Olav Karstad

Autorisasjon (1982)

Olav Karstad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Karstad

Kunnskapsrik og nøye!

Olav er fantastisk og bryr seg faktisk om deg som menneske og gir deg tid! Tid som gjør at du føler deg verdsatt og blir tatt vare på av helsevesenet. Dessverre så gjør helsevesenet det litt vanskelig å beholde slike leger som bryr seg.. for mere og mere går på samlebånd og folk må «Google sin egen sykdom». Olav Karstad har opparbeidet seg kunnskap som spreder seg over en generasjon er rett og slett en dyktig lege på sammenstille flere sykdommer å forstå hva som er viktig og mindre viktig.
Skulle ønske leger fikk mere tid med folk som trenger hjelp.

The best there is!

Olav Karstad er den beste fastlegen du kan ønske deg! Han er grundig, tar seg tid og er svært kunnskapsrik og gjør jobben som skal til for å finne den beste løsningen, f eks treffe blink med medisiner. Hvis man legger sammen to pluss to, forstår man at det kan bli ventetid når legen tar seg tid til pasienten i et system som ikke rommer denne tiden, det faller meg derfor alltid lett å vente, for når det blir min tur er han helt tilstede. The best there is!

Dyktig og nøye!

Barnet vårt fikk akutt time hos han så dette er ikke vår fastlege. Men han brukte god tid på barnet vårt og undersøkte grundig. Det stemmer nok at han bruker en god del tid, men som småbarnsforelder er ALL den tiden verdt å vente når man får en dyktig lege som ikke stresser seg gjennom timen for å rekke tusen andre ting. Kjempe fornøyd og ikke minst betryggende å ha en slik lege!

Hedersmann!

Har hatt Olav Karstad som fastlege i over 30 år, og det er vanskelig å finne ord som kan fullrose han. Han er en beundringsverdig klok, reflektert og empatisk lege. Synd alderen hans begynner å få høye tall, men jeg håper han holder på noen år til. En mann som jeg alltid har hatt full tillit til, og som man kan stole 100% på. Ikke alltid han holder tidskjema, men det har jeg ingen problemer med når det gjelder han. Det er pga. at han er grundig og tar seg den tid som trengs, og bruker sin klokskap til sine pasienters beste.

[Navn fjernet av moderator]

Anbefalt

Det kan hende du må vente lenger enn avtalt tid, da Karstad ofte tar seg god tid med pasienter. Han er empatisk og trygg å prate med. Behjelpelig hvis NAV/andre organer blir utfordrende å møte. Han er dessverre ikke tilgjengelig like ofte lenger. Takk for helsehjelp :)