Khalid Khawar

Autorisasjon (1995)

Gamlebyen Legesenter Telefonnummer23 23 49 5023 23 49 ...
St. Halvards Plass 1 0192 Oslo
Khalid Khawar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Khalid Khawar

Lite tilgjengelig og tillitsfull

Det er utrolig vanskelig å få kontakt med legesenteret, både mtp kjappe avklaringer og spørsmål, timebestilling og oppfølging. De henger også langt bak teknologisk sammenlignet med andre.

Når man først har fått en time føler jeg ikke at mine behov er trilstrekkelig iveratatt. Jeg går ikke med en følelse av at jeg kommer til å få hjelp med det jeg trenger. Det er dårlig og utydelig dialog, som gjør at utredninger tar mye lenger tid enn det hadde trengt.

Dette er trist

Veldig fint med lege, hvis du får tak i dem. Nettsiden deres er også nede, selvom de sier på tlf at den er i bruk, så du kan ikke sende meldinger til dem gjennom portalen deres. Hvis du er heldig tar de tlf i tlf tiden sin. Jeg har ventet over 1 år på å få komme til hos spesialist, ringte dem tilslutt selv, da fikk jeg beskjed om at legen hadde skrevet en for dårlig henvisning, men måtte fortsatt vente 7 nye måneder, har fortsatt ikke fått timen. Da jeg ba om ernæringsfysiolog, skjønte ikke dem stod i skranken hva det var, og legen selv mente han hadde bedre tips enn hva en ernæringsfysiolog hadde. De følger ikke opp noe, her må all iniativ være på egenhånd, lang ventetid, og du må gjerne bestille flere timer for å få løst ett problem, så det blir steindyrt. Har blitt billigere får meg å gå til dr. Dropin for da fikser de problemer eller viderefører deg med en gang, så problemet ikke rekker å bli større enn hva det trenger. Har fått utskrevet resept hos lege, og deretter fått melding om at jeg må kjøpe det samme jeg fikk utskrevet, hvis jeg ikke hadde dobbelt sjekket og kontaktet dem, hadde jeg tatt dobbel dose, så de i skranken og legen kommuniserer dårlig. Helt ærlig det er så mye som er feil med dette legesenteret og hvordan det fungerer, anbefaler det virkelig ikke!

Ingen trygg

Anbefaler IKKE
Jeg møtte ham tre eller fire ganger, og det hjalp ikke.
Det er ingen respekt, og han forlater deg ikke før du snakker. Han gjør det som skjer i hodet på ham. Han vet ikke om tilstanden min bortsett fra nødsituasjonen Du sitter med ham og venter i lange perioder uten å respektere avtalen. Det krever informasjon og hører ikke på deg og til slutt setter telefonen i ansiktet ditt, jeg vil aldri anbefale det

Total recommended

Have been at the doctor a couple of times in the past year for different reasons, was always attended with attention and seriously, when necessary was send it to the necessary specialist. Totally recommended.

Tar pasienten på alvor.

Har hatt Dr. Khalid som fastlege i ca 20 år. Har flyttet fra Oslo, men valgt å beholde han som fastlege, da min erfaring er at han tar pasienten på alvor. Jeg har gjennom årene ervervet/ pådratt meg div sykdommer/ skader, har alltid følt meg tatt på alvor!
Bruker god tid ved konsultasjon for å tilegne seg mest mulig informasjon dersom det er noe som er utenom en «vanlig forkjølelse». Henviser videre til utredning hos spesialist/ røntgen, MR ol. dersom han i samråd med meg som pasient, mener dette er en uklar situasjon/ nødvendig tiltak. Samtidig som han alltid tar mine symptomer/ opplevelser på alvor, stiller han krav og ikke prater meg etter «kjeften»! (En erfaring jeg har hatt tidligere, da jeg er utdannet innenfor helsefag med lang erfaring).
Har aldri hatt opplevelse av at han er utilgjengelig i stor grad, men har vel som alle leger ferie, tror noen av tidligere innlegg her handler om at han til tider legger ferie utenom juli/ august.
Da har det alltid vært mulig med time hos vikarlege i løpet av kort tid.
Oppover i tillegg alle ansatte som hyggelige og behjelpelige.
Anbefaler på det varmeste Dr. Khalid som fastlege!
Ser i enkelte tidligere innlegg her, noen som er opptatt av etnisitet.
Derfor ser jeg dessverre som et viktig tillegg å opplyse om at jeg er født og oppvokst i Norge med etnisk norske foreldre!!