Juan Turki Chako

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Juan Turki Chako er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Juan Turki Chako

uinteressert

har brukt som fastlege i over 2 år. har fremdeles til gode og bli undersøkt.
noen ganger virker det som han ikke vet hvem pasienten er.
lang tid før videre henvisning blir skrevet. ikke å anbefale om kroppen er utslitt og trenger noe annet enn resepter.

fantastisk

Verdens beste lege. Han lytter, tar seg god tid ,og er sjelden forsinket. Lengste jeg har måtte vente er knappe 5 min.😊

Ufokusert, lite interessert i pasienten og later til å ikke vite noe om sine pasienter

Har gått hos han i 3 år nå, og føler at han aldri har tid til meg. Under mitt andre svangerskap gikk jeg til kontroller hos han. Han kunne ikke måle livmor tok alltid 5 cm ekstra. Min datter har vært til kontroll hos han helt siden hun ble født og nå viser det seg at hun muligens har hoftedisplasi noe han burde ha sett, men det var det en annen lege som så. Etter å ha fortalt legen nesten hver gang vi har vært til kontroll at vi sliter med hennes søvn, hun går rart og har mye smerter har han konkludert med at det mest sannsynlig er PDA voksesmerter, og spør hver gang hva de har sagt på helsestasjon, hvor jeg hver gang har måtte poengtere at det er han som har vært legen under hver kontroll på helsestasjonen. Absolutt ikke en lege jeg vil anbefale til noen. Han lytter aldri virkelig etter og man føler aldri at man oppnår noe ved en konsultasjon.

Forberedt - Erfaren - Dyktig.

Forberedt - Erfaren - Dyktig lege.
Er bare ikke mere å si.
Anbefales. .
Legesenteret Gladbakk har dessverre lange vente tider på timer,til tider.
Videre lang tlf kø til tider..
Derimot send de en sms.
Så går det bedre.

Chako er helt unik.

Den beste legen jeg har hatt noensinne, dyktig og lyttende......får ikke fullrost den mannen......føler at han er der for deg som pasient.