Sadia Ibrahim

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Helt topp

Rolig, kunnskapsrik og veldig grei å snakke med om dine plaget. Har brukt henne i flere år da hun var på Rødtvet. Savner henne veldig.

Lyttende, ordentlig og informativ

Beste legen jeg har hatt. Lytter nøye, undersøker og spør gode spørsmål for å ta best mulig rasjonelle beslutning. Flink til å forklare hvorfor hun konkluderte slik og hva jeg må følge med på. Hun er ikke bare opptatt av å finne ut av hva jeg er syk av, men hvorfor jeg er blitt syk og om noe kan forhindres fra å skje i fremtiden. Mest imponerende er likevel tiden hun tar til den gode oppfølgingen etterpå for å gi prøvesvar per telefon med både gode råd og forklaringer.

Fantastisk fastlege

Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos denne legen.
Hun tar seg tid og tar på alvor hva jeg har å si. Hun søker hjelp/informasjon fra andre leger om hun trenger det. Det er betryggende og seriøst.
Hun er dessuten behagelig, blid og hyggelig!!
Jeg er kjempefornøyd!!

Suveren lege

Følger opp nøye. Ikke redd for å konferer med spesialister. Utrolig effektiv, samtidig som hun er oppmerksom og lyttende.

Flink, et godt medmenneske, effektiv

Sadia er den beste legen jeg har hatt. En meget dyktig lege som viser omsorg og støtte og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Så takknemlig for at hun er min fast lege og familielege for min mann, datter og barnebarn. Det gir stor trygghet for meg.