Sadia Ibrahim

Rødtvedt Legesenter AS

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Rødtvedt Legesenter AS
Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Særdeles dyktig lege

Sadia Ibrahim er en særdeles dyktig lege, samtidig som hun er et godt medmenneske. Det er lett å prate med henne og hun lytter til det som blir sagt, stiller gode oppfølgingsspørsmål og tar situasjonen på alvor. Hun tar heller en prøve for mye, enn en for lite. Vi er veldig, veldig fornøyd med henne som lege.

Superfornøyd

Lyttende, oppmerksom , sender deg videre og følger deg opp. Eneste negative er hun sure sekretæren, bør gå smilekurs eller byttes ut!

Bra lege

Har fått den hjelpen jeg har trengt hver gang. føler meg forstått. viser medfølelse. Er alltid blid ogfokusert på meg som pasient.

Sadia Ibrahim

Sadia er veldig flink og lytter til pasientene på en fin måte.
Men kan være umulig å få treffe lege hos Rødtvedt legesenter det tar ofte flere uker å få treffe legen når det er akutt får man bare beskjed om å dra til legevakten! Har forsøkt å få time 6 ganger det siste året, har fått beskjed om at det er best at jeg drar på legevakten vær gang, når man drar til legevakten spør de om hvorfor man ikke drar til fastlege. Det er også elendige telefon tider der kan kun ringe mellom 0900 og 1200, etter dette kan man ringe mellom 1300 og 1500 ofte må man ringe veldig mange ganger for å komme gjennom som resulterer i at man ikke gidder.

sadia er den beste!

Er kjempe fornøyd med Sadia. Flink og utrolig dyktig. Men sekretæren som jobber der må skjerpe seg! Sur og muggen. Jobber man innenfor dette yrket er det å være blid og hyggelig et krav!

Veldig bra lege

Sadia er dyktig, sympatisk og snill.
Dama i resepsjonen har humørsvingninger, en dag snill, på en dårlig dag frekk igjen. Heldigvis er ikke hun legen!

Veldig bra.

Min mor har henne som fastlege.Jeg har vært med henne til Sadia Ibrahim.Jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne.

Beste legen jeg har hatt!

Sadia er snill, imøtekommende, sympatisk, og kan virkelig legeyrket. Anbefaler henne på det varmeste.

Grundig

Sadia Ibrahim er veldig sympatisk og behagelig. Opplever at hun undersøker deg grundig før hun skriver ut resepter på medisiner. Sjekker hvordan sykdomsforløpet utvikler seg, og ringer deg hjem hvis det er noe hun lurer på. Kan virkelig anbefales.

Ulempen er en av legesekretærene på Rødtvet legesenter, som kunne ha trengt et servicekurs.

En bedre lege skal man lete lenge etter. Jeg føler virkelig at dette er en lege som bryr seg og pasientene sine. Anbefaler henne virkelig!

Bra inntrykk

Ble min nye fastlege for en tid tilbake. Er sjelden hos legen men har nå hatt tre besøk på kort tid i forbindelse med diverse helseattester.

Meget bra inntrykk på alle måter. Ikke lang ventetid, fikk time påfølgende dag.

Norges beste fastlege!

Sadia er dypt savnet i bydel 2, Din Lege har mistet en fantastisk flink, sympatisk og hyggelig fastlege. Hun følger opp og gir tilbakemeldinger også etter arbeidstid. Jeg hadde byttet til henne på flekken om hun ikke hadde flyttet så langt unna. Mine barn savner henne også.

Veldig fornøyd!

Byttet til Sadia når jeg flyttet til bydelen. Hadde problemer i forbindelse med svangerskapet og følte at hun virkelig tok seg tid til å lytte og undersøkt meg nøye - fulgte meg også opp og ringte meg opp for å høre om det gikk bedre. Meget postivit og gir henne mine beste anbefalinger!

Seriøs, dyktig og hyggelig

Ikke ofte man møter en lege som tar seg til til å se på pasienten i stedet for skjermen. Det gjør Sadia Ibrahim. Hun følger opp prøver og sørger for ekstra undersøkelser når det er nødvendig. Henner forgjenger var vår betrodde familielege i 20 år. Sadia Ibrahim er av samme kaliber.

Veldig flink og dyktig

Jeg var vært til denne legen både i form av egenperson og med mine barn. Hun er virkelig dedikert til oppgaven sin. Setter seg fore å finne ut hva som er årsaken til sykdommen/problemene og viser oppriktig interesse for hva som kan være en god løsning. Ikke minst da noen av mine barn har vært syke, da har hun ringt etter arbeidstid og fortalt hva som var status på prøver, etc. Altså, det hun ikke får tid til på dagen, tar hun på kvelden. Dette er virkelig mye mer enn man kan forvente, selv av en dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt

Noen sinne. Og jeg har hatt en del. Hun er dypt savnet i Oslo 2.

Lyttende, sympatisk og dyktig

Hun er en hyggelig og imøtekommende lege, som jeg synes fyller skoene til Haagenrud som hun har overtatt etter veldig godt!

Dyktig lege

Hun er oppriktig interessert i deg som pasient. Hun tar seg god tid og følger opp både prøvesvar og event. andre instanser. Føler meg veldig trygg som pasient hos henne.

Heldige dere på Rødtvedt

Hadde dr. Ibrahim som vikar for min fastlege. Usedvanlig sympatisk, grundig og flink.

Svært dyktig og profesjonell lege

Legen lytter til hva som sies og handler deretter. Hun forhåndsdømmer ikke og viser stor respekt for meg som pasient. Hun er både dyktig og trivelig!