Gladbakk Legesenter

Trondheimsvegen 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Gladbakk Legesenter

Fantastisk

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Fantastisk lege som følger opp. Han henviser til det som trengs om det trengs. Om det er noe han ikke har svaret på noe som er utenom hans felt henviser han til riktig instans. Han følger opp prøve svar. Ringer med svar.
Her får man en god lege en lege som bryr seg. Han er ett godt og varmt menneske med mye forståelse og empati.
Chako kan anbefales på det sterkeste bedre lege skal man lete lenge etter
Og han er sjelden forsinka.

En fastlege som kan anbefales

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Har hatt Lars Erik som fastlege siden 2014. Alltid følt meg ivaretatt og sett de gangene jeg har vært hos han. Henviser videre så fort det er behovet. Har også blitt godt fulgt opp igjen 2 svangerskap.
Har også fulgt opp mine barn godt.
Empatisk og hyggelig lege.

Kjempe bra

Lege: Shobanaa Ayngaran Skrevet

Er en lege som virkelig bryr seg, og som hører på hva du har å si. Tar seg tid til å prate ordentlig ut med deg.
Anbefales på det sterkeste

Genuint interessert

Lege: Shobanaa Ayngaran Skrevet

En utrolig empatisk lege som lytter og tar dine problemstillinger på alvor. Ser hele mennesket. Følger opp i etterkant. Ivaretagende og faglig dyktig. Anbefales!!

Flink med mennesker, enestående fastlege

Lege: Eric Tande Håland Skrevet

Han er et forbilde som alle leger burde bli. Han er flink med mennesker, tar seg tid til å lytte og forstå og er empatisk. Man føler seg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Han er også kunnskapsrik og god til å følge opp sine pasientene (spesielt med prøvesvarene, gir beskjed og informasjon fortløpende). Flink til å benytte ressursene i kommune som er tilgjengelig for at pasientene får de riktige hjelp og behandling i sykdomsforløpet. Han er veldig profesjonell og har alltid fokus på pasientens beste.
Jeg anbefaler legen min til alle.