Margit Haukås

Autorisasjon (1991)

Margit Haukås er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Beste legen

Beste legen jeg har hatt🤩lyttig,omsorgsfull ,dyktig og en varm og god person som sette seg inn i situasjonen din.

Dyktig, seriøs og omsorgsfull

Dr. Haukås er imøtekomme og hyggelig. Målrettet og løsningsorientert lege som rommer det du måtte komme med. Føler meg ivaretatt hos Margit.

Ja og tja.

Jeg gikk i flere år til denne legen og var gjennomgående fornøyd. Hun var vennlig, rolig, klinisk dyktig og imøtekommende. Viste imidlertid en helt annen side etter flere år, gikk i forsvar og var lite hyggelig hvis jeg satte spørsmålstegn med behandling/oppfølgning. Jeg måtte ved et par anledninger bearbeide hennes utsagn og holdninger lenge etter endt time.

Endret

Margit Haukås har vært en veldig dyktig fastlege for meg i flere år, men de siste år har det vært flere hendelser hvor hun har uteglemt å sende flere henvisninger til spesialist, samt oppfølging av prøvesvar.
Jeg går ikke til lege i utide med plager, og hver eneste gang jeg har vært til spesialist har det dessverre ført til en ny diagnose. Hun har også i det siste ment at disse plagene på forhånd er «ingenting å bry seg om, alle har litt vondt her og der.»
Jeg merker meg også at dialogen er forandret, og hun er ikke imøtekommende som før.
Jeg savner slik hun var tidligere.

Solid erfaring, men ikke best i kommunikasjon

Jeg har gått hos henne i mange år, og har hatt svært lite utfordringer med helsen tidligere. Nå har jeg fått et alvorlig problem som må følges opp. Jeg skulle ønske hun var flinkere til å gi oppmuntring og energi med på veien, og være litt mindre streng og kontant. Hun virket utålmodig og lite hyggelig sist jeg var hos henne, og var ikke så interessert i å lytte, enda det var mange viktige ting å snakke om denne gang.