Sadia Ibrahim

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Fantastisk fastlege!

Jeg er så glad for at Sadia kom som nytt tilskudd på Ryen legesenter! Hun er virkelig en fantastisk dyktig fastlege! Hun lytter og tar seg tid, følger opp der det trengs. Hun er faglig svært dyktig, og jeg opplever at hun er genuint interessert i meg som pasient. Dette er den perfekte fastlege og jeg håper hun aldri slutter på Ryen legesenter!

Dykrig og hyggelig lege

Gått hos henne på Kalbakken i mange år og hun lytter og sender videre. Tar den tiden pasienten trenger, mens den nye sitter med stoppeklokke. Jeg savner legen. Da jeg fikk Borelia ble jeg tatt på alvor og hestekur med en gang. Man føler at man blir hørt og det er viktig for en pasient. Jeg flyttet til Bergkrystallen og så siste det seg at Ibrahim flyttet til Ryen, men det er lang venteliste dessverre. Trist å miste henne.

Dyktig og medmenneskelig

Sadia har vært fastlege for meg og mine to barn de siste 5 årene. Hun er svært dyktig og opptatt av pasientens beste. Veldig trist for oss at hun har sluttet på det legekontoret og vi må bytte til en annen fastlege :(

Grundig&klok

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Har aldri hatt en fastlege som følger meg så godt opp. Hun er kunnskapsrik og medmenneskelig. Er hun usikker på noe, så sjekker hun ut med sykehus og spesialister. Hun lytter og tar seg tid, og er genuint interessert i pasientene sine. En mer omtenksom lege skal man lete lenge etter.

Nøye, seriøs og medmenneskelig

Er veldig fornøyd med Sadia! Hun er nøye, tar heller en prøve ekstra og tar seg tid til å vurdere og følge dette opp. Er hun usikker, rådfører hun seg med andre for å komme frem til en årsak. I tillegg virker det som hun lytter til det man sier og tar seg tid til å følge opp skikkelig!