Sadia Ibrahim

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Lyttende, ordentlig og informativ

Beste legen jeg har hatt. Lytter nøye, undersøker og spør gode spørsmål for å ta best mulig rasjonelle beslutning. Flink til å forklare hvorfor hun konkluderte slik og hva jeg må følge med på. Hun er ikke bare opptatt av å finne ut av hva jeg er syk av, men hvorfor jeg er blitt syk og om noe kan forhindres fra å skje i fremtiden. Mest imponerende er likevel tiden hun tar til den gode oppfølgingen etterpå for å gi prøvesvar per telefon med både gode råd og forklaringer.

Fantastisk fastlege

Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos denne legen.
Hun tar seg tid og tar på alvor hva jeg har å si. Hun søker hjelp/informasjon fra andre leger om hun trenger det. Det er betryggende og seriøst.
Hun er dessuten behagelig, blid og hyggelig!!
Jeg er kjempefornøyd!!

Suveren lege

Følger opp nøye. Ikke redd for å konferer med spesialister. Utrolig effektiv, samtidig som hun er oppmerksom og lyttende.

Flink, et godt medmenneske, effektiv

Sadia er den beste legen jeg har hatt. En meget dyktig lege som viser omsorg og støtte og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Så takknemlig for at hun er min fast lege og familielege for min mann, datter og barnebarn. Det gir stor trygghet for meg.

Fantastisk fastlege!

Jeg er så glad for at Sadia kom som nytt tilskudd på Ryen legesenter! Hun er virkelig en fantastisk dyktig fastlege! Hun lytter og tar seg tid, følger opp der det trengs. Hun er faglig svært dyktig, og jeg opplever at hun er genuint interessert i meg som pasient. Dette er den perfekte fastlege og jeg håper hun aldri slutter på Ryen legesenter!