Magne Bergh Ånonsen

Rotneslegene AS

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Magne Bergh Ånonsen

Dyktig

Utrolig flink og dyktig lege. Sjeldent forsinket, god til å lytte og flink til å forklare. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen! Kan ikke komme på noe negativt om han .

Flink

Han er flink, han lytter og er serviceinnstilt og bryr seg og er forståelsesfull og kommer med gode råd.

Svært god lege

Jeg er kjempefornøyd med legen min! Han stiller alltid opp, er blid og flink. Tar veldig godt vare på meg. Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Magne Bergh Ånonsen er en flink lege. Rolig og behagelig. Forklarer og informerer. Totalt sett veldig fornøyd med ham.

Super

Tar seg tid, til å stole på. Hører på meg. Lett å kommunisere med. Kunne ønske dere kunne ringt ned til Mo apotek ved re-vaksinasjon. Ikke dra opp for å hente resept

Flott lege

Veldig imøtekommende, interessert og flink til å lytte. Kommer med konstruktive innspill. Fremstår faglig dyktig og holder stort sett tiden.

God på kropp,dårligere på sinn og psyke.

Faglig dyktig ved somatiske plager,ikke like god når det gjelder psykiske plager. Han hører hva du sier,men følger ikke opp med oppfølgingsspørsmål.Kan virke litt "små-stressa".
Gir ikke lett sykemeldinger. Trenger noen år på baken.

Meget tillitsfull.

Er veldig fornøyd med fastlegen min, er god til å lytte, gi gode tilbakemeldinger og er flink til å følge deg opp, er alltid i godt humør når jeg går derfra uansett hva vi har diskutert, så bare smil og tommel opp for han.

En veldig god erstatter

Er presis på tiden. Han tar seg tid til å lytte og gir meg følelsen av å bli tatt på alvor. Er god til å følge opp, og kommer med gode tilbakemeldinger. Oppleves seriøs og faglig dyktig.

Anbefales ikke

Liten tid, ingen interesse for pasienten, ikke satt seg inn i tidligere sykdomsbilde. Følte meg rett og slett tråkket på.
Her både kan og må alt bli bedre.