Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Gladbakk Legesenter

Anbefales

Lege: Silje Elise Trondsen Ramsvik Skrevet

Silje er en helt super fastlege. Kunnskapsrik, behagelig og oppdatert. Veldig flink med barn er hun også.

Ufin og kort

Lege: Silje Elise Trondsen Ramsvik Skrevet

Opplevde kommunikasjonen med denne legen svært vanskelig. Ble avfeid, når jeg forsøkte å forklare problemet. Satte en diagnose etter 10 sekunders prat, noen som er helt feil. Jeg byttet tvert. Dessverre måtte jeg bytte legekontor også. Jeg har vært veldig fornøyd med Gladbakk i alle år.

Hun hadde heldigvis en noe bedre tone, når jeg var inne med et av barna.

Tar seg alltid tid

Lege: Silje Elise Trondsen Ramsvik Skrevet

Silje er den beste legen jeg noen gang har hatt. Blir alltid tatt på alvor og hun setter alltid av god tid dersom jeg trenger det.

Kunnskapsfull og interessert

Lege: Shobanaa Ayngaran Skrevet

Hun tar pasienten på alvor, er tilstede og lytter godt. Uten henne hadde jeg gått til grunne. Håper hun aldri blir borte for oss som trenger slike leger.

Manglende kompetanse

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Chako har vært fastlegen min siden jeg var barn og nå som ung voksen har jeg innsett at det finnes bedre fastleger der ute. Vil ikke anbefale for trans pasienter.

Positive sider:
-Imøtekommende og hyggelig
-Kommer med oppfølgende spørsmål om tidligere helsetilstander for å forsikre pasienten er fornøyd/behandlet riktig
-Sjekker alltid om pasient trenger hjelp/veiledning til andre ting enn etterspurt ved time

Negative sider:
-Mangelfulle henvisninger med irrelevant og feil informasjon
-Virker ikke som han har god nok oversikt over pasientens helsetilstander og medisiner
-Manglende viten om trans personer

Etter at jeg har spurt om utskrift av spesialisthenvisninger for ordinære sykdommer, innså jeg at han alltid inkluderer kjønnsidentiteten min. Dette har blitt inkludert i henvisninger der min kjønnsidentitet og transition har vært helt irrelevant å nevne. I tillegg har han oppført mye feil informasjon om hvilke medisiner jeg står på.

Alt i alt- hyggelig medmenneske, under middels lege. Jeg sliter med å føle meg hørt etter det jeg kan se på henvisninger og notat han har skrevet, i forhold til hva jeg faktisk har sagt.