Margit Haukås

Fagerborglegene

1991

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fagerborglegene
Rosenborggata 9 0356 Oslo
Tlf: 23 33 25 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Margit Haukås er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Den beste lege i Norge!

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

Dyktig lege med lang erfaring

Jeg har brukt denne legen i mange år og er godt fornøyd. Hun er faglig kompetent og grundig. Tar seg tid til å finne ut av ting. Hun har et rolig og behagelig vesen og er helt fri for arroganse. Denne legen ser deg som et helt menneske. Skulle noen ganger ønske at hun var litt mindre alvorlig og snakket litt mer, men alt i alt en meget god lege.

Behagelig og flink!

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.

Fornøyd pasient

Tillitsvekkende dame.Jeg går ikke ofte til lege,men hun har tatt meg på alvor og lyttet når jeg har trengt det. Hvis jeg må nevne en negativ ting, kunne jeg ønsket meg en litt mer uformell og spøkefull tone. Alt i alt betyr det lite siden hun er dyktig,fokusert og interessert i sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med å ha Haukås som min fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Kjempebra lege, som tar seg tid og som virkelig bryr seg. Fikk mye bedre oppfølging hos henne enn hos jordmor da jeg gikk gravid. Er også enkelt å få tak i henne og å få time.

den beste legen jeg har hatt

moren min byttet lege for meg da jeg kom i puberteten og begynte og få pupper da jeg syns dette var veldig flaut og plaget meg mye fordi jeg hadde manlig lege, har ikke angret. hun er flink og rett på sak og forklarer ting enkelt.

en god lege

Veldig dyktig og flink etter min menning. De 2 gangene jeg hadde store problemer med helse ba jeg spesifikt om å få time hos henne. Hun satt riktig diagnose og anbefalte riktig behandling (som det visste seg i ettertid)

Trevlig och duktig

Först måste sägas att Fagerborglegerna är ett väldigt bra läkarkontor! Har aldrig upplevt att jag inte fått tid på dagen! Inga långa väntetider heller, har väntat max 15 min här.

Margit är väldigt duktig och förtroendeingivande, ett besök tar aldrig särskillt lång tid eftersom hon alltid har ett svar snabbt och förklarar ting väldigt enkelt och bra. Är alltid glad och trevlig!

Veldig fornøyd!

Anbefales på det varmeste! Byttet til henne da jeg ble gravid og skjønte fort at jeg var heldig som fikk henne som fastlege. Klok, saklig, hjertelig og den beste legen man kan ønske seg! Det er også ganske enkelt å få time på dagen hos henne og Fagerborglegene.

Dyktig lege

Som fastlege til min sønn kunne jeg ikke ønsket en bedre lege. Hun er konkret og direkte med ham på en måte som er imponerende. Når hun selv ikke er tilstede bruker hun den samme kollegaen som vikar.
At hun nesten aldri har hatt en åpning for nye pasienter sier en del om renomeet hennes. Anbefales.

God og seriøs

En lege som inngir tillit. Ikke mye utenomsnakk, men fremstår kompetent og faglig sterk. Behagelig vesen og lett å prate med.

Dr. Haukås er en veldig dyktig lege som tar pasienten sin på alvor. Hun er god til å lytte og til å forklare.