CC Vest legesenter

Lilleakerveien 14 0283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved CC Vest legesenter

Uengasjert, men høflig

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Han er høflig, men uengasjert. Leverer det som må forventes, men er ikke interessert i den enkelte pasient. Har opplevd at han er dårlig til å følge opp henvisninger, og har måttet purre på det et par ganger.

The bare minimum

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Høflig, men med mindre man krever noe, gjør han lite for å løse problemet eller finne ut hva som feiler deg. Jeg hadde ønsket meg en lege som virkelig ville hjelpe meg med å bli frisk når jeg er syk, har vondt eller finne ut av det jeg kommer for. Jeg renner ikke ned dørene, og når jeg først kommer, er det fordi jeg trenger hjelp.

Det hjelper å ha googlet og selv kommet fram til hva som er feil- årsak-løsning.

Han gjør virkelig the bare minimum. Det er litt leit, for han er høflig.

Lyttende og pålitelig

Lege: Therese Kilvær-Halvorsen Skrevet

Jeg har hatt Therese som fastlege i mange år og hun har fulgt meg opp etter epilepsi anfall, hjertesykdom/operasjoner, og litt høyt blodsukker.
Jeg opplever henne som lyttende, hyggelig og ansvarsbevisst.
Jeg vil absolutt anbefale henne.
Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Lifesaver

Lege: Ola Kaarby Skrevet

Doctor Kaarby saved my life. I will be forever in his debt. A truly wonderful doctor and a gentleman. I cannot recommend him highly enough.

Lite kunnskap om barn

Lege: Therese Kilvær-Halvorsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege for meg selv og mine barn i ca 10år, og har hele tiden irritert meg over å ikke ha byttet fastlege.
Må hele tiden passe på at hun gjør gode medisinske avgjørelser i forhold til barna mine,da hun er usikker, men blir også litt lei av å hele tiden være "hauk" og passe på. Kan ikke sende mannen min med barna da jeg ikke stoler på hennes vurderinger. Har ofte måttet ta saken i egne hender for å få ting gjort hos andre leger når jeg ikke har stolt på henne. Bytter nå endelig fastlege. Kan ikke anbefale henne, iallefall ikke for barn, da hun har altfor knapp kunnskap der. Måtte også søke hjelp annet sted da jeg hadde lungebetennelse i over 3mnd som ikke gikk over i Coronatiden, da en bare fikk telefonsamtale grunnet smitte. Fikk da også bare foreskrevet hostesaft, som ikke hjalp. Fikk til slutt lang antibiotika-kur fra annen lege som hjalp. Hun har forøvrig også hatt hyppig bruk av vikar; på godt og vondt.