Erik Jonassen

Holmlia Legesenter

1986

Holmlia Legesenter Telefonnummer22 75 20 6222 75 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia senter vei 10 1255 Oslo
Erik Jonassen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Jonassen

Meget god lege!

Hyggelig, lyttende,kunnskapsrik og erfaren. Gir god behandling og oppfølging. Henviser videre til spesialist i de situasjonene hvor det er påkrevet.

Kunnskapsrik og vurderende

Dr. Jonassen har vært min fastlege i over 15 år. Kompetent, faglig dyktig men kan virke som om han har altfor mye å gjøre og at tiden ikke strekker til. Kanskje et snev av "materielltretthet". Det mest utfordrende er dog den tjenesten som leveres av sentralbordet/legesekretæren(e). Tålmodigheten og viljen til å være en vennlig, serviceminded stemme utad er sjelden tilstede. Som innringer får man ofte følelsen av å være til bry. Ved oppmøte er situasjonen noe bedre. Alt i alt er nok kontoret merket av at arbeidsmengden til tider er for stor og det gjenspeiler seg i ansiktene utad. Dr Jonassen er dog en meget habil og dyktig lege.

Ikke tilgjengelig når det er akutt

Det er veldig vanskelig å få time, selv når det er akutt. Man må nesten krangle med helsesekretæren for å bli prioritert. De har ikke kapasitet og orden på sakene sine i det hele tatt. De henviser alt til legevakten. Det er oppgaver som legen må gjøre, slik som å skrive henvisninger til spesialister, men det blir ikke gjort. Og når man drar til legevakten, så sier de at det fastlegens oppgave. Dette er en frustrerende situasjon for den som er akutt syk. Det får være grenser på hvor ganger man må dra til legevakten fordi legen ikke har tid.

utrolig flink og veldig dyktig

han er dyktig og bruker tiden godt men er ofte forsinket. Han hører på pasienten men virker slapp av og til.

En veldig god lege for hele familien!

Vi har vært pasienter av Erik Johanssen i 2 år og er veldig fornøyd.
Han virker ikke veldig vennlig men det er greit, han er hyggelig og jeg vet at han bryr seg. Jeg, mannen min og våre to barn har blitt behandlet av ham og vi fikk god diagnose og kur.