Holmlia Legesenter

Telefonnummer22 75 20 6222 75 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmlia senter vei 10 1255 Oslo

Siste vurderinger av Holmlia Legesenter

Lita troverdig

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Kommunikasjon gikk greit nok - hun skulle fullføre en rapport for meg som NAV i England hadde bedt om siden jeg er ufør. Var nesten helt ferdig under timen - hun skulle bare utføre "finishing touches" og sa det ville koster kr 300. Da den skule hentes en uke senere fikk jeg sjokk da hun krevde kr 500. Fikk til forklaring at det var veldig mye ekstra jobbing med den (noe som jeg visste var usant).
Virker som hun er mer interessert i penger enn pasienter. Har jo allerede byttet til en annen lege.

Frekk, nedlatende og uhyggelig lege!

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Marianne Asak Rødal er virkelig ikke en lege som bryr seg om pasientene sine! Hun har ikke noe empati eller noen andre følelser som viser at hun bryr seg om pasienten. Når man snakker til henne, nikker hun bare i vei, og later som at hun bryr seg, når hun i utgangspunktet ikke gjør det. Hennes konklusjon er ALLTID at man ikke trenger å foreta noen blodprøver eller undersøkelser, fordi det var gjort for flere måneder siden, og det kan da umulig være noe å finne der. Når man pent ber henne om å undersøke noe, er hun nedlatende og frekk, og tar ikke hensyn til at en pasient har det vondt. For henne virker det som at pasientens mening ikke er av noe betydning. I tillegg til dette så ønsker hun at man skal fortsette med å bestille enda flere legetimer til tross for at hun har tid til å kunne utføre det som trengs i den opprinnelige timen (noe som skriker at hun kun er interessert i pasientens penger, og ikke helse!) Mer usympatisk lege har jeg aldri møtt. Styr unna henne, for hun kommer aldri til å gjøre noe nytte for deg som pasient eller medmenneske. Til å være en relativ ny lege skulle man tro at hun skulle være varmere i tonen, men det er hun nemlig ikke! Forferdelig lege og person, med null sympati! Egner seg ikke til denne jobben!

Stresset og travel

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Dette er en lege som helst ikke vil ha deg som pasient. Du får en følelse av å være i veien og kaste bort tiden hans. Etter 31 år ved dette senteret, takker jeg for meg og finner meg en lege med empati og interesse for meg som pasient

For mange passienmter

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Hver gang jeg besøker Sultan føles det som om han vil ha meg raskest mulig ut for å få inn en ny pasient.
Jeg føler meg bare som passient, ikker som et individ.
Han har ved 2 lettere inngrep brukt bedøvelse, men foretatt inngrepet før bedøvelsesmidlet har virket på tross av at jeg ba han vente litt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Jeg har vært hos Marianne bare en gang etter at jeg byttet fra en annen fastlege, men kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor og der det var behov så henviste hun meg umiddelbart videre til rett plass for videre utredning, som min tidligere lege ikke hadde tatt på alvor i det hele tatt. Hun skapte tillit og trygghet hos meg. Dessverre så er legekontoret hun jobber på helt håpløst og man må forvente 3-4 uker ventetid på ordinær time- når man først kommer gjennom på telefonen.