Margit Haukås

Fagerborglegene

1991

Fagerborglegene Telefonnummer23 33 25 6023 33 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenborggata 9 0356 Oslo
Margit Haukås er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Hyggelig og dyktig lege.

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.

Den beste lege i Norge!

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

Dyktig lege med lang erfaring

Jeg har brukt denne legen i mange år og er godt fornøyd. Hun er faglig kompetent og grundig. Tar seg tid til å finne ut av ting. Hun har et rolig og behagelig vesen og er helt fri for arroganse. Denne legen ser deg som et helt menneske. Skulle noen ganger ønske at hun var litt mindre alvorlig og snakket litt mer, men alt i alt en meget god lege.

Behagelig og flink!

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.