Gladbakk Legesenter

Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Ok, men føles ikke som han bryr seg så mye

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Ofte opplever jeg at han ikke husker noe som helst eller har tatt en kikk i journalen før konsultasjon. Jeg mener en fastlege bør være investert i sine pasienter og gjøre en innsats for å huske noe, eller i det aller minste se i journalen for å se hva vi har snakket om tidligere. Virker noe kort og virker i blant som at han ikke forstår helt hva jeg mener, men han ber meg heller ikke klarifisere men bare nikker og smiler. Han er ikke direkte dårlig for han er hyggelig og prøver å hjelpe, men servicenivået er ikke så høyt.

For rask

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Skulle tro jeg hadde vært hos en annen lege enn de andre her.

Jeg fikk ny fastlege etter at min gamle pensjonerte seg og var veldig spent på denne timen. Jeg ga beskjed om at jeg skal ha full kontroll av meg. Legesekretæren tar blodprøver uten at jeg har snakket med legen. Han mente vist hvilke han trengte. Jeg kommer så inn til han, og han hører ikke på hva jeg sier, avbryter meg og ser kun inn i pc'n sin. Han spør hva jeg vil snakke med han om og avbryter meg igjen. Tar blodtrykk og "ringer deg når jeg får svar".

Han får en sjans eller to til, for det er nok ikke så lett å ta over en pasient som har hatt fastlegen før deg i 20 år ...

Kjempedyktig lege

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han hører på hva du har og si og tar seg tid til å forklare. Følger opp med videre undersøkelser og eventuelle henvisninger ved behov.

En faglig dyktig og trygg fastlege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Faglig dyktig lege som lytter til pasienten, og tar pasienten på alvor. Rolig, trygg og effektiv. Henviser videre ved behov. En flott fastlege for både voksne og barn.

suveren

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

dette er den beste legen man kan tenke seg. tar seg god tid, lytter og er hjelpsom med problemene som måtte være dær, er det noe han ikke kan hjelpe med henviser han dit man kan få hjelp til det man trenger.