Gladbakk Legesenter

Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Super lege

Lege: Silje Elise Trondsen Ramsvik Skrevet

En engasjert og veldig dyktig lege som lytter, som bryr seg og har forståelse! Håper hun fortsetter med dette! Kan anbefales på det varmeste.

Lite fagelig kunnskapsrik

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

En lege som ikke kan faget sitt, lite imøtekommende og hjelper deg ikke,viser ikke menneskelig forståelse. Snakker om sitt privat liv, og setter opp timer uten og vite hvorfor en kommer tilbake.

Ser og hører deg!

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Hadde alle leger vært som han. Du føler deg trygg og ivaretatt. Han tar seg tid til deg og hjelper deg med dine problemer.

Ok, men føles ikke som han bryr seg så mye

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Ofte opplever jeg at han ikke husker noe som helst eller har tatt en kikk i journalen før konsultasjon. Jeg mener en fastlege bør være investert i sine pasienter og gjøre en innsats for å huske noe, eller i det aller minste se i journalen for å se hva vi har snakket om tidligere. Virker noe kort og virker i blant som at han ikke forstår helt hva jeg mener, men han ber meg heller ikke klarifisere men bare nikker og smiler. Han er ikke direkte dårlig for han er hyggelig og prøver å hjelpe, men servicenivået er ikke så høyt.

Kjempedyktig lege

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han hører på hva du har og si og tar seg tid til å forklare. Følger opp med videre undersøkelser og eventuelle henvisninger ved behov.