Margit Haukås

Fagerborglegene

Autorisasjon (1991)

Margit Haukås er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Solid erfaring, men ikke best i kommunikasjon

Jeg har gått hos henne i mange år, og har hatt svært lite utfordringer med helsen tidligere. Nå har jeg fått et alvorlig problem som må følges opp. Jeg skulle ønske hun var flinkere til å gi oppmuntring og energi med på veien, og være litt mindre streng og kontant. Hun virket utålmodig og lite hyggelig sist jeg var hos henne, og var ikke så interessert i å lytte, enda det var mange viktige ting å snakke om denne gang.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Fantastisk lege!! Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar deg på alvor og det virker som hun setter av nok tid til hver pasient.

Hyggelig og dyktig lege.

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.

Den beste lege i Norge!

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

Behagelig og flink!

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.