Magne Bergh Ånonsen

Autorisasjon (2011)

Rotneslegene Telefonnummer67 07 36 5067 07 36 ...
Stasjonsveien 45 1482 Nittedal
Magne Bergh Ånonsen er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Magne Bergh Ånonsen

Han ser menneske

Fikk Magne som fastlege i 2013, har vel aldri hatt en fastlege som har vært mer støttende. Han ser virkelig menneske, føler meg virkelig ivaretatt. Han har vært min støtte igjennom mange år med depresjon og angst.

Tillitsfull og lyttende

Behagelig lege som følger opp på en god måte. Ikke noe å utsette. Har en kronisk sykdom som krever en lege som er i stand til å rettlede.

Dyktig fastlege

Jeg hadde nettopp byttet til ny fastlege pga flytting. Forrige fastlege var vanskelig å komme til, og når jeg omsider fikk time ble jeg så og si alltid møtt av en vikar. Ny fastlege Magne Bergh Ånonsen var grundig og ordnet raskt med time hos urolog da han oppdaget blod i urinen. Det viste seg at jeg hadde fått prostatakreft. Jeg ble operert i mars 2016 og ble deretter strålebehandlet om høsten. Oppfølging av PSA verdier etter kreftbehandlingen og av andre sykdommer/plager som jeg har hatt, har vært upåklagelig hos min nåværende fastlege. Jeg er veldig fornøyd med det han har gjort for meg.

Støtte

Igjennom flere år med kronisk sykdom, kompliserte behandlinger og alvorlige bivirkninger, har han tatt meg seriøs, hatt lav terskel for å kontakte sykehuset og alltid vært en støtte. Når jeg sist kom hjem fra sykehuset, fikk jeg god bedring melding fra han på helsenorge etter at han hadde mottatt utskrivningsnotatet! Det betydde veldig mye for meg! Er veldig glad jeg har Ånonsen som fastlege!

Oppleves seriøs, engasjert og dyktig.

Tar seg god tid, jeg blir tatt på alvor, lett å prate med, ydmyk for det han ikke vet og kan. Tillitsvekkende.