Sadia Ibrahim

Autorisasjon (2006)

Sadia Ibrahim er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Trygg, hyggelig og omsorgsfull!

Hatt Sadia som fastlege siden 2019 og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun er medmenneskelig noe som skiller henne fra andre leger, i tillegg til at hun er dyktig! Tar pasientene sine seriøst, og bruker god tid med de. Kommer aldri til å bytte henne ut. Anbefaler henne på det sterkeste!!

Flink og hyggelig

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid god tid, undersøker nøye og forklarer godt.

Motiverende, engasjert og omsorgsfull

Fastlegen min i 4 år.
Kronisk usynlig sykdom.

Tidligere hadde jeg mistet tillit til fastlege, og var veldig forsiktig og nervøs da jeg kom Sadia. Jeg delte erfaringene mine og hun lyttet omsorgsfullt til meg. Ene og alene bygget hun opp håpet mitt og tilliten min til fastlegeordningen.

Hun tilbød omsorg, løsninger, samtale, henvisninger og behandling. Jeg opplevde henne som en trygg fastlege som motiverte meg når jeg trengte det. Jeg deltok like mye i avgjørelsene som hun gjorde, og trivdes veldig med denne balansen.

Jeg sluttet til slutt hos Sadia fordi hun byttet fastlegekontor og det nye stedet ble for langt for meg, som var veldig leit.

Anbefaler å gi Sadia en sjanse :)

Beste fastlegen jeg har hatt

Sadia er en fantastisk fastlege, har ingenting å utsette på hun. Faglig flink, nøye, blid og omsorgsfull.
Håper hun blir i mange år på legekontoret.

Omsorgsfull, blid og flink

Sadia er den beste legen jeg har hatt!
Hun tar alt man tar opp på alvor, bruker tid og som mange nevner; nøler ikke med å kontakte spesialister.
Hun utsetter ikke å sende pasienten videre til røntgen, ct eller spesialister om hun synes det er nødvendig.
Hun er dyktig,behagelig, lyttende og blid.
Jeg stoler veldig på behandlingen hun gir meg; event videresending i helseapparatet.