Juan Turki Chako

Gladbakk Legesenter

2006

Gladbakk Legesenter Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Juan Turki Chako er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Juan Turki Chako

suveren

dette er den beste legen man kan tenke seg. tar seg god tid, lytter og er hjelpsom med problemene som måtte være dær, er det noe han ikke kan hjelpe med henviser han dit man kan få hjelp til det man trenger.

LYTTER TIL PASIENTEN

Fantastisk lege som virkelig følger deg opp. Blid og tar prøver om du er syk👍👍
Denne legen sendte meg videre, da han ikke fant ut hva som feilet meg. Ved hans hjelp fikk jeg endelig svar!! Min forrige lege så ikke på meg engang. Var jeg syk og uvel, var svaret alltid øvre luftveisinnfeksjon. 🙈🙈

Hyggelig, men ingen oppfølging.

Hyggelig, men har problemer med å gå inn i/evt manglende kunnskap om komplekse sykdommer, der oppfølging og videre utredning er viktig, selv om dette er presisert fra spesialister og diagnose foreligger. Feilføringer/mangler i pasientjournalen, og det anbefales å ta en kontroll på dette.

uinteressert

har brukt som fastlege i over 2 år. har fremdeles til gode og bli undersøkt.
noen ganger virker det som han ikke vet hvem pasienten er.
lang tid før videre henvisning blir skrevet. ikke å anbefale om kroppen er utslitt og trenger noe annet enn resepter.

Ufokusert, lite interessert i pasienten og later til å ikke vite noe om sine pasienter

Har gått hos han i 3 år nå, og føler at han aldri har tid til meg. Under mitt andre svangerskap gikk jeg til kontroller hos han. Han kunne ikke måle livmor tok alltid 5 cm ekstra. Min datter har vært til kontroll hos han helt siden hun ble født og nå viser det seg at hun muligens har hoftedisplasi noe han burde ha sett, men det var det en annen lege som så. Etter å ha fortalt legen nesten hver gang vi har vært til kontroll at vi sliter med hennes søvn, hun går rart og har mye smerter har han konkludert med at det mest sannsynlig er PDA voksesmerter, og spør hver gang hva de har sagt på helsestasjon, hvor jeg hver gang har måtte poengtere at det er han som har vært legen under hver kontroll på helsestasjonen. Absolutt ikke en lege jeg vil anbefale til noen. Han lytter aldri virkelig etter og man føler aldri at man oppnår noe ved en konsultasjon.