Sadia Ibrahim

Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo
Sadia Ibrahim er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Flott lege

Jeg har hatt henne som lege i 3 år hvor jeg har vært hos henne jevnlig. Hun tar seg passe tid i timene - god tid når det trengs og er effektiv ellers.

Jeg har trengt oppfølging pga depresjon. Hun er opptatt av å se helheten - jobbsituasjon, eventuelle andre sykdommer, sykmelding versus aktivitet og ulike medisiner. Jeg er veldig fornøyd med den langvarige oppfølgingen.

Jeg har opplevd henne litt brå under en gynekologisk undersøkelse - men jeg er mer sensitiv der enn de fleste andre.

De legesekretærene jeg har møtt de siste gangene er både flinke og hyggelige.

Særdeles dyktig lege

Sadia Ibrahim er en særdeles dyktig lege, samtidig som hun er et godt medmenneske. Det er lett å prate med henne og hun lytter til det som blir sagt, stiller gode oppfølgingsspørsmål og tar situasjonen på alvor. Hun tar heller en prøve for mye, enn en for lite. Vi er veldig, veldig fornøyd med henne som lege.

Superfornøyd

Lyttende, oppmerksom , sender deg videre og følger deg opp. Eneste negative er hun sure sekretæren, bør gå smilekurs eller byttes ut!

Bra lege

Har fått den hjelpen jeg har trengt hver gang. føler meg forstått. viser medfølelse. Er alltid blid ogfokusert på meg som pasient.

Sadia Ibrahim

Sadia er veldig flink og lytter til pasientene på en fin måte.
Men kan være umulig å få treffe lege hos Rødtvedt legesenter det tar ofte flere uker å få treffe legen når det er akutt får man bare beskjed om å dra til legevakten! Har forsøkt å få time 6 ganger det siste året, har fått beskjed om at det er best at jeg drar på legevakten vær gang, når man drar til legevakten spør de om hvorfor man ikke drar til fastlege. Det er også elendige telefon tider der kan kun ringe mellom 0900 og 1200, etter dette kan man ringe mellom 1300 og 1500 ofte må man ringe veldig mange ganger for å komme gjennom som resulterer i at man ikke gidder.