Kamran Ashraf Butt

Tlf: 64 92 35 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kamran Ashraf Butt er en av 8 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Kamran Ashraf Butt

Fantastisk

Rett og slett en fantastisk fastlege. Han tar seg god tid til meg som pasient og har ofte en del oppfølgingsspørsmål bare for å være på den sikre siden. Han tester og utelukker, henviser til spesialister om nødvendig og spør gjerne de andre legene på huset om råd, dersom han skulle være i tvil. Han ringer og følger opp og man følger seg virkelig ivaretatt som pasient. Det kan være litt forsinkelser (som det er hos de fleste), men igjen dette er nok fordi han tar seg god tid med pasientene. Anbefales på det sterkeste.

Kjempeflink og hyggelig

Jeg vil gjerne gi all min ros til Kamran A.Butt
Han ordner alltid opp å hjelper med hyggelig tone å smiler å trøster når man trenger det, flink å trygg

Lyttende

En lege som anbefales på det sterkeste. Han lytter, bryr seg og prøver å finne løsninger.
Et stort pluss er at han spør andre leger om råd. Noe som gjør at jeg følte meg trygg hos han.

kjempe fornøyd

Butt er en lege jeg liker veldig godt. Han lytter til det du har å si. Han tar deg alvorlig og vurdere det som blir sakt. Hjelpsom og følger opp hele veien. Akurat slik jeg ønsker min fastlege skal være. Ønsker ikke å bytte fastlege.

Superfornøyd med denne fastlegen

Dette er den første fastlegen jeg har hatt i voksen alder jeg føler tar seg tid til å høre på meg og hva som er galt. Han tar tid til å finne rett diagnose og er alltid hyggelig og profesjonell.