Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

Virker uinteressert og dårlig oppfølging

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Han er som oftest forsinket, og er lite imøtekommende. Både jeg og min sønn har samme opplevelsen. Samt at han sitter med nesen mot PC-skjermen i stede for å ha øyekontakt og prate med meg for å finne ut hvorfor jeg kommer til han.Føler jeg ikke blir ivaretatt på beste måte, og kommer til å bytte fastlege så snart jeg finner en ny. Han bør yte mer oppfølging i forhold til resultater vedrørende utredning.

Imøtekommende og pålitelig

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg har legeskrekk, men likevel er jeg trygg når jeg går til Siri. Hun spør hvordan du har det når du kommer, hun har lest journalen og vet hvem du er, hun er hjelpsom og flink, lynrask til å skrive henvisninger og hun sender deg svarene så fort de kommer. Hun ser på deg når du snakker med henne og tar seg den tiden du trenger selv om det kanskje av og til dessverre går ut over nestemann. Hun er faglig dyktig og villig til å sette seg inn i det du spør om. Jeg håper hun blir lenge, lenge på Gladbakk!!!!!

Veldig dyktig og hyggelig lege

Lege: Siri Bækkelund Engen Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dr. Siri Bækkelund Engen. Hun er en dyktig lege som faktisk tar seg tid til å lytte til hva man sier. Min tidligere lege var mest opptatt av å få pasientene ut av døra så fort som mulig, noe som absolutt gikk på bekostning av behandlingen, så det er veldig betryggende å ha funnet en lege som tar deg på alvor og gjør en skikkelig jobb.

Kjempeflink lege

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Gjør det som skal gjøres og undersøker det som bør undersøkes, sier også fra når det er ting det ikke er noen vits i å bekymre seg over eller gjøre noe mer med. Er i tillegg en veldig ålreit type. Flink også med gynekologi, og veldig flink med barn. Anbefales på det varmeste.

Flink lege,men....

Lege: Carl Magnus Jensen Skrevet

Dårlig på oppfølging,og tilbakemeldinger selv om man maser på svar og tilbakemeldinger tar det altfor lang tid.