Holmlia Legesenter

Asperudveien 61 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Mitt navn er [navn fjernet av moderator]

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Waqqas Muhammad Sultan er eneste lege jeg fant som endelig er med på finne en løsning for meg og andre leger som jeg hadde før følte at dem var ikke bra mot meg når jeg var nede i kjelleren, men han hadde ett hjertet som er større enn de andre jeg hadde. skal ikke gå detaljert her men, han gjør en bra jobb, profosjenelt.

Rolig og sindig lege

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Erik Jonassen er en lege som utviser trygghet og empati med pasientene sine, og jeg er glad for å ha hatt han som lege i 15 år. Han tar seg tid og gir pasienten oppmerksomhet.

Den største ulempen med å ha han som lege er de man møter når man ringer til senteret. De er direkte uhøflige og veldig ovenfra og ned. Uavhengig av spørsmål får dama bak skranken til å høres ut som om "du er problemet" og at jeg som pasient er bare dum som ikke skjønte det.

Jeg opplevde i fjor å være der før åpningstid. Jeg hørte da latter og munterhet blant de som jobbet der helt til gitteret gikk opp og blikket hennes traff meg. Det gikk fra smilende øyne til nedlatende øyne på et sekund. Jeg skulle ønske det gikk å gi tilbakemelding på slikt, men aner ikke hvordan og ser på dette som "eneste" mulighet.

Kunnskapsrik og årevåken ovenfor sine pasienter

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Har gått til Dr. Sultan så lenge han har vært fastlege på Holmlia, og er kjempefornøyd.
Han følger opp pasientene sine med genuin interesse, og ser ikke bare sykdommer - men hele menneske.
reiser langt for å komme dit, og dét er det verdt.

Dyktig og Kunnskaprik

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Jeg har blitt fulgt opp av Waqas Sultan i over 1 år.
En fantastisk Lege som bryr seg og møter deg godt forbredt. Kunnskapsrik og engasjert. Samarbeider og gjør ting enkelt og tar seg god tid når man har behov for det.

Meget godt fornøyd med Fastlegen Mr Sultan.

Kunnskapsrik og dyktig.

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Dyktig lege som ofte gjør det lille ekstra for at jeg som pasient skal føle meg trygg. Er rolig, tar seg tid og er lyttende (ikke alltid han er enig med meg, og det gir trygghet det også....) Følger alltid opp blodprøver m.m.. Anbefales på det varmeste!