Sadia Ibrahim

Rødtvedt Legesenter AS
Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Dyktig lege som lytter til pasienten

Hadde for en tid tilbake, Sadia som fastlege. Hun flyttet og jeg savner henne veldig. Hun lyttet, tok tak i ting, fikk sendt en videre, behadlet meg med respekt og en genuin interesse for å få problemet løst. Det skulle vært flere leger som Sadia!

Flott lege

Jeg har hatt henne som lege i 3 år hvor jeg har vært hos henne jevnlig. Hun tar seg passe tid i timene - god tid når det trengs og er effektiv ellers.

Jeg har trengt oppfølging pga depresjon. Hun er opptatt av å se helheten - jobbsituasjon, eventuelle andre sykdommer, sykmelding versus aktivitet og ulike medisiner. Jeg er veldig fornøyd med den langvarige oppfølgingen.

Jeg har opplevd henne litt brå under en gynekologisk undersøkelse - men jeg er mer sensitiv der enn de fleste andre.

De legesekretærene jeg har møtt de siste gangene er både flinke og hyggelige.

Særdeles dyktig lege

Sadia Ibrahim er en særdeles dyktig lege, samtidig som hun er et godt medmenneske. Det er lett å prate med henne og hun lytter til det som blir sagt, stiller gode oppfølgingsspørsmål og tar situasjonen på alvor. Hun tar heller en prøve for mye, enn en for lite. Vi er veldig, veldig fornøyd med henne som lege.

Superfornøyd

Lyttende, oppmerksom , sender deg videre og følger deg opp. Eneste negative er hun sure sekretæren, bør gå smilekurs eller byttes ut!

Bra lege

Har fått den hjelpen jeg har trengt hver gang. føler meg forstått. viser medfølelse. Er alltid blid ogfokusert på meg som pasient.