Juan Turki Chako

Gladbakk Legesenter

2006

Gladbakk Legesenter Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Juan Turki Chako er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Juan Turki Chako

Ok, men føles ikke som han bryr seg så mye

Ofte opplever jeg at han ikke husker noe som helst eller har tatt en kikk i journalen før konsultasjon. Jeg mener en fastlege bør være investert i sine pasienter og gjøre en innsats for å huske noe, eller i det aller minste se i journalen for å se hva vi har snakket om tidligere. Virker noe kort og virker i blant som at han ikke forstår helt hva jeg mener, men han ber meg heller ikke klarifisere men bare nikker og smiler. Han er ikke direkte dårlig for han er hyggelig og prøver å hjelpe, men servicenivået er ikke så høyt.

suveren

dette er den beste legen man kan tenke seg. tar seg god tid, lytter og er hjelpsom med problemene som måtte være dær, er det noe han ikke kan hjelpe med henviser han dit man kan få hjelp til det man trenger.

LYTTER TIL PASIENTEN

Fantastisk lege som virkelig følger deg opp. Blid og tar prøver om du er syk👍👍
Denne legen sendte meg videre, da han ikke fant ut hva som feilet meg. Ved hans hjelp fikk jeg endelig svar!! Min forrige lege så ikke på meg engang. Var jeg syk og uvel, var svaret alltid øvre luftveisinnfeksjon. 🙈🙈

Hyggelig, men ingen oppfølging.

Hyggelig, men har problemer med å gå inn i/evt manglende kunnskap om komplekse sykdommer, der oppfølging og videre utredning er viktig, selv om dette er presisert fra spesialister og diagnose foreligger. Feilføringer/mangler i pasientjournalen, og det anbefales å ta en kontroll på dette.

uinteressert

har brukt som fastlege i over 2 år. har fremdeles til gode og bli undersøkt.
noen ganger virker det som han ikke vet hvem pasienten er.
lang tid før videre henvisning blir skrevet. ikke å anbefale om kroppen er utslitt og trenger noe annet enn resepter.