Margit Haukås

Rosenborggata 9 0356 Oslo
Margit Haukås er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Den beste lege i Norge!

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

Dyktig lege med lang erfaring

Jeg har brukt denne legen i mange år og er godt fornøyd. Hun er faglig kompetent og grundig. Tar seg tid til å finne ut av ting. Hun har et rolig og behagelig vesen og er helt fri for arroganse. Denne legen ser deg som et helt menneske. Skulle noen ganger ønske at hun var litt mindre alvorlig og snakket litt mer, men alt i alt en meget god lege.

Behagelig og flink!

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.

Fornøyd pasient

Tillitsvekkende dame.Jeg går ikke ofte til lege,men hun har tatt meg på alvor og lyttet når jeg har trengt det. Hvis jeg må nevne en negativ ting, kunne jeg ønsket meg en litt mer uformell og spøkefull tone. Alt i alt betyr det lite siden hun er dyktig,fokusert og interessert i sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med å ha Haukås som min fastlege.