Kamran Ashraf Butt

Kamran Ashraf Butt er en av 8 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Kamran Ashraf Butt

Kjempeflink og hyggelig

Jeg vil gjerne gi all min ros til Kamran A.Butt
Han ordner alltid opp å hjelper med hyggelig tone å smiler å trøster når man trenger det, flink å trygg

Lyttende

En lege som anbefales på det sterkeste. Han lytter, bryr seg og prøver å finne løsninger.
Et stort pluss er at han spør andre leger om råd. Noe som gjør at jeg følte meg trygg hos han.

kjempe fornøyd

Butt er en lege jeg liker veldig godt. Han lytter til det du har å si. Han tar deg alvorlig og vurdere det som blir sakt. Hjelpsom og følger opp hele veien. Akurat slik jeg ønsker min fastlege skal være. Ønsker ikke å bytte fastlege.

Superfornøyd med denne fastlegen

Dette er den første fastlegen jeg har hatt i voksen alder jeg føler tar seg tid til å høre på meg og hva som er galt. Han tar tid til å finne rett diagnose og er alltid hyggelig og profesjonell.

En veldig god lege

Jeg har bare positivt å si om dr.Butt. Han er hyggelig, flink og forståelsesfull. Føler meg trygg med han som fastlege.

Fantastisk lege, som lytter.

Har han i flere år nå, og er utrolig fornøyd.
Han tar ting seriøst og er pålitelig.
Legesenteret er så som så, men i helheten er det legen som teller.

Flink lege, lytter, gir råd og viser empati

Byttet til Butt fra nyttår 2014/2015. Ved første time hadde han satt seg godt inn i min journal og supplerte med spm slik at han fikk en bedre innsikt i hva jeg har av behov. Anbefales.

En flink lege

Jeg er veldig fornøyd med legen. Har han som fastlege . Følger opp og henviser videre når det er nødvendig. Blid og hyggelig og lytter, det er viktig

Veldig bra lege

Har nå hatt dr Butt som fastlege siden han kom til Enebakk og det har jeg ikke angret på. Han er flink, hyggelig, morsom og tar seg alltid tid til å lytte. Jeg kommer nok til å ha ham som fastlege i mange år fremover, selv om jeg ikke lenger bor i Enebakk kommune.

En negativ erfaring blant mange positive i norsk helsevesen.

Han sitter med stor tyngde på sin legeprestisje og lytter overhodet ikke til pasientens innspill eller behov for livskvalitet. Dette til tross for at han synes å avsløre manglende
kunnskaper og innsikt i mitt sykdomsområde eller kanskje nettopp derfor.
Et gufs fra en svunnen tid da legene var overmennesker og hovedpersoner overfor sine
presumptivt uvitende og ydmyke pasienter.
Mitt råd:styr unna denne personen.

Veldig bra lege!

Det var fantastisk å få Butt som fastlege. I en periode der jeg har hatt behov for stor oppfølging har han vært veldig flink til både å henvise meg videre og skrive purrebrev til sykehus da det var nødvendig. Han har også vært rask med å ringe meg tilbake når jeg har hatt spørsmål.