Magne Bergh Ånonsen

Rotneslegene AS

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Rotneslegene AS Telefonnummer67 07 36 5067 07 36 ...
Stasjonsveien 45 1482 Nittedal
Magne Bergh Ånonsen er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Magne Bergh Ånonsen

Dyktig fastlege

Jeg hadde nettopp byttet til ny fastlege pga flytting. Forrige fastlege var vanskelig å komme til, og når jeg omsider fikk time ble jeg så og si alltid møtt av en vikar. Ny fastlege Magne Bergh Ånonsen var grundig og ordnet raskt med time hos urolog da han oppdaget blod i urinen. Det viste seg at jeg hadde fått prostatakreft. Jeg ble operert i mars 2016 og ble deretter strålebehandlet om høsten. Oppfølging av PSA verdier etter kreftbehandlingen og av andre sykdommer/plager som jeg har hatt, har vært upåklagelig hos min nåværende fastlege. Jeg er veldig fornøyd med det han har gjort for meg.

Støtte

Igjennom flere år med kronisk sykdom, kompliserte behandlinger og alvorlige bivirkninger, har han tatt meg seriøs, hatt lav terskel for å kontakte sykehuset og alltid vært en støtte. Når jeg sist kom hjem fra sykehuset, fikk jeg god bedring melding fra han på helsenorge etter at han hadde mottatt utskrivningsnotatet! Det betydde veldig mye for meg! Er veldig glad jeg har Ånonsen som fastlege!

Oppleves seriøs, engasjert og dyktig.

Tar seg god tid, jeg blir tatt på alvor, lett å prate med, ydmyk for det han ikke vet og kan. Tillitsvekkende.

Omsorgsfull og gir trygghet.

Er der for deg når du trenger det og gir trygghet i vanskelige situasjoner 👍😊 . Når situasjonen krever det gir han raske tilbakemeldinger, tar kontakt og hjelper.
Takk for at han er til 👍😊

Flink og forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med Magne og anbefaler han virkelig! Empatisk og flink lege som setter seg inn i det han evt ikke kan.