Erik Jonassen

Holmlia Legesenter

Holmlia Senter vei 10 1255 Oslo
Erik Jonassen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Jonassen

utrolig flink og veldig dyktig

han er dyktig og bruker tiden godt men er ofte forsinket. Han hører på pasienten men virker slapp av og til.

En veldig god lege for hele familien!

Vi har vært pasienter av Erik Johanssen i 2 år og er veldig fornøyd.
Han virker ikke veldig vennlig men det er greit, han er hyggelig og jeg vet at han bryr seg. Jeg, mannen min og våre to barn har blitt behandlet av ham og vi fikk god diagnose og kur.

Service og tillit/kommunikasjon kunne vært bedre

Han er god til å henvise til andre.
Service var ikke helt på topp og kunne vært en hel del bedre.
Jeg følgte ikke at jeg stolte helt på han heller, men kommunikasjonen var grei. Men noen ganger kunne hav være litt uhøflig.

Sløveste legen

Kort og greit om Jonassen som har vært fastlegen min i over 10 år. Sløv type, virker ikke som han bryr seg noe særlig om pasienten, sliter med å sende inn henvendelser, sliter med å sende inn min informasjon videre til hvor enn jeg har blitt henvist til.
Det hjelper ikke at det tar 5 uker for å få en time hos Jonassen heller.
Har vært ganske lojal ovenfor Jonassen, men når det tar 5 uker å få time så strekker ikke lojaliteten min lengre.

Den slappeste legen jeg noen gang har hatt

Jeg opplevde han som en som bry seg veldig lite om pasienten sin. For meg tokk det ett år før han henviste meg til spesialist, og han klarte å sende henvisninger med feil adresse på. Så timen hos spesialist har jeg aldri mottatt , men regning fra spesialisten har jeg fått to ganger, takket være Jonassen.