Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Kjempeflink lege

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Gjør det som skal gjøres og undersøker det som bør undersøkes, sier også fra når det er ting det ikke er noen vits i å bekymre seg over eller gjøre noe mer med. Er i tillegg en veldig ålreit type. Flink også med gynekologi, og veldig flink med barn. Anbefales på det varmeste.

Flink lege,men....

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Dårlig på oppfølging,og tilbakemeldinger selv om man maser på svar og tilbakemeldinger tar det altfor lang tid.

Fantastisk flink fastlege

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg har bare godt å si om dr. Siri B. Engen ved Gladbakk legesenter. Hun er rask men samtidig så tar hun den tiden det tar der det er behov for det. Hun overtok min alvorlig tykke perm med journaler etter mine tidligere fastleger. Var og er naturlig at det tar tid å få oversikt over mine tidligere og nåværende helseplager. Men dette tok hun veldig fort. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste og gir henne full skår på alt hun får gjort noe med på legesenteret. Mvh.

Meget bra Fastlege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Forståelsefull og flink fastlege.Lett kommunikasjon,lytter og noterer til det "saken"gjelder !.En`serviceinnstilt Fastlege.

Den beste legen jeg har hatt så langt.

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Han er flink til å diagnostisere og henvise videre. Ikke en som bare skriver ut resepter og sykemeldinger.