Holmlia Legesenter

Asperudveien 61 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Kunnskapsrik og dyktig.

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Dyktig lege som ofte gjør det lille ekstra for at jeg som pasient skal føle meg trygg. Er rolig, tar seg tid og er lyttende (ikke alltid han er enig med meg, og det gir trygghet det også....) Følger alltid opp blodprøver m.m.. Anbefales på det varmeste!

Sikkert en grei lege, men man får aldri møtt ham.

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Det er en ekstremt uhøflig dame som tar telefonen på dette legesenteret, og nekter plent å være det minste hjelpsom. Etter flere måneder og mange ubehagelige samtaler for å i det hele tatt prøve å få time, måtte jeg rett og slett bytte fastlege, og da var det et mareritt å få sendt journal til ny klinikk. Jeg måtte ringe flere ganger for å få resepsjonisten til å sende journalen, hvorpå èn gang hun sa at "de hadde ikke journalen der, den må ha blitt rotet bort" - Men likevel tok hun betalt for denne tjenesten. Ny klinikk sier de har fått en ufullstendig journal så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Helt håpløst.

Dyktig mens tids grenser

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Jeg har fått mye hjelp fra Dr sultan + diagnoser som jeg ikke fikk fra min tidligere fastlege . Dr sultan er en meget dyktig lege. Pga tidsgrense, må jeg ta opp en sak av gangen. Allikevel er jeg fornøyd med behandlingen av Dr sultan,W. M.

Behagelig og grundig

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Hadde nevnt til 2-3 leger de siste årene at jeg hadde ryggsmerter i varierende grad, men de ga meg bare noen øvelser jeg skulle prøve. Waqqas henviste meg til MR, der jeg videre ble henvist til operasjon.
Ikke like fornøyd med alle sykepleierne.

Svært kunnskapsrik, interessert og imøtekommende

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Jeg foretrekker en lege jeg kan ha en god dialog med, og gjør grundig forarbeid før legebesøk, og har som regel med en skriftlig redegjørelse for min tilstand. Sultan var imponert da jeg googlet frem til en svært sjelden diagnose på en (heldigvis helt uproblematisk) tilstand jeg har, men som kunne vært svært alvorlig, og hvor Sultan hadde måttet melde pass på hva som feilte meg. Sultan er den perfekte lege, og jeg reiser derfor gjerne litt lengre enn nødvendig (etter flytting) for å kunne beholde ham. Umulig å finne noe som trekker ned. Nå er jeg nok riktignok den ideelle pasient når det gjelder å ta kloke helsemessige valg i livet, så jeg kan forstå om han kommer med et og annet hint til enkelte som kanskje motarbeider sin egen helse.