Butt er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kamran Ashraf Butt

Dyktig lege

Kamran er en veldig hyggelig og dyktig lege, som tar seg tid til å lytte til sine pasienter. Veldig synd at han har sluttet ved Enebakk legesenter.

En lege som følger opp pasientene sine mer en hva andre gjør

Beste legen jeg har hat på 30 år, en lege som følger opp pasientene sine mere en hva andre gjør 100%

Topp lege!

Meget fornøyd. Alltid tid til pasienten. Bor selv ikke lenger i kommunen. Kommer ikke bytte lege selvom det nå er en bit og kjøre.

Fantastisk

Rett og slett en fantastisk fastlege. Han tar seg god tid til meg som pasient og har ofte en del oppfølgingsspørsmål bare for å være på den sikre siden. Han tester og utelukker, henviser til spesialister om nødvendig og spør gjerne de andre legene på huset om råd, dersom han skulle være i tvil. Han ringer og følger opp og man følger seg virkelig ivaretatt som pasient. Det kan være litt forsinkelser (som det er hos de fleste), men igjen dette er nok fordi han tar seg god tid med pasientene. Anbefales på det sterkeste.

Kjempeflink og hyggelig

Jeg vil gjerne gi all min ros til Kamran A.Butt
Han ordner alltid opp å hjelper med hyggelig tone å smiler å trøster når man trenger det, flink å trygg