Olav Karstad

Lørenveien 68 0585 Oslo
Olav Karstad er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Karstad

Hedersmann!

Har hatt Olav Karstad som fastlege i over 30 år, og det er vanskelig å finne ord som kan fullrose han. Han er en beundringsverdig klok, reflektert og empatisk lege. Synd alderen hans begynner å få høye tall, men jeg håper han holder på noen år til. En mann som jeg alltid har hatt full tillit til, og som man kan stole 100% på. Ikke alltid han holder tidskjema, men det har jeg ingen problemer med når det gjelder han. Det er pga. at han er grundig og tar seg den tid som trengs, og bruker sin klokskap til sine pasienters beste.

[Navn fjernet av moderator]

Anbefalt

Det kan hende du må vente lenger enn avtalt tid, da Karstad ofte tar seg god tid med pasienter. Han er empatisk og trygg å prate med. Behjelpelig hvis NAV/andre organer blir utfordrende å møte. Han er dessverre ikke tilgjengelig like ofte lenger. Takk for helsehjelp :)

Dyktig lege

Her føler jeg meg trygg. En lege som faktisk bryr seg. Utrolig kunnskapsrik. Så glad jeg kan ha en slik fastlege.

Fantastisk og dyktig lege

Er den beste og mest menneskelige legen jeg noen gang har hatt.
Setter stor pris på den hjelpen og rådgivningen Dr. Olav Karstad har gitt meg.
En fantastisk og dyktig lege.
Tusen takk.

Ingvild 🙂

Omsorg full, trygg, rådelig, god mennesker.

Hei jeg vil gjerne ha min fast lege tilbake, etter neste 30 år kan ikke møte Olav Karstad som min fast lege. Hver gang blir jeg sendt til en an lege som jeg har ikke noe i mot men Olav Karstad kjenner meg bedre en de andre og samt jeg føler meg mye trygg med Olav.