Olav Karstad

Lørenveien 68 0585 Oslo
Olav Karstad er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olav Karstad

Aldri tilgjengelig

Jeg har hatt Olav Karstad som min fastlege i over 19 år ifølge nettsiden HelseNorge. I løpet av disse årene har jeg prøvd å booke time 5-6 ganger. Han har aldri hatt ledig time og hver gang har jeg fått tilbud om å betale for å få raskere time hos annen lege på samme legesenter.

Denne gangen trengte jeg kun helseattest for å fornye klasse C1E på førerkortet og da var det helt greit å vente 26 dager på første ledige time. Men når jeg ankom i dag fikk jeg ingen varsel om at han var forsinket. Etter 45 minutter venting henvendte jeg meg til den hyggelige damen i skranken som fortalte at det var helt vanlig at denne legen var 1-2 timer forsinket. Jeg hadde bare spurt om en time fri på jobben og hadde ikke mulighet til å vente så lenge.

Så det ble ingen møte med fastlegen i dag heller.

Takk for meg.

Beste fastlegen!

Olav Karstad har sett, hørt og hjulpet meg i utallige situasjoner i nå noe som nærmer seg 35 år. Jeg flyttet til Drammen for 22 år siden, men kjører til Oslo for å gå til legen. Han er kunnskapsrik, oppdatert, erfaren, nysgjerrig, åpen og søkende. Jeg har en kompleks helsesituasjon, men han evner stadig å hjelpe meg til å bli tryggere i situasjonene og å finne nye løsninger som gjør livet mitt lettere :)

Trygg og veldig dyktig lege

Har hatt Karstad som fastlege i mange år, blir alltid glad når jeg er hos han. Har alltid god tid og er veldig positiv. I forbindelse med alvorlig sykdom er han den som jeg stoler mest på, han følger meg opp mere enn det som er jobben hans. Bare siste tiden har han ringt meg får å følge opp. Med snart 40 års erfaring skal du lete lenge etter en bedre lege.

Tryggeste legen jeg har hatt og denne legen har reddet mitt liv

Vil bare skryte av denne legen min som bare er imøtekommende og hjelpsom❤️ jeg lever pga han idag! Og måten han behandler meg på er med respekt og god kommunikasjon samt han lytter alltid og gir de rette svar og råd bedre lege har jeg aldrig hatt så denne legen anbefales på det sterkeste av meg og måten jeg ser han på en dyktig lege som bare vil mitt beste og det er jeg så takknemmelig for . Jeg har fått kontakt igjenn med min datter pga Karstad

Grundig, oppmerksom og faglig helt på topp.

Fantastisk lege! Olav Karstad tar seg tid, er grundig og lyttende og svært dyktig i faget sitt. Håper han holder på i mange år til! Om det er litt venting, er det definitivt verdt det, det koster meg ingen ting å vente litt, når jeg får så god oppfølging! Takknemlig fastlegepasient.