Gladbakk Legesenter

Tlf: 63 95 94 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Bra, men.

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Blid, hyggelig og imøtekommende. Men skuffende.
Forutinntatt og lite interessert i å høre hva du har å si.

Virker uinteressert og dårlig oppfølging

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er som oftest forsinket, og er lite imøtekommende. Både jeg og min sønn har samme opplevelsen. Samt at han sitter med nesen mot PC-skjermen i stede for å ha øyekontakt og prate med meg for å finne ut hvorfor jeg kommer til han.Føler jeg ikke blir ivaretatt på beste måte, og kommer til å bytte fastlege så snart jeg finner en ny. Han bør yte mer oppfølging i forhold til resultater vedrørende utredning.

Imøtekommende og pålitelig

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg har legeskrekk, men likevel er jeg trygg når jeg går til Siri. Hun spør hvordan du har det når du kommer, hun har lest journalen og vet hvem du er, hun er hjelpsom og flink, lynrask til å skrive henvisninger og hun sender deg svarene så fort de kommer. Hun ser på deg når du snakker med henne og tar seg den tiden du trenger selv om det kanskje av og til dessverre går ut over nestemann. Hun er faglig dyktig og villig til å sette seg inn i det du spør om. Jeg håper hun blir lenge, lenge på Gladbakk!!!!!

Veldig dyktig og hyggelig lege

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dr. Siri Bækkelund Engen. Hun er en dyktig lege som faktisk tar seg tid til å lytte til hva man sier. Min tidligere lege var mest opptatt av å få pasientene ut av døra så fort som mulig, noe som absolutt gikk på bekostning av behandlingen, så det er veldig betryggende å ha funnet en lege som tar deg på alvor og gjør en skikkelig jobb.

Kjempeflink lege

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Gjør det som skal gjøres og undersøker det som bør undersøkes, sier også fra når det er ting det ikke er noen vits i å bekymre seg over eller gjøre noe mer med. Er i tillegg en veldig ålreit type. Flink også med gynekologi, og veldig flink med barn. Anbefales på det varmeste.

Flink lege,men....

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Dårlig på oppfølging,og tilbakemeldinger selv om man maser på svar og tilbakemeldinger tar det altfor lang tid.

Fantastisk flink fastlege

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg har bare godt å si om dr. Siri B. Engen ved Gladbakk legesenter. Hun er rask men samtidig så tar hun den tiden det tar der det er behov for det. Hun overtok min alvorlig tykke perm med journaler etter mine tidligere fastleger. Var og er naturlig at det tar tid å få oversikt over mine tidligere og nåværende helseplager. Men dette tok hun veldig fort. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste og gir henne full skår på alt hun får gjort noe med på legesenteret. Mvh.

Meget bra Fastlege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Forståelsefull og flink fastlege.Lett kommunikasjon,lytter og noterer til det "saken"gjelder !.En`serviceinnstilt Fastlege.

Den beste legen jeg har hatt så langt.

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Han er flink til å diagnostisere og henvise videre. Ikke en som bare skriver ut resepter og sykemeldinger.

Dyktig!

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Lars Erik som fastlege siden 2009. Han er imøtekommende, grundig og veldig hyggelig. Han har et behagelig vesen og viser at han bryr seg om pasientene sine! Håper aldri han forsvinner fra Råholt, han er helt super! For øvrig er alle legene og ansatte på gladbakk dyktige og utrolig snille :)

BEST !

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

En mer hjelpsom og inkluderende lege skal man lete lenge etter (jeg har alldrig møtt noen). Ett ord beskriver alt, fantastisk. Her har man en LEGE som lytter og tar deg på alvor. EN STOR TAKK.

Rolig, forståelsesfull lege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Fin, rolig og forståelsesfull lege. Lett å prate med, og en som ser deg. Kan absolutt anbefales til alle.

Imøtekommende.

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Dyktig og engasjert. Gjør en nøye undersøkelse og vurdering av hvordan jeg har det. Henviser videre til spesialister og undersøkelser. Tar blodprøver og går igjennom og sender meg svarene

En meget dyktig lege som tar pasienten på alvor.

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Kvernes tar pasientene sine på alvor. Helt fra første konsultasjon har Kvernes vært nøye og drevet tett oppfølging. Han følger også opp prøveresultater grundig. De gangene han er i tvil om diagnose, medisinering eller videre forløp, er han ikke redd for å kontakte nødvendg ekspertise. Han er heller ikke redd for å henvise videre.

uinteressert

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

har brukt som fastlege i over 2 år. har fremdeles til gode og bli undersøkt.
noen ganger virker det som han ikke vet hvem pasienten er.
lang tid før videre henvisning blir skrevet. ikke å anbefale om kroppen er utslitt og trenger noe annet enn resepter.

Usympatisk og uinteressert

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er alltid forsinket, og gir deg følelsen av at han vil ha deg ut av kontoret igjen fortest mulig. Usympatisk og lite interessert i hva du har å si. Tar seg ikke tid til grundige undersøkelser, følger ikke opp prøveresultater og henviser helst ikke videre.

Generelt preget av å være stresset, og noe manglende kunnskaper.

Bra lege men håpløst legekontor

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Det er for meg uforståelig at det skal være så vanskelig å komme igjennom på telefon. Ellers i næringslivet er det normalt å sette inn større ressurser på dette området for å imøtekomme behovet. I tillegg er jeg svært lite fornøyd med at de lar folk vente på venterommet i lang tid. Har opplevd å vente i 45 minutter før jeg kom inn. Dette er total mangel på respekt for andres tid. En gang hadde jeg ikke tid til å vente så lenge og forlot venterommet etter 30 minutter. Da kom det faktura i posten med gebyr for ikke å ha møtt! Skal det være slik må vel også pasientene (kundene) kanskje begynne å fakturere legekontoret for ventetid eller for ikke å ha møtt til avtalt tid?

Ellers oppleves personalet som hyggelig og legen er det ingenting å utsette på.

fantastisk

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Verdens beste lege. Han lytter, tar seg god tid ,og er sjelden forsinket. Lengste jeg har måtte vente er knappe 5 min.😊

Imøtekommende og henviser fort

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Ble møtt på en hyggelig måte. Han er ikke en som ser bare på pc og skriver. Veldig lett å ta opp problemene med. Ærlig og flink.

Tar sykdom alvorlig, behandling med en gang.

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er en flink lege . Forstår og vet mye om sykdommer. Og flink med medisiner. Og alltid tar sin tid med sin pasiente.