Khalid Khawar

Gamlebyen Legesenter
St. Halvards plass 1 0192 Oslo
Khalid Khawar er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Khalid Khawar

Hatt som fastlege 15 år. Veldig hyggelig og sosial. Føler han følger opp og tar alt seriøst. Litt vanskelig m rask time

Litt vanskelig med akuttime men greit om man bestiller time fast i forveien. Veldig hyggelig og sosial og følger deg opp som pasient

Veldig flink og erfaren lege

Han er sympatisk ,trivelig lege med flott personlighet.Han er virkelig løsningorientert og følger deg på alvor.Han tar godt i mot spørsmål,og svarer omhyggelig på det man lurer på.
Det er noe lang ventetid hos ham,men det er det absolutt verdt...

God lege men ikke god i hele tatt når du virkelig trenger han.

Legen er sosial og hyggelig. Men når du virkelig trenger ham så følger ikke han opp pasientene sine ordentlig, han henviser gjerne videre i hytt og pine men ingen kontakt og oppfølgning deretter. Han har endel pasisenter og mange med utenlansk bakgrunn. Legen er ofte bortreist og jeg føler jeg ikke får kontakt med han.

Så det er mye som burde bli bedret med han i fremtiden.. Noe som går ut over pasientene og det er meget skuffende.
han bør ta pasientene på alvor og spesielt under alderdommen når dem virkrelig trengeren god lege, veiledning og oppfølgning. MEN HER forlater legen sin tilgjengelighet, behansding og oppmerksomheten fra deg. Veldig SYND!

Hyggelig, men utilgjengelig

Som flere andre skriver, er han dessverre mye borte fra kontoret og det tar lang tid å få time. Også et problem å komme gjennom på telefon. Han var en meget god lege tidligere, men de siste årene bærer legebesøket preg av at han har for mange pasienter til å egentlig kunne ta seg tid til alle. Vurderer nå å bytte da det er tydelig at han ikke klarer å følge opp i den grad en lege burde lengre. Synd at han er gått fra å være meget dyktig og flink til å henvise videre, til å bli en "samlebåndslege" som ikke lengre har tid til å følge opp pasienter som trenger videre utredning og hjelp til søknader etc.

Veldig skuffende lege,

Veldig skuffende lege, og følger ikke opp pasientene sine ordentlig, ingenting er sammenhengende og systimatisk, og lege reiser annen hver måned og ikke noe kontakt å få med han?? Kan man kalle det en lege? lege har en tendens til å la deg som pasient komme med forslag når det gjelder spesfikke ting om pasienten, når han som lege vet "best" og skal heller råde deg. Har også en tendens til å gjøre alt raskt og ha veldig hastverk omtrent hver gang jeg er hos han.

Så det er mye som burde bli bedret med han i fremtiden.. Noe som går ut over pasientene.

Hyggelig lege! Anbefales!!

Referer til min tidligere vurdering fra den 25.11.2015. Beklageligvis kom denne vurderingen litt impulsivt. Konsultasjonen med han et par ganger var litt skuffende og det resulterte i en misforståelse. Jeg hadde mine grunner til frustrasjon og han hadde sikkert sine grunner. Jeg burde ha hatt en åpen dialog med han for å bli kvitt misforståelsen med en gang. I stedet for å ha en åpen dialog med han, kom hele frustrasjonen utover vurderingen hans på nettet. Beklageligvis var dette en feil fremgangsmåte.

Har hatt han som min fastlege i mange mange år. Han har som regel vært en «kjempegrei» og «hyggelig» kar.
Egentlig har han vært litt mer enn bare fastlege for meg, siden jeg har kjent ham i mange år. Jeg har kanskje derfor forventet litt for mye av han enkelte ganger og glemt at tross alt er han også bare ett menneske som prøver å gjøre sitt beste.

Vi er heldigvis kvitt misforståelsen og jeg er KJEMPEGLAD for at jeg fortsatt har han som min fastlege.

Knallgod lege

Jeg har brukr denne legen ci over 20 år og er meget fornøyd med behandlingen jeg har fått. Han bryr seg om pasienten, og er bra til å henvise videre om det er noe han ikke kann. Det eneste negative er at han kan være borte i perioder, men planlegger mann litt fikser mann også dette. Tipp topp tommel opp

Endelig byttet til et legesenter som er tilgjengelig.

Brukt legen i mange år, med varierende utfall.
Alt for dårlig tilgjengelighet og Grønland Helsesenter er alt for dårlig for brukere. Som etnisk norsk opplever jeg uhøflige resepsjonister så vel ved oppmøte som i telefon. Lite behjelpelige. Virker ikke som om de takler at man stiller spørsmål og krav. Kanskje derfor senteret blir oppfattet dithet at de foretrekker ikke norske. Når sms, internetttjeneste og hjemmeside er borte, og man ikke når frem på telefon blir det bare håpløst.

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!💐
Jeg har hatt han som fastlege fra 2000

Flink og effektiv lege

Meget disiplinert og faglig kompetent. En føler alltid å bli tatt på alvor, tar seg god tid å lytte til det en har å si. Dessuten er han veldig flink til sår behandling og små operasjoner. Han sparte meg til videre henvisning hos spesialisten. Jeg er kjempe fornøyd med legetjeneste hos denne legen.

Verste legen noensinne

Har hatt noen leger, dette har vært den dårligste av de alle. Utrolig uhøflig, lite forståelsesfull og tar ikke pasienten på alvor. Alltid forsinkelser/lang ventetid.

Byttet lege og er nå superfornøyd - blir i det minste tatt alvorlig.

Ekstremt flink!

Han er ein dyktig og flink lege, det er det ingen tvil om!

Frekk lege som tror han er noe

Ganske frekk og ufin i språk. Tror han er noe og kan behandle folk som akkurat han vil(La dem vente utrolig lenge og tro at det ikke har noe å si). Eneste grunnen til at han har det så travelt er fordi han har pasienter som ikke kan norsk og vil heller ikke bytte fast legen på grunn av det. Kan ta seg en kurs i høflighet

Kjempeflink!

Han er en koselig person, som det er lett å snakke med. Det beste av alt er han en flink lege! Jeg er kjempefornøyd, og derfor aldri tenkt på å bytte fastlege!
Anbefales på det sterkeste!

Flink Lege!

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!

Kjempe flink og dyktig lege

Garantert en lege som tar deg på alvor. Problemet er lang ventetid hos ham. Det tar 1-2 uker for få time hos ham.

Tjah..

Har hatt denne fastelegen helt siden jeg var en liten unge, og det har visst vært den eneste unnskyldningen til å ikke bytte fastlege. Jeg er alltids frisk i følge han, så jeg vet ikke om jeg skal tvile på hans kunnskaper, min vurdering av min egen helse, eller konkludere det hele med at Helsesenteret har alt for mange pasienter til å kunne gi hver enkelt pasient sin respektive behandlingstid. Han har dessverre ingen tid til oppfølging, men forsøker å overbevise deg der og da om at alt er i orden før han oppfordrer deg til å bestille en ny time for evt. ønsket oppfølging. Ellers er han veldig trivelig og spør alltid hvordan det står til med familien og slikt. Dessverre så får du ikke mer enn 5-10 min. med han, uansett tilstand du dukker opp med.

Flink lege med feil fokus

Har tidligere vært pasient hos legen og oppfattet ham som faglig flink. Han har etter fast lege ordningen tatt imot for mange pasienter og dermed har kvaliteten også synket betraktelig. Det er vanskelig å få time og det er lang ventetid når man kommer til legesentret. Har forstått det slik at de fleste pasienter med språk utfordringer bruker legen og dermed er holdningen fra legen at det er greit å la dem vente (de vil ikke bytte lege uansett). Dette er ren utnyttelse av de svake i samfunnet og kommunen bør komme på banen her.

Utilgjengelig

Dette var fastlegen i flere år, men jeg møtte han kun én gang. Ellers var det vikarer. Belag deg på å tilbringe mye tid på venterommet. Rekorden min er 2t20min.
Det orket jeg ikke mer og byttet.