Gladbakk Legesenter

Tlf: 63 95 94 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gladbakk Legesenter

suveren

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

dette er den beste legen man kan tenke seg. tar seg god tid, lytter og er hjelpsom med problemene som måtte være dær, er det noe han ikke kan hjelpe med henviser han dit man kan få hjelp til det man trenger.

Ikke kundeorientert

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Denne legen er den minst kundeorienterte legen jeg har hatt. Han har så langt ikke vist evner til å lytte til meg som pasient, og han var i andre enden av imøtekommende skalaen.
Kort fortalt så går jeg ikke innom til ovennevnte uten at jeg er nødt. Og jeg går ikke til fastlegen uten at jeg er nødt. Det er vel verdt å merke seg for en fastlege.

LYTTER TIL PASIENTEN

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Fantastisk lege som virkelig følger deg opp. Blid og tar prøver om du er syk👍👍
Denne legen sendte meg videre, da han ikke fant ut hva som feilet meg. Ved hans hjelp fikk jeg endelig svar!! Min forrige lege så ikke på meg engang. Var jeg syk og uvel, var svaret alltid øvre luftveisinnfeksjon. 🙈🙈

Uinteressert

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Virker uinteressert i pasientene. Hører ikke på hva de sier. Sitter med øyne i skjermen og ryggen til pasienter.
Føler at pasienten er ett ork å ha på kontoret. Fortest mulig ut uten et ordentlig svar.

Hyggelig, men ingen oppfølging.

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Hyggelig, men har problemer med å gå inn i/evt manglende kunnskap om komplekse sykdommer, der oppfølging og videre utredning er viktig, selv om dette er presisert fra spesialister og diagnose foreligger. Feilføringer/mangler i pasientjournalen, og det anbefales å ta en kontroll på dette.