Margit Haukås

Autorisasjon (1991)

Margit Haukås er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Flott lege med flott vikar

Jeg er veldig fornøyd med Dr Margit (har vært hos henne flere ganger). Hun fremstår som kunnskapsrik og empatisk, og tar alle henvendelser/bekymringer alvorlig.

Jeg skriver dog denne vurderingen mest for å gi toppkarakter til hennes faste vikar (faste dager i uken) Dr Julie Fainberg-Sandbu som jeg ikke fant på legelisten. Dr Julie er den legen jeg har følt meg mest komfortabel hos (av alle leger jeg har gått til). Veldig flink til å lytte, ikke stressende, og tar bekymringer og andre henvendelser alvorlig.

Svært dyktig, tilgjengelig og forståelsesfull

Svært fornøyd med all behandling jeg får hos Margit. Får gode råd, god hjelp ved skade eller annen sykdom og jeg får et inntrykk av at hun alltid har tid om det haster. 10/10

Skuffet, blir dessverre nødt til å bytte lege nå etter mange år

Jeg har gått hos denne legen i veldig mange år og stort sett vært fornøyd. Har i det meste av denne perioden heller ikke hatt noen alvorlige helseplager. Men jeg fikk en alvorlig diagnose for en stund siden og ble veldig skuffet over hennes manglende empati og ubehagelige kommunikasjon. Jeg tenkte på dette etterpå og gruet meg til neste besøk. Det var ikke like ubehagelig, men heller ikke hyggelig. Min helseplage er noe jeg i svært liten grad har hatt mulighet til å påvirke.
Jeg må dessverre finne meg en annen lege nå rett og slett

kompetanse i høyeste grag for fastlege

Dyktig og kompetent , flink og empatisk. Margit er min fastlege i 15 år , hun er fastlege til familien min ,mine barn og de er veldig fornøyd og glad i henne . Det er vanskelig å få time -

Flott Lege

Margit er meget hyggelig, hører på hva jeg har å si, hun har endel pasienter og kan ikke regne med at hun husker alt om alle, men hjelper å gi henne en påminnelse av hva vi har snakket om tidligere.

Kan sterkt anbefale Margit, hun er en fantastisk lege!