Holmlia Legesenter

Holmlia senter vei 10 1255 Oslo

Siste vurderinger av Holmlia Legesenter

Ikke empatisk og uprofesjonell lege

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Dårlig erfaring med sultan som fastlege. Han bryr seg lite om pasienten og tar ikke pasientens problem alvorlig! Jeg har kronisk ustabil blodtrykk og hadde mistet mye vekt på kort tid. Legen gadd ikke å måle blodtrykket eller vekten min i konsultasjonen, selvom jeg har bedt om det. Dette har skjedd på flere konsultasjoner! Jeg har måttet byttet lege pga dette. Kom til ny lege som ser av journalen at mine siste blodprøver var blitt tatt for 18 mnd tilbake. Dette stemmer ikke, jeg har gitt blodprøver for 6 mnd tilbake og dette husker jeg godt! Dette har altså ikke blitt registrert i journalen! Jeg var meget misfornøyed!

Er aldri tilgjengelig

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Dette er det mest forferdelige legesenteret jeg har vært borti. Vedkommende som tar telefonen er frekk, evner ikke til å samarbeide og stiller sine egne diagnoser over telefon. Virker som det er en plage å måtte ta telefonen.
Jeg har hatt Erik Jonassen som lege i litt over et halvt år, men aldri fått truffet ham - for han har aldri vært tilstede de *MANGE* gangene jeg har ringt og bedt om time. Fått høre at det ALLTID er 6-8ukers ventetid, og det "må man bare finne seg i". Så da jeg har hatt plager som virkelig trengtes en fastlege til ble jeg bare henvist til legevakten, der de ikke kunne hjelpe meg med dette, fordi det var fastlegen som ordner slikt. Sukk. Angrer veldig på at jeg byttet hit.

Trygg ,kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Har hatt Marianne som fastlege siden Leesland sluttet.
Jeg har bare positivt og si .
Hun tar pasienten på alvor,hun lytter og får pasienten til og føle seg trygg.
Jeg føler meg trygg med henne som lege. Er så glad for at jeg har en lege som henviser hvis det er nødvendig. Hun tar de prøversom trengs.
Anbefaler henne på det varmeste.
Hilsen en som har jobbet med forskjellige leger og som vet forskjell på gode og dårlige.

Har også god erfaring med
ø-hjelps timene de har. Får oftest samme dag .

Dyktig, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Jeg har brukt Marianne som fastlege siden hun tok over etter Leesland.
Jeg er veldig godt fornøyd. Hun er seriøst opptatt av sine pasienter, god på oppfølging og henviser videre der hun mener det er nødvendig.
Anbefaler henne på det varmeste.

Lita troverdig

Lege: Marianne Asak Rødal Skrevet

Kommunikasjon gikk greit nok - hun skulle fullføre en rapport for meg som NAV i England hadde bedt om siden jeg er ufør. Var nesten helt ferdig under timen - hun skulle bare utføre "finishing touches" og sa det ville koster kr 300. Da den skule hentes en uke senere fikk jeg sjokk da hun krevde kr 500. Fikk til forklaring at det var veldig mye ekstra jobbing med den (noe som jeg visste var usant).
Virker som hun er mer interessert i penger enn pasienter. Har jo allerede byttet til en annen lege.