Gladbakk Legesenter

Tlf: 63 95 94 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Kjempedyktig lege

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han hører på hva du har og si og tar seg tid til å forklare. Følger opp med videre undersøkelser og eventuelle henvisninger ved behov.

En faglig dyktig og trygg fastlege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Faglig dyktig lege som lytter til pasienten, og tar pasienten på alvor. Rolig, trygg og effektiv. Henviser videre ved behov. En flott fastlege for både voksne og barn.

suveren

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

dette er den beste legen man kan tenke seg. tar seg god tid, lytter og er hjelpsom med problemene som måtte være dær, er det noe han ikke kan hjelpe med henviser han dit man kan få hjelp til det man trenger.

Ikke kundeorientert

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Denne legen er den minst kundeorienterte legen jeg har hatt. Han har så langt ikke vist evner til å lytte til meg som pasient, og han var i andre enden av imøtekommende skalaen.
Kort fortalt så går jeg ikke innom til ovennevnte uten at jeg er nødt. Og jeg går ikke til fastlegen uten at jeg er nødt. Det er vel verdt å merke seg for en fastlege.

LYTTER TIL PASIENTEN

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Fantastisk lege som virkelig følger deg opp. Blid og tar prøver om du er syk👍👍
Denne legen sendte meg videre, da han ikke fant ut hva som feilet meg. Ved hans hjelp fikk jeg endelig svar!! Min forrige lege så ikke på meg engang. Var jeg syk og uvel, var svaret alltid øvre luftveisinnfeksjon. 🙈🙈