Therese Kilvær-Halvorsen

Autorisasjon (2007)

Therese Kilvær-Halvorsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Kilvær-Halvorsen

Min personlig vurdering

En lege som er god lytter, men mangler nysgjerrighet og gjør ikke mye for å hjelpe i en vanskelig livssituasjon. Mangler evne til å se deg som et individ. Det virker som mine problemer blir bagatellisert. Hun (og vikarer) ser og hører kun det jeg viser og forteller. De stiller ikke spørmål og de vil helst ha deg ut av kontoret etter 10 min. De tar seg ikke tid til samtale og behandling.

Har hatt Therese som lege siden 2012, det kommer stadig nye vikarer... Sist vikar klarte ikke å ta en celleprøve, ble meget bekymret og har anbefalt meg å bestille en akutt time hos en privat gynekolog for vurdering som har kostet skjorta. Dagen etter tok gynekologen celleprøven, og det var selvfølgelig ingenting alvorlig. Anbefalte meg å kjøpe en reseptfritt legemiddel på apoteket...

God lytter, empatisk, effektiv

Den beste fastlegen jeg har hatt.
God lytter, empatisk, effektiv

En fantastisk lege!

Jeg har hatt Terese som min fastlege over mange år nå. Hun er svært dyktig, lytter og finner løsninger. Anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og forståelsesfull

Legen møter deg som om hun har god tid, er flink til å lytte, og viser omsorg på en profesjonell måte.
Anbefales også som samtalepartner ved lettere angst og depresjon.

Særdeles tillitsskapende, lyttende og samtidig effektiv.

Jeg har besøkt henne ifbm sykdom hos min gamle mor. Måten hun tok imot henne på, hørte på henne og ikke minst hjalp henne med å få plass på korttids sykehjem etter skade i ryggen var forbiddelig. Hjertelig på vegne av familien og min mor!