CC Vest legesenter

Lilleakerveien 14 0283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved CC Vest legesenter

Nonchalant. Arrogant lege

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Har hatt ham som lege et år. Et år for lenge. Jeg er kronisk syk. Må ha ny klaffeoperasjon. Som de ikke kan utføre. Må utredes og smertebehandles først. Han hørte ikke på meg. Bare satt med sin PC. Kom seg aldri til å tenke selv hva de kunne utrede. Om jeg sa hva jeg ville utrede så fikk jeg det. Han virket rett og slett uhøflig. Ingen empati. Men jeg ble litt for lenge hans pasient. Dessverre. I journal som jeg ba om, var en ting jeg ønsket ham ta bort. Det gjorde han ikke. Obs. Trenger medisin til jeg får min nye fastlege 1aug. Selv om det er viktig medisin kunne han ikke hjelpe meg da jeg ikke sto på hans liste lengre. For meg var han ikke god lege. Så endelig forsto jeg at han manglet empati og forståelse. Som en robot. Ikke menneske. Takk for meg.

Dyktig og hyggelig

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Han er oppmerksom og rolig og ser meg i øynene når vi prater og jeg føler meg sett og at han tar mine problemer på alvor.
Hele familien har han som fastlege. Det er kort ventetid, han er empatisk og selv om han er effektiv, virker det som han likevel har god tid til deg. Han har fulgt meg opp etter dødsfall i nær familie, graviditeter og andre småplager og også med barna.
En nydelig fyr og som har gode råd.

Oppmerksom og dyktig faglig

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Etter nærmere 30 år hos same fastlege byttet jeg til CC Vest legesenter og denne legen, som overrasket meg med å være oppdatert på min journal fra forrige lege, og anbefalt meg litt andre medinsiner og behandling - som viste seg å være midt I blinken. han er flink til å følge opp, og tar seg tid til å høre på hva jeg har å si. Jeg er meget fornøyd!

Rolig og nøye

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Han er rolig, lytter, ser meg i øynene og forklarer grundig og forståelig. Jeg er veldig fornøyd med han.

Min personlig vurdering

Lege: Therese Kilvær-Halvorsen Skrevet

En lege som er god lytter, men mangler nysgjerrighet og gjør ikke mye for å hjelpe i en vanskelig livssituasjon. Mangler evne til å se deg som et individ. Det virker som mine problemer blir bagatellisert. Hun (og vikarer) ser og hører kun det jeg viser og forteller. De stiller ikke spørmål og de vil helst ha deg ut av kontoret etter 10 min. De tar seg ikke tid til samtale og behandling.

Har hatt Therese som lege siden 2012, det kommer stadig nye vikarer... Sist vikar klarte ikke å ta en celleprøve, ble meget bekymret og har anbefalt meg å bestille en akutt time hos en privat gynekolog for vurdering som har kostet skjorta. Dagen etter tok gynekologen celleprøven, og det var selvfølgelig ingenting alvorlig. Anbefalte meg å kjøpe en reseptfritt legemiddel på apoteket...