Sadia Ibrahim

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Ærlig, dedikert og engasjert

Sadia har fulgt meg opp i min andre graviditet nå og jeg er strålende fornøyd. Hun lytter godt og prøver å finne en løsning på det som plager deg. Hun tviler heller ikke 2 ganger til å sende deg til en spesialist om det er det som trengs. Flott lege og person.

Helt topp

Rolig, kunnskapsrik og veldig grei å snakke med om dine plaget. Har brukt henne i flere år da hun var på Rødtvet. Savner henne veldig.

Lyttende, ordentlig og informativ

Beste legen jeg har hatt. Lytter nøye, undersøker og spør gode spørsmål for å ta best mulig rasjonelle beslutning. Flink til å forklare hvorfor hun konkluderte slik og hva jeg må følge med på. Hun er ikke bare opptatt av å finne ut av hva jeg er syk av, men hvorfor jeg er blitt syk og om noe kan forhindres fra å skje i fremtiden. Mest imponerende er likevel tiden hun tar til den gode oppfølgingen etterpå for å gi prøvesvar per telefon med både gode råd og forklaringer.

Fantastisk fastlege

Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos denne legen.
Hun tar seg tid og tar på alvor hva jeg har å si. Hun søker hjelp/informasjon fra andre leger om hun trenger det. Det er betryggende og seriøst.
Hun er dessuten behagelig, blid og hyggelig!!
Jeg er kjempefornøyd!!

Suveren lege

Følger opp nøye. Ikke redd for å konferer med spesialister. Utrolig effektiv, samtidig som hun er oppmerksom og lyttende.