Olav Karstad

Lørenveien 68 0585 Oslo
Olav Karstad er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Karstad

Super Fastlege

Olav Karstad er en fantastisk engasjerende fastlege som gjør sitt ytterste og litt til. Både jeg og barna har hatt han som fastlege hele livet. Han er faglig sterk på de fleste plan og stiller opp både på legekontoret og i eksterne møter med kommunale instanser når man trenger det.
Utrolig fastlege som jeg ikke ville byttet ut under noen omstendigheter

Dyktig lege

Olav er veldig dyktig. Imøtekommende, humor og faglig svært sterk.

Jeg fikk raskt time, selv om Olav er leder og dermed opptatt noen dager i uken. De timene han har er svært bra. For noen som trenger en faglig sterk lege, men som ikke skal løpe ned dørene til legesenteret ofte så anbefaler jeg Olav på det sterkeste

Klar for å bytte fastlege

Har hatt Karstad som fastlege noen år, men nå har jeg fått nok og bytter!
Han tar i mot pasienter 1,5 dager i uka, så det er vanskelig å få time. Og når man først har fått time, er det mye venting. Har sittet opp til 1,5 timer og ventet. Får høre at det ikke er noe problem at det er vanskelig å få time hos han for han har jo vikarleger. Så nå har jeg vært hos 4 vikarer + Karstad siden februar. Dette er ikke holdbart og har fått store konsekvenser for meg. Han er flink når en først har kommet inn.
Men kan nok ikke anbefale han!

Aldri ledig time

Umulig å få time hos. Får stort sett en vikar. Hvis mad skulle være så heldig å få time er han minst tre kvarter forsinket. Forsåvidt flink, men ikke lett å få time hos

Personlig lege med lang erfaring og mye kunnskap

Olav er den beste legen jeg noen sinne har hatt. Han tar seg god tid til å lytte til meg, er personlig og forklarer kompliserte ting på en måte som jeg kan forstå. Jeg opplever at han har bred erfaring og en genuin lidenskap for sitt fag. Han holder seg oppdatert på nye metoder og ny teknologi. For øvrig har han en særskilt interesse for ultralyd og er helt rå på det. Jeg har ingenting å utsette på Olav og anbefaler han på det sterkeste.