Holmlia Legesenter

Asperudveien 61/67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Håpløs vikar

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Vikaren til Erik, Tapakron, er en håpløs type som ikke tar deg på alvor. Han overkjører alt du sier, og vet best selv. Hver gang jeg har vært innom har han funnet en helt annen løsning enn det som ganger meg best. Anbefaler ingen å gå til han.

Lege Holmlia senter

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Intelligent og empatisk lege med mye erfaring, jeg løste flere helseproblemer. Anbefalinger!.Kontoret er I en stor,ren klinikk utstyrt med flere kontorer,analiyselaboratorium og secretariat,parkeringsplasser utenfor og ved T-bane og busstasjon.

Veldig trygg og god lege

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Dette er en super god lege som ser deg fra første stund jeg har hatt han i 4 år nå og kunne ikke bedt om en bedre lege enn han og han lytter er der for deg og jeg er kronisk syk så dette betyr veldig mye for meg han strekker seg veldig langt for å hjelpe så dette er ikke ofte man kommer over og anbefales på det sterkeste

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Legen lytter, prøver å forstå både helse, situasjonen som helhet og å finne beste løsninger. For oss som er kronisk syke kan det ikke bli bedre.

Profesjonell

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Lytter og hører på pasientene,han henviser også til sykehus for å få sjekket ut diagnoser.Det er en bra egenskap hos en lege